Er is nu een dame met gigantische onpraktische nagels!quote:
Ik heb ze langer gezienquote:Op zondag 22 december 2024 21:56 schreef H_T het volgende:
[..]
Er is nu een dame met gigantische onpraktische nagels!
We gaan wel snel door de nummers heen, de eerste 2 avonden waren er zo veel interval acts die vooral monologen warenquote:Op zondag 22 december 2024 22:06 schreef NailQueen het volgende:
Ik heb een apple cider erbij gepakt. Dit worden een paar lange uren.
Ik heb een fles rode allora opengetrokkenquote:Op zondag 22 december 2024 22:06 schreef NailQueen het volgende:
Ik heb een apple cider erbij gepakt. Dit worden een paar lange uren.
Ja! Deze en nummer 3 zijn voorlopig mijn favorietenquote:
Een groot verschil is dat je die buitenlandse minder vaak zietquote:Op zondag 22 december 2024 22:21 schreef NailQueen het volgende:
Normaal heb ik een gruwelijke hekel aan reclames maar buitenlandse reclames zijn leuk
Ja, heerlijkquote:Op zondag 22 december 2024 22:24 schreef NailQueen het volgende:
De reclames van San Marino zijn mijn favoriet. Daar zie je reclames voor de lokale sigarettenwinkeltje en de intratuin
Toch niet op de Hannibal Lecter-manier he?quote:Op zondag 22 december 2024 22:27 schreef Momo het volgende:
Ik kijk Expeditie Robinson terug in de reclamesHad net iemand te eten.
Van Robinson?quote:Op zondag 22 december 2024 22:27 schreef Momo het volgende:
Ik kijk Expeditie Robinson terug in de reclamesHad net iemand te eten.
quote:Op zondag 22 december 2024 22:29 schreef H_T het volgende:
[..]
Toch niet op de Hannibal Lecter-manier he?
Nee, gewoon iemand andersquote:
Het zou wel in het straatje passen, maar het is zeker niet mijn favorietquote:
Jessika?quote:Op zondag 22 december 2024 22:32 schreef Momo het volgende:
[..]
In Malta zingt er nu iemand anders over die gene zijn geslachtsdeel.
Een zelfde winnaar voor beide 50 jury 25 televote Albanie 25 televote vanuit buitenlandquote:Op zondag 22 december 2024 22:38 schreef NailQueen het volgende:
Vraagje. Wordt er nu weer een aparte winaar gekozen en dat de publiekfavoriet naar esf gaat?
Ik was drukker met een lijstje maken van in hoeveel landen ik ben geweestquote:
Je hebt ook niet veel eerdere kansen gehadquote:Op zondag 22 december 2024 22:45 schreef Cirilico het volgende:
Zij was nog best leuk, maar die man verpest in één keer alles. En het had wat mee mogen knallen.
En hoi. Dit de eerste show dit jaar die ik kijk.
Welkom!quote:Op zondag 22 december 2024 22:45 schreef Cirilico het volgende:
Zij was nog best leuk, maar die man verpest in één keer alles. En het had wat mee mogen knallen.
En hoi. Dit de eerste show dit jaar die ik kijk.
Waar waren jullie met Montenegro?quote:Op zondag 22 december 2024 22:46 schreef H_T het volgende:
[..]
Je hebt ook niet veel eerdere kansen gehadWelkom
Ok, goed om te weten.quote:Op zondag 22 december 2024 22:47 schreef NailQueen het volgende:
@:Luctor.et.Emergo hier zitten we. Wanneer dit voorbij is, is het weekend ook voorbij.
00:00, maar het is Albaniė. Eerste uitzending duurde tot 00:20 in plaats van 23:30.quote:Op zondag 22 december 2024 22:52 schreef Thrts het volgende:
Hoe laat wordt hier de uitslag verwacht?
Haha, ja klopt.quote:Op zondag 22 december 2024 22:46 schreef H_T het volgende:
[..]
Je hebt ook niet veel eerdere kansen gehadWelkom
Meestal hebben haar outfits minder stofquote:Op zondag 22 december 2024 23:10 schreef NailQueen het volgende:
Ik zou het een leuke frisse inzending vinden voor Albanie. Alleen het pakje vind ik een beetje ordinair.
Eeeeeh....quote:Op zondag 22 december 2024 22:50 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Waar waren jullie met Montenegro?
Ja opvallend, bij ESF kiezen artiesten zelf toch het stukje?quote:Op zondag 22 december 2024 23:32 schreef Cirilico het volgende:
Wat een aparte keuze om de man in plaats van de vrouw in de recap te zetten. Is dat om haar te saboteren?
Ik las net op X dat het stuk van de man juist tekstueel wel heel veel betekenis heeft. Ofzo. Naja goed. Weet het ook niet preciesquote:Op zondag 22 december 2024 23:32 schreef Cirilico het volgende:
Wat een aparte keuze om de man in plaats van de vrouw in de recap te zetten. Is dat om haar te saboteren?
Als het goed is wel ja.quote:Op zondag 22 december 2024 23:33 schreef Momo het volgende:
[..]
Ja opvallend, bij ESF kiezen artiesten zelf toch het stukje?
Hmm. Ik vond het sowieso twee verschillende nummers.quote:Op zondag 22 december 2024 23:40 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ik las net op X dat het stuk van de man juist tekstueel wel heel veel betekenis heeft. Ofzo. Naja goed. Weet het ook niet precies
Slimane was donderdagquote:Op zondag 22 december 2024 23:52 schreef NailQueen het volgende:
Dus in plaats van Slimane kregen we deze interval act?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |