Ik vind het een beetje bizar dat België 2 nummers heeft met papapapapa als refrein, op de 8 inzendingen. De kans bestaat natuurlijk dat wij zelf met mamamamama komen, maar alsnog had iets meer originaliteit wel gemogen. Zeker omdat Mentissa blijkbaar twee nummers inzond en de mensen van de VRT expliciet deze kozen, die meer poppy was.quote:Op maandag 20 januari 2025 09:30 schreef Fred_B het volgende:
Ik verwacht wel de nodige inspiratie van Joost op voorronde-inzendingen dit jaar.
Het is even afwachten op het hele drie minuten natuurlijk, maar het zou jammer zijn als België een redelijk grote artiest zou sturen met zo’n doorsnee liedje.quote:Op maandag 20 januari 2025 09:38 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Ik vind het een beetje bizar dat België 2 nummers heeft met papapapapa als refrein, op de 8 inzendingen. De kans bestaat natuurlijk dat wij zelf met mamamamama komen, maar alsnog had iets meer originaliteit wel gemogen. Zeker omdat Mentissa blijkbaar twee nummers inzond en de mensen van de VRT expliciet deze kozen, die meer poppy was.
Dit is wat ze kan. Prachtig liedje, kaliber Barbara Pravi. En dan kom je met zoiets... maar inderdaad, even afwachten.quote:Op maandag 20 januari 2025 09:55 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Het is even afwachten op het hele drie minuten natuurlijk, maar het zou jammer zijn als België een redelijk grote artiest zou sturen met zo’n doorsnee liedje.
https://www.vrt.be/vrtmax/livestream/video/vrt1/quote:Op zaterdag 25 januari 2025 19:38 schreef Sableheart het volgende:
Klopt het dat we op de VRT website niet live mee kunnen kijken?
zonder ook maar een noot gehoord te hebben zegt dat inderdaad vreselijk veel.quote:Op zaterdag 25 januari 2025 21:36 schreef Fred_B het volgende:
Alles in Luxemburg was beter dan dit. En dat zegt meer dan genoeg
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |