SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
Al die Engelse termen in de Nederlandse zinnen.quote:
je weet dat die bangalijsten ook gemaakt werden door studenten?quote:Op donderdag 5 september 2024 14:42 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Oh jezus, dit zijn volwassenen toch?
Oh.quote:Op donderdag 5 september 2024 14:43 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Nee joh, dit is die andere film waar de nerds "wraak" nemen.
Ballie, komm, come onquote:Op donderdag 5 september 2024 12:31 schreef bitterbal het volgende:
Er is een jongen die daar woont waar ik welles oog contact mee heb. En hij is heel vaak alleen. Maar die heeft misschien ook wel een vriendin
geloof dat die duits is
watquote:Op donderdag 5 september 2024 14:45 schreef Modus het volgende:
[..]
Ballie, komm, come on
Steh auf - bitte, du wirst ganz naß
open er een topic overquote:Op donderdag 5 september 2024 14:45 schreef ESF1Gamer het volgende:
Klacht: ik kreeg geen beloning van PlayStation stars programma terwijl ik een game heb gekocht.
Van alles wat, maar dit is weer zo'n geval waarbij je rationeel meteen snapt dat je zoiets niet doet maar zo gaat het irl niet.quote:Op donderdag 5 september 2024 14:42 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Oh jezus, dit zijn volwassenen toch?
De hele dag of werkdag?quote:Op donderdag 5 september 2024 14:49 schreef Dr_Flash het volgende:
Nou, mooi weer. Van mij mag de dag wel om zijn ook.
jij was er nog niet klaar mee?quote:
vergeet 4e niet te taggenquote:Op donderdag 5 september 2024 14:51 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik neem maar even een colaatje. Weer eens wat anders dan al dat bubbeltjeswater. Word je ook een beetje flauw van af en toe.
ik heb straks een flap @4EverBlackEyedquote:Op donderdag 5 september 2024 14:52 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee die ongein hebben we gehad nu
tevens bij Hallo Jumboquote:Op donderdag 5 september 2024 14:54 schreef Karzai het volgende:
bapoa broodjes in de aanbieding bij DIRK @:4EverBlackEyed
hoeveel kosten ze daar?, bij dirk, 59 centquote:Op donderdag 5 september 2024 14:55 schreef gianni61 het volgende:
geen zin meer
[..]
tevens bij Hallo Jumbo
even langs de slager gaan danquote:Op donderdag 5 september 2024 14:57 schreef Dr_Flash het volgende:
Hier heerlijk warm en zonnig inmiddelsEens zien wat er nog aan BBQ substraat is.
Hmm een paprika en een pakje halloumi
WAS UW HANDEN STUKquote:Op donderdag 5 september 2024 14:58 schreef Crack_ het volgende:
Ik ben ineens verkouden, ofzoiets. Zo'n snotneus en veel niezen
niet naar gekekenquote:Op donderdag 5 september 2024 14:56 schreef Karzai het volgende:
[..]
hoeveel kosten ze daar?, bij dirk, 59 cent
beterschapquote:Op donderdag 5 september 2024 14:58 schreef Crack_ het volgende:
Hooikoortsquote:Op donderdag 5 september 2024 14:58 schreef Crack_ het volgende:
Oh, en nog een pakje kebab spiesjes. Uit mei. Mag ook weleens op. Maar ja, geen knoflooksaus meer. Toch even naar de wink0lt lopen zo dus.quote:
Die tekens voor mannen- en vrouwentoilet.quote:Op donderdag 5 september 2024 15:12 schreef bitterbal het volgende:
[..]
appel heeft zijn wel prio's op orde
[ afbeelding ]
zou in de sc passen
eerste plaatje kan de ceo niet eens goed tellenquote:Op donderdag 5 september 2024 15:13 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Die tekens voor mannen- en vrouwentoilet.
Tbf het is een kikker.quote:Op donderdag 5 september 2024 15:14 schreef bitterbal het volgende:
[..]
eerste plaatje kan de ceo niet eens goed tellen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |