Wat heeft links of rechts hier mee te makenquote:Op donderdag 5 september 2024 18:41 schreef Cruzinats het volgende:
Dit is een taaie voor domlinks, verward bruin persoon roept op tot genocide op moslims. Ja, welke kant moet je dan eens kiezen?
Is dat ergens te volgen?quote:Op vrijdag 17 januari 2025 09:13 schreef opgebaarde het volgende:
Vandaag staat deze kankahgek voor de rechtert.
Ben benieuwd of hij nu wel accepteert dat iemand hem aanspreekt op zijn gedrag
Alleen bij het betaalde X account van Chris Klomp geloof ik.quote:
Nee natuurlijk niet, dit is zo’n verstandelijk beperkte die denkt dat hij alles kan maken en de rest zich maar moet aanpassen aan hem.quote:Op vrijdag 17 januari 2025 09:13 schreef opgebaarde het volgende:
Vandaag staat deze kankahgek voor de rechtert.
Ben benieuwd of hij nu wel accepteert dat iemand hem aanspreekt op zijn gedrag
Spreek anders even voor jezelf, en niet voor miljoenen anderen.quote:Op vrijdag 17 januari 2025 09:15 schreef bianconeri het volgende:
Mss had hij even naar alle PVV en BBB stemmers moeten gaan, die hadden hem wel willen helpen.
Te laat nu
Doe jezelf een internetverbod cadeau.quote:Op vrijdag 17 januari 2025 13:23 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
Het is niet echt mogelijk te forceren maar een totaal social media verbod zou zo'n uitkomst bieden voor dit soort mongolen.
quote:'Ik wil zo graag een genocide-aanval plegen op een goed druk bezochte moskee. Maar wil dat niet in me eentje doen. En niemand wil me joinen.' Voor onder andere het plaatsen van deze tekst op Telegram
Oh maar dacht dat dat tramfilmpje door hem op youtube werd gepost.quote:Op vrijdag 17 januari 2025 16:02 schreef Nober het volgende:
[..]
Doe jezelf een internetverbod cadeau.
[..]
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |