abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_214898871
Heeft Halsema al een kopje thee klaar staan :')
pi_214898923
Die heeft dringend hulp nodig lijkt mij.
  donderdag 5 september 2024 @ 13:46:40 #53
3542 Gia
User under construction
pi_214898994
quote:
hij is al 12 jaar op zoek naar een woning en dankzij zijn ADHD is hij volledig afgekeurd waardoor hij niet mag werken
Als hij is afgekeurd, heeft hij toch een uitkering, zou je denken.

Terecht dat hij hiervoor is opgepakt, denk dat dit ook zijn bedoeling was. Nu heeft hij een dak boven zijn hoofd en elke dag te eten. Ik vermoed dat die stennis in de trein ook daarvoor bedoeld was. Alleen heeft dat niet gewerkt.

Overigens geef ik hem wel gelijk dat hij probeerde onderdak te krijgen in dat hotel waar asielzoekers worden opgevangen. Waarom hebben die wel recht op onderdak en een dakloze niet?
  donderdag 5 september 2024 @ 13:48:02 #54
66444 Lord_Vetinari
Si non confectus non reficiat
pi_214899003
quote:
6s.gif Op donderdag 5 september 2024 13:28 schreef ikweethetookniet het volgende:
Heeft Halsema al een kopje thee klaar staan :')
:?
De pessimist ziet het duister in de tunnel
De optimist ziet het licht aan het eind van de tunnel
De realist ziet de trein komen
De machinist ziet drie idioten in het spoor staan....
  donderdag 5 september 2024 @ 13:49:09 #55
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_214899007
aahahahaha!!!!!!!!!!!! Lekker voor al die gasten die bij die video toen riepen dat het om een Moslim ging. :')

Ik voel me zo ontzettend goed. Mag ook wel, er zit een goede kop op. :)

:{²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
pi_214899018
quote:
0s.gif Op donderdag 5 september 2024 10:17 schreef Origami94 het volgende:
Ahhh nu het een blank persoon betreft is het geen terrorist en gewoon een dom iemand.
Hans Anders een optie? (8>

https://www.ad.nl/binnenl(...)t-aangifte~adeb508a/
pi_214899031
quote:
15s.gif Op donderdag 5 september 2024 13:49 schreef BansheeBoy het volgende:
aahahahaha!!!!!!!!!!!! Lekker voor al die gasten die bij die video toen riepen dat het om een Moslim ging. :')

Tja, als iemand (licht)getint is, zoals die Valentino, dan is het al snel een 'moslim'.
pi_214899035
@Starhopper in plaats van dat je je gewoon uitspreekt over de situatie (en de ernst ervan) is jouw eerste reactie weer heel typerend: om je heen slaan naar Geert Wilders ('hEeFt GeErT WiLdErS aL AfstAnd GenOmeN vAn DeZe MaN!!11??)

Het zegt ontzettend veel over jou als mens, dat jouw eerste gedachte is: hoe kan ik dit koppelen aan Wilders en hoe kan ik hem in een slecht daglicht plaatsen. Voor iemand die claimt zo links te zijn is dat wel bijzonder 'onlinks' van je zeg. Jezus.
pi_214899045
quote:
15s.gif Op donderdag 5 september 2024 13:49 schreef BansheeBoy het volgende:

Dat zijn dezelfde lui die roepen dat moslimbashen geen racisme is omdat islam geen ras is, maar zodra ze een getint persoon zien, roepen ze gelijk "moslim!!!#&#"

Ook ik beschik over een goede kop, dat mag ook wel gezegd worden.

Jason :{²
pi_214899047
quote:
0s.gif Op donderdag 5 september 2024 10:17 schreef Origami94 het volgende:

[..]
Ahhh nu het een blank persoon betreft is het geen terrorist en gewoon een dom iemand.

Nog afgezien van dat hij mij niet heel erg blank lijkt volgt uit alle informatie die er over hem is dat hij een mentale stoornis heeft. Nergens blijkt ook uit dat hij daadwerkelijk tot uitvoer over wilde gaan. Wat toch wel nodig is om iemand een terrorist te noemen, naast de politieke motivatie.

Anders gezegd: niet zo heel gek dat nu het ineens om een hele andere situatie gaat mensen anders oordelen. :)
  donderdag 5 september 2024 @ 13:54:38 #61
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_214899053
quote:
0s.gif Op donderdag 5 september 2024 13:53 schreef Triggershott het volgende:

Ook ik beschik over een goede kop, dat mag ook wel gezegd worden.

:D :D :D

Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
pi_214899066
quote:
0s.gif Op donderdag 5 september 2024 13:53 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
Nog afgezien van dat hij mij niet heel erg blank lijkt volgt uit alle informatie die er over hem is dat hij een mentale stoornis heeft. Nergens blijkt ook uit dat hij daadwerkelijk tot uitvoer over wilde gaan. Wat toch wel nodig is om iemand een terrorist te noemen, naast de politieke motivatie.

Anders gezegd: niet zo heel gek dat nu het ineens om een hele andere situatie gaat mensen anders oordelen. :)
Ik kan hem wel snappen. Al jaren dakloos, geen kans op een uitzicht. Die gaat voorlopig de bak in en krijgt dan een huisje van de staat/reclassering.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_214899090
vreemd dat sommigen hem als moslim zagen
pi_214899099
quote:
0s.gif Op donderdag 5 september 2024 13:56 schreef Origami94 het volgende:

[..]
Ik kan hem wel snappen. Al jaren dakloos, geen kans op een uitzicht. Die gaat voorlopig de bak in en krijgt dan een huisje van de staat/reclassering.

Op zich is dat wel een kernprobleem. Veel dak- en thuislozen hebben mentale problemen, maar worden niet opgevangen. En dan wordt zo iemand een probleem van de maatschappij.

Dus ergens vermoed ik dat hij ook een slachtoffer is.
pi_214899116
quote:
0s.gif Op donderdag 5 september 2024 13:59 schreef Loverboii het volgende:
vreemd dat sommigen hem als moslim zagen
Hij begon te brabbelen over demonen. Dan denk je al snel aan een religekkie. En hij oogde op het eerste gezicht nu eenmaal niet als een refo.

Dus ik vind het niet gek dat mensen dachten dat hij wellicht moslim is (dat kan natuurlijk nog steeds, zelfs als je als refo bent geboren).
pi_214899245
quote:
0s.gif Op donderdag 5 september 2024 14:02 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
Hij begon te brabbelen over demonen. Dan denk je al snel aan een religekkie. En hij oogde op het eerste gezicht nu eenmaal niet als een refo.

Dus ik vind het niet gek dat mensen dachten dat hij wellicht moslim is (dat kan natuurlijk nog steeds, zelfs als je als refo bent geboren).
En dit zeg je tegen een christen die het net over demonen had in het andere topic, zijn reactie is inmiddels verwijderd.
pi_214899261
ik word gestalkt
pi_214899263
quote:
2s.gif Op donderdag 5 september 2024 14:16 schreef Triggershott het volgende:

[..]
En dit zeg je tegen een christen die het net over demonen had in het andere topic, zijn reactie is inmiddels verwijderd.
Omdat hij het woord 'demonen' gebruikte?
pi_214899272
quote:
10s.gif Op donderdag 5 september 2024 14:19 schreef VEM2012 het volgende:

Omdat hij het woord 'demonen' gebruikte?
Omdat we gingen sparren en het offtopic was denk ik.
pi_214899461
quote:
0s.gif Op donderdag 5 september 2024 13:53 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Mwah, ik vind het nogal een aanname dat nergens uit blijkt dat hij daadwerkelijk tot uitvoer zou overgaan, juist met mensen die zo mentaal getroubleerd zijn is het link om te denken dat ze het "toch niet echt gaan doen", niet alleen omdat ze zelf al moeite hebben hun acties te beperken tot het toelaatbare maar ook omdat ze heel makkelijk te manipuleren zijn door mensen die wel werkelijk kwaad in de zin hebben.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_214899618
quote:
0s.gif Op donderdag 5 september 2024 14:45 schreef Leandra het volgende:

[..]
Mwah, ik vind het nogal een aanname dat nergens uit blijkt dat hij daadwerkelijk tot uitvoer zou overgaan, juist met mensen die zo mentaal getroubleerd zijn is het link om te denken dat ze het "toch niet echt gaan doen", niet alleen omdat ze zelf al moeite hebben hun acties te beperken tot het toelaatbare maar ook omdat ze heel makkelijk te manipuleren zijn door mensen die wel werkelijk kwaad in de zin hebben.
Hij had kennelijk geschreven dat hij genocide wilde plegen bij een moskee, maar niemand kon vinden die mee wilde doen oid. Dat klinkt niet echt als een plan wat op het punt stond om uit te worden gevoerd. Wat er gebeurd zou zijn als iemand zich zou melden is onduidelijk natuurlijk, maar de meeste mensen die dit soort stoere praatjes hebben gaan niet tot uitvoer over.

Dus wat mij betreft iets te vroeg om hem een terrorist te noemen. Hij wordt ook verdacht van opruiing als ik mij niet vergis. En niet van terrorisme.
pi_214900451
Vraag me af waarom de alom bekende terminlogie "verwarde man" in deze niet wordt gebruikt door de media.

Nu betreft het kennelijk echt een persoon met psychische beperking.
  donderdag 5 september 2024 @ 18:41:29 #73
402274 Cruzinats
we were kings, and such
pi_214901478
Dit is een taaie voor domlinks, verward bruin persoon roept op tot genocide op moslims. Ja, welke kant moet je dan eens kiezen?
  donderdag 5 september 2024 @ 18:47:02 #74
476022 PzKpfw
Devon 'No Limits'
pi_214901520
quote:
0s.gif Op woensdag 4 september 2024 20:17 schreef Hyaenidae het volgende:
Rossi?
Mocht ie willen.
Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op fietsen zonder bende kwam'm zie schooieren um spek
pi_214901534
quote:
0s.gif Op donderdag 5 september 2024 18:41 schreef Cruzinats het volgende:
Dit is een taaie voor domlinks, verward bruin persoon roept op tot genocide op moslims. Ja, welke kant moet je dan eens kiezen?
domrechtse vragen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')