Godverquote:Op maandag 9 september 2024 19:12 schreef aquawoman het volgende:
Volgens realitycheck zei Joyce in de aflevering dat ze terug komt tegen Albert "Als je iets stouts zou doen zou je dat wel doen waar ik bij was" (Ik had dat gemist).
Kennelijk heeft Malgosia nu ook gelekt dat zij heeft zitten tongen met Joyce in het bubbelbad en dat "Albert geen raad wist met haar borsten. En Joyce ook niet."
Nou vind ik Malgosia niet een betrouwbare bron... Maar ik geloof gelijk dat een trio-achtig iets is gebeurd. Ik wilde dit niet per se weten, maar nu ik het heb gehoord wil ik de smart graag delen.
En het blijft maar doorgaan!!!quote:Op maandag 9 september 2024 09:00 schreef aquawoman het volgende:
https://www.ad.nl/show/ma(...)ij-trouwen~a55cdf11/
Malgosia van Albert met Peter van Iris. Gadverdamme.
Woensdag om 22 uur begreep ik.quote:Op dinsdag 10 september 2024 11:15 schreef Quoi het volgende:
Zou de reünie nu ook vannacht online komen?
Jaquote:Op woensdag 11 september 2024 22:19 schreef Aventura het volgende:
Stond Albert er nou bij net )buiten bij Art) even gemist!
Zijn outfit vond ik ook wel underdressed.quote:Op woensdag 11 september 2024 22:26 schreef Fascination het volgende:
Wat praat Noor toch verstandig en wat is Mike toch een leeg vat.
Nou zag nog wel iemand underdressed zitten met kortere broek dan normaal aan zijn witte bovenbenen te zien.quote:Op woensdag 11 september 2024 22:27 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Zijn outfit vond ik ook wel underdressed.
Wie?quote:Op woensdag 11 september 2024 22:39 schreef JJ76 het volgende:
[..]
Nou zag nog wel iemand underdressed zitten met kortere broek dan normaal aan zijn witte bovenbenen te zien.
Ja aparte look naar wel een blouse aan ( die bretels vreselijk ja)quote:
Eensquote:Op woensdag 11 september 2024 22:43 schreef Borrelnootje00 het volgende:
Ik vind jammer dat de reunie 1 aflevering is. Veel te kort om de diepte in te gaan.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |