Externe inhoud
Deze inhoud is afkomstig van Twitter. Om deze inhoud te kunnen zien dien je toestemming te verlenen voor het gebruik van cookies en aanverwante vormen door social media partijen. Hieronder vind je linkjes naar de privacystatements van deze partijen. Je kunt als alternatief de inhoud op de site van de aanbieder zelf bekijken.
Twitter policyTiktok policyInstagram policyFacebook policy
accepteer en toon inhoud bekijk item op Twitter
(werkt de knop hierboven niet? gooi dan de cookies in je browser weg. Daarna werkt het wel)HUH? Dat is wel bijzonderquote:
Externe inhoud
Deze inhoud is afkomstig van Twitter. Om deze inhoud te kunnen zien dien je toestemming te verlenen voor het gebruik van cookies en aanverwante vormen door social media partijen. Hieronder vind je linkjes naar de privacystatements van deze partijen. Je kunt als alternatief de inhoud op de site van de aanbieder zelf bekijken.
(werkt de knop hierboven niet? gooi dan de cookies in je browser weg. Daarna werkt het wel)Alweer Kastro Zizoquote:Op zondag 6 oktober 2024 21:43 schreef Momo het volgende:
Dit zou de lijst zijn
[ afbeelding ]
Elvana Gjata keert terug schijnbaar
2018!quote:Op zondag 6 oktober 2024 21:51 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Alweer Kastro ZizoWelk jaar is de laatste keer dat hij niet meedeed? Hahaha
quote:Op zondag 6 oktober 2024 21:43 schreef Momo het volgende:
Dit zou de lijst zijn
[ afbeelding ]
Elvana Gjata keert terug schijnbaar
Lijstje op Eurovoix.quote:RTSH, the Albanian national broadcaster, has revealed the artists that will take part in Festivali i Këngës 63.
From 85 entries that were submitted, a total of 30 artists will compete in Festivali i Këngës 63. The artists that will aim for the prize in Festivali i Këngës 63 are:
Algert Sala
Alis Kallacej
Ardit Çuni
Devis Xherahu
Djemtë e Detit
Elvana Gjata
Endrik Beba
Epos Grup
Erma Mici
Frensi Revania
Gjergj Kaçinari
Gresa Gjocera
Jet
Kejsi Jazxhi
Kleansa Susaj
Laurjan Ejlli ft. Adelina Corraj
Lorenc Hasrama
Luna Çausholli
Mal Retkoceri
Martina Serreqi
Mihallaq Andrea
Nita Latifi
Olsi Bylyku
Orgesa Zaimi
Rea Nuhu
Ronaldo Mesuli
Santino De Bartolo
Shkodra Elektronike
Stine
Vesa Smolica
From the competing artists, one will be chosen to represent Albania in the Eurovision Song Contest 2025 in Basel. The exact dates and format of Festivali i Këngës 63 are yet to be revealed.
Externe inhoud
(werkt de knop hierboven niet? gooi dan de cookies in je browser weg. Daarna werkt het wel)Externe inhoud
(werkt de knop hierboven niet? gooi dan de cookies in je browser weg. Daarna werkt het wel)Maar de"dinosaur jury" zoals sommigen het op twitter noemde keert niet terug toch? Dus geen beelden van hoogbejaarde juryleden die in slaap vallen tijdens een nummerquote:Op donderdag 5 december 2024 16:46 schreef Nexum het volgende:
Vind het wel heel zuur dat ze de jury terugbrengen uiterlijk in het jaar waar Elvana weer meedoet
Externe inhoud
(werkt de knop hierboven niet? gooi dan de cookies in je browser weg. Daarna werkt het wel)Externe inhoud
(werkt de knop hierboven niet? gooi dan de cookies in je browser weg. Daarna werkt het wel)Reclame nogquote:Op donderdag 19 december 2024 21:03 schreef Sableheart het volgende:
is iemand bij RTSH vergeten op play te drukken? Of zijn ze nog met de reclame bezig?
Ik heb zoals gebruikelijk van te voren niets geluisterd. Maar #14 klonk op de plaat dus goed?quote:Op donderdag 19 december 2024 21:28 schreef Momo het volgende:
Zelf ben ik vooral benieuwd naar nummer 14 van de avond
Correct. Het gaat denk ik een duel tussen dat nummer en Elvana Gjata worden die morgen ook ergens aan het eind moet. Al zijn er altijd verrassingen live.quote:Op donderdag 19 december 2024 21:30 schreef Sableheart het volgende:
[..]
Ik heb zoals gebruikelijk van te voren niets geluisterd. Maar #14 klonk op de plaat dus goed?
Dat was Gigliola Cinquetti ook. Maar die had het beste nummer op het ESF ooit, in plaats van een eentonig nummer zonder enige opbouw.quote:Op donderdag 19 december 2024 21:38 schreef Momo het volgende:
Luna is denk ik nog wat te jong voor dit grote podium, 16 jaar als ik zo google
Wees vooral eerlijkquote:Op donderdag 19 december 2024 21:44 schreef Sableheart het volgende:
Goede intro om de aandacht te trekken. De rest van het nummer is het daarna alsnog net niet, maar het begon in ieder geval goed.
(en excuses als ik te negatief ben)
Je was op tijd voor een reclameblok van ongeveer een kwartier.quote:Op donderdag 19 december 2024 21:51 schreef NailQueen het volgende:
Zo. En nu is het gebeurd. Ik kom meekijken.
Denk dat de kans ook klein is, maar waarschijnlijk wel een artiest die vaker heeft meegedaan over decennia net als in Sanremo. Was nog best ok.quote:Op donderdag 19 december 2024 22:03 schreef NailQueen het volgende:
Ik geloof dat dit soort artiesten vooral meedoen voor de eer. Ik kan me niet voorstellen dat deze opa naar ESF wil.
uit voorzorg hebben ze de microfoon niet aangezet.quote:Op donderdag 19 december 2024 22:13 schreef NailQueen het volgende:
Ik mag toch hopen die comedian van vorig jaar niet weer komt. Zelfs de krekels hoorde je niet lachen
Ik luister nieuwe muziek releashes in reclame tijd of interval.quote:Op donderdag 19 december 2024 22:42 schreef NailQueen het volgende:
Ik heb ondertussen Grey's Anatomy aangeslingerd. Ik kijk met een schuin oog mee
Externe inhoud
(werkt de knop hierboven niet? gooi dan de cookies in je browser weg. Daarna werkt het wel)Nee, is pas zaterdagquote:Op vrijdag 20 december 2024 00:00 schreef Sableheart het volgende:
Gaan ze nu al selecteren wie er door gaan?
Goed dat de NSF's weer zijn begonnen, ik mis het samenkijken. Tot morgen?quote:Op vrijdag 20 december 2024 00:00 schreef Momo het volgende:
Dus ik ga naar bedje toe. Bedankt voor de avond @:Sableheart
Ik kijk morgen denk ik vanaf 22:30 ofzo.quote:Op vrijdag 20 december 2024 00:01 schreef Sableheart het volgende:
[..]
Goed dat de NSF's weer zijn begonnen, ik mis het samenkijken. Tot morgen?
nee, die komt als 13e, en we hebben er pas 8 gehad.quote:Op vrijdag 20 december 2024 22:17 schreef NailQueen het volgende:
Is Eleni Foureira al geweest? Euh.. ik bedoel Elvana Gjata
En vervolgens weer een interval.quote:Op vrijdag 20 december 2024 22:25 schreef Momo het volgende:
De reclameblokken zijn wel ellendig lang dit jaar
Op zich niet helemaal mee oneens, maar het feit dat het gedateerd is, is voor mij eerder positief dan negatief. Heel veel vanavond was moderner voorspelbaar, en dan heb je dus ook nog eens geen melodie.quote:Op vrijdag 20 december 2024 22:52 schreef Momo het volgende:
Ik vind het maar gedateerde middelmatigheid
Externe inhoud
(werkt de knop hierboven niet? gooi dan de cookies in je browser weg. Daarna werkt het wel)quote:Op vrijdag 20 december 2024 23:06 schreef Momo het volgende:
Iets andere stijl is wel leuk, maar blijft mweh
neequote:Op vrijdag 20 december 2024 23:19 schreef NailQueen het volgende:
Ik was onder de douche gesprongen. Nog wat gemist?
reclamequote:Op vrijdag 20 december 2024 23:19 schreef NailQueen het volgende:
Ik was onder de douche gesprongen. Nog wat gemist?
Ik hoop morgen wel wat mee te kijken (zeker als het weer tot middernacht duurt), maar ga waarschijnlijk de start missen.quote:Op vrijdag 20 december 2024 23:40 schreef Momo het volgende:
Maar goed morgen horen we aan het einde van cover avond welke 18 van de 30 doorgaan naar de finale avond op zondag.
Welke nummer zou je het liefst op ESF zien van beide avonden?quote:Op vrijdag 20 december 2024 23:47 schreef Sableheart het volgende:
Ik vond gisteren beter. Vandaag voelde als meer middelmatigheid, zonder echt grote uitschieters.
Heel erg goed
Erg goed
Goed
3. Devis Xherahu - Ka momente
9. Epos - Kurajo dhe Zjarr
13. Elvana Gjata - Karnaval
10. Laorjan Ejlli & Adelina Correj - A thu!
Redelijk
15. Gjergj Kaçinari – Larg jetës pa ty
4. Vesa Smolica - Lutem
14. Stine - E kishim nis
1. Mal Retkoceri- Antihero
8. Endrik Beba - Ishe Ti
6. Gresa Gjocera - E vërteta
2. Klea Dina - Dashuri ndiej
Matig
12. Rea Nuhu - Sot
7. Frensi Revania - Rreziko
5. Algert Sala - Bosh
Slecht
11. Santino de Bartolo - Kur nata vjen si bora
Ben bang dat de uitslag na 00:00 gaat komenquote:Op vrijdag 20 december 2024 23:48 schreef NailQueen het volgende:
Ik kijk zondag wel weer mee. Maar niet te laat want de wekker gaat maandagochtend gewoon weer om 7.00 uur.
Er zit niets tussen waar ik echt enthousiast over zou worden.quote:Op vrijdag 20 december 2024 23:47 schreef Momo het volgende:
[..]
Welke nummer zou je het liefst op ESF zien van beide avonden?
Zelf vind ik Zjerm het beste nummer, maar zou wel snappen als Elvana zou winnen. Een andere winnaar van die 2 zou een flop zijn. Beide zie ik wel halve finale doorkomen bij ESF.quote:Op vrijdag 20 december 2024 23:51 schreef Sableheart het volgende:
[..]
Er zit niets tussen waar ik echt enthousiast over zou worden.
Gisteren vond ik Zjerm en Porositë e babait een stap beter dan alles wat er vandaag te horen viel, maar ze hebben een aantal redelijke keuzes, en geen top 10 materiaal, dus het zal wel.
Me tana was 1000 x beter. Ik vind dit nummer gewoon matig, Eleni had ook zo’n Spaanse fase na Fuego en dat voelde gewoon niet authentiek aan haar sound.quote:
Het is niet specifiek Albanees maar voelt nogal ik wil een zomerhit in Europa aan inderdaad. Maar haar performance was wel weer goed. Zie je Elvana graag op ESF 2025, of zie bijvoorbeeld Shkodra Elektronike daar liever staan? Elvana zou haar nummer nog kunnen aanpassen, zoals ze zo graag doen in Albanië.quote:Op zaterdag 21 december 2024 00:14 schreef Nexum het volgende:
[..]
Me tana was 1000 x beter. Ik vind dit nummer gewoon matig, Eleni had ook zo’n Spaanse fase na Fuego en dat voelde gewoon niet authentiek aan haar sound.
Externe inhoud
(werkt de knop hierboven niet? gooi dan de cookies in je browser weg. Daarna werkt het wel)Het zou me niets eens verbazen als Eleni Foureira dit nummer in eerste instantie heeft afgewezen.quote:
Heeft ze niet. Maar ze heeft wel een ander nummer die het Griekse team aan haar heeft gepresenteerd afgewezenquote:Op zondag 22 december 2024 14:09 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Het zou me niets eens verbazen als Eleni Foureira dit nummer in eerste instantie heeft afgewezen.
Reclames zijn echt een kwartier langquote:Op zondag 22 december 2024 21:14 schreef H_T het volgende:
Welke acts moet ik echt in de gaten houden of zijn zeer geschikt als plaspauze? Of zijn de pauzes tussendoor San Remo-lang en hoef ik me over plaspauzes niet druk te maken?
Toch wel inclusief Lidl-reclames?quote:
Bij mij staat anders alles stilquote:Op zondag 22 december 2024 21:35 schreef Momo het volgende:
Ah we mogen ook reclame zien op YouTube deze avond
Ja ze drukte snel het knopje in denk ik..quote:Op zondag 22 december 2024 21:36 schreef H_T het volgende:
[..]
Bij mij staat anders alles stilAlleen wat van Vodafone gezien
Duurt inderdaad lang zoquote:Op zondag 22 december 2024 21:37 schreef Momo het volgende:
[..]
Ja ze drukte snel het knopje in denk ik..
Er is nu een dame met gigantische onpraktische nagels!quote:
Ik heb ze langer gezienquote:Op zondag 22 december 2024 21:56 schreef H_T het volgende:
[..]
Er is nu een dame met gigantische onpraktische nagels!
quote:
We gaan wel snel door de nummers heen, de eerste 2 avonden waren er zo veel interval acts die vooral monologen warenquote:Op zondag 22 december 2024 22:06 schreef NailQueen het volgende:
Ik heb een apple cider erbij gepakt. Dit worden een paar lange uren.
Ik heb een fles rode allora opengetrokkenquote:Op zondag 22 december 2024 22:06 schreef NailQueen het volgende:
Ik heb een apple cider erbij gepakt. Dit worden een paar lange uren.
Ja! Deze en nummer 3 zijn voorlopig mijn favorietenquote:
Een groot verschil is dat je die buitenlandse minder vaak zietquote:Op zondag 22 december 2024 22:21 schreef NailQueen het volgende:
Normaal heb ik een gruwelijke hekel aan reclames maar buitenlandse reclames zijn leuk
Ja, heerlijkquote:Op zondag 22 december 2024 22:24 schreef NailQueen het volgende:
De reclames van San Marino zijn mijn favoriet. Daar zie je reclames voor de lokale sigarettenwinkeltje en de intratuin
Toch niet op de Hannibal Lecter-manier he?quote:Op zondag 22 december 2024 22:27 schreef Momo het volgende:
Ik kijk Expeditie Robinson terug in de reclamesHad net iemand te eten.
Van Robinson?quote:Op zondag 22 december 2024 22:27 schreef Momo het volgende:
Ik kijk Expeditie Robinson terug in de reclamesHad net iemand te eten.
quote:Op zondag 22 december 2024 22:29 schreef H_T het volgende:
[..]
Toch niet op de Hannibal Lecter-manier he?
Nee, gewoon iemand andersquote:
Het zou wel in het straatje passen, maar het is zeker niet mijn favorietquote:
Jessika?quote:Op zondag 22 december 2024 22:32 schreef Momo het volgende:
[..]
In Malta zingt er nu iemand anders over die gene zijn geslachtsdeel.
Een zelfde winnaar voor beide 50 jury 25 televote Albanie 25 televote vanuit buitenlandquote:Op zondag 22 december 2024 22:38 schreef NailQueen het volgende:
Vraagje. Wordt er nu weer een aparte winaar gekozen en dat de publiekfavoriet naar esf gaat?
Ik was drukker met een lijstje maken van in hoeveel landen ik ben geweestquote:
Je hebt ook niet veel eerdere kansen gehadquote:Op zondag 22 december 2024 22:45 schreef Cirilico het volgende:
Zij was nog best leuk, maar die man verpest in één keer alles. En het had wat mee mogen knallen.
En hoi. Dit de eerste show dit jaar die ik kijk.
Welkom!quote:Op zondag 22 december 2024 22:45 schreef Cirilico het volgende:
Zij was nog best leuk, maar die man verpest in één keer alles. En het had wat mee mogen knallen.
En hoi. Dit de eerste show dit jaar die ik kijk.
Waar waren jullie met Montenegro?quote:Op zondag 22 december 2024 22:46 schreef H_T het volgende:
[..]
Je hebt ook niet veel eerdere kansen gehadWelkom
Ok, goed om te weten.quote:Op zondag 22 december 2024 22:47 schreef NailQueen het volgende:
@:Luctor.et.Emergo hier zitten we. Wanneer dit voorbij is, is het weekend ook voorbij.
00:00, maar het is Albanië. Eerste uitzending duurde tot 00:20 in plaats van 23:30.quote:Op zondag 22 december 2024 22:52 schreef Thrts het volgende:
Hoe laat wordt hier de uitslag verwacht?
Haha, ja klopt.quote:Op zondag 22 december 2024 22:46 schreef H_T het volgende:
[..]
Je hebt ook niet veel eerdere kansen gehadWelkom
Meestal hebben haar outfits minder stofquote:Op zondag 22 december 2024 23:10 schreef NailQueen het volgende:
Ik zou het een leuke frisse inzending vinden voor Albanie. Alleen het pakje vind ik een beetje ordinair.
Eeeeeh....quote:Op zondag 22 december 2024 22:50 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Waar waren jullie met Montenegro?
Ja opvallend, bij ESF kiezen artiesten zelf toch het stukje?quote:Op zondag 22 december 2024 23:32 schreef Cirilico het volgende:
Wat een aparte keuze om de man in plaats van de vrouw in de recap te zetten. Is dat om haar te saboteren?
Ik las net op X dat het stuk van de man juist tekstueel wel heel veel betekenis heeft. Ofzo. Naja goed. Weet het ook niet preciesquote:Op zondag 22 december 2024 23:32 schreef Cirilico het volgende:
Wat een aparte keuze om de man in plaats van de vrouw in de recap te zetten. Is dat om haar te saboteren?
Als het goed is wel ja.quote:Op zondag 22 december 2024 23:33 schreef Momo het volgende:
[..]
Ja opvallend, bij ESF kiezen artiesten zelf toch het stukje?
Hmm. Ik vond het sowieso twee verschillende nummers.quote:Op zondag 22 december 2024 23:40 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ik las net op X dat het stuk van de man juist tekstueel wel heel veel betekenis heeft. Ofzo. Naja goed. Weet het ook niet precies
Slimane was donderdagquote:Op zondag 22 december 2024 23:52 schreef NailQueen het volgende:
Dus in plaats van Slimane kregen we deze interval act?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop