Waar waren jullie met Montenegro?quote:Op zondag 22 december 2024 22:46 schreef H_T het volgende:
[..]
Je hebt ook niet veel eerdere kansen gehadWelkom
Ok, goed om te weten.quote:Op zondag 22 december 2024 22:47 schreef NailQueen het volgende:
@:Luctor.et.Emergo hier zitten we. Wanneer dit voorbij is, is het weekend ook voorbij.
00:00, maar het is Albaniė. Eerste uitzending duurde tot 00:20 in plaats van 23:30.quote:Op zondag 22 december 2024 22:52 schreef Thrts het volgende:
Hoe laat wordt hier de uitslag verwacht?
Haha, ja klopt.quote:Op zondag 22 december 2024 22:46 schreef H_T het volgende:
[..]
Je hebt ook niet veel eerdere kansen gehadWelkom
Meestal hebben haar outfits minder stofquote:Op zondag 22 december 2024 23:10 schreef NailQueen het volgende:
Ik zou het een leuke frisse inzending vinden voor Albanie. Alleen het pakje vind ik een beetje ordinair.
Eeeeeh....quote:Op zondag 22 december 2024 22:50 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Waar waren jullie met Montenegro?
Ja opvallend, bij ESF kiezen artiesten zelf toch het stukje?quote:Op zondag 22 december 2024 23:32 schreef Cirilico het volgende:
Wat een aparte keuze om de man in plaats van de vrouw in de recap te zetten. Is dat om haar te saboteren?
Ik las net op X dat het stuk van de man juist tekstueel wel heel veel betekenis heeft. Ofzo. Naja goed. Weet het ook niet preciesquote:Op zondag 22 december 2024 23:32 schreef Cirilico het volgende:
Wat een aparte keuze om de man in plaats van de vrouw in de recap te zetten. Is dat om haar te saboteren?
Als het goed is wel ja.quote:Op zondag 22 december 2024 23:33 schreef Momo het volgende:
[..]
Ja opvallend, bij ESF kiezen artiesten zelf toch het stukje?
Hmm. Ik vond het sowieso twee verschillende nummers.quote:Op zondag 22 december 2024 23:40 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ik las net op X dat het stuk van de man juist tekstueel wel heel veel betekenis heeft. Ofzo. Naja goed. Weet het ook niet precies
Slimane was donderdagquote:Op zondag 22 december 2024 23:52 schreef NailQueen het volgende:
Dus in plaats van Slimane kregen we deze interval act?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |