Ja 20 mio pffquote:Op donderdag 5 september 2024 09:36 schreef Tarado het volgende:
Op zich wel jammer voor de bezetting dat het niet gelukt is met Sulemana, aan de andere kant vond ik die koopoptie en dan vooral het bedrag wat genoemd werd nogal fors.
Ik kan het me niet zo goed meer herinneren, maar ik meen dat toen Overmars interesse in hem had het bedrag iets van 7,5 miljoen was, logisch wel dat zo'n speler meer waard wordt zeker na een grote transfersom, maar ik vind dit dan wel weer veel voor een afdankertje.quote:
Ramos ook.quote:
Lijkt me niet zo goed als linksbuitenquote:
Ik zou het best aandurven.quote:Op donderdag 5 september 2024 10:32 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Lijkt me niet zo goed als linksbuiten
Dat valt dan wel weer te prijzen toch? Hij is nieuw in deze rol, mag best wel wat van dit soort fouten maken wat mij betreft.quote:Op donderdag 5 september 2024 08:25 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Kroes zei al dat hij “geleerd” heeft hiervan.
Ajax is een miljoenenbedrijf, geen leerschool.quote:Op donderdag 5 september 2024 10:42 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Dat valt dan wel weer te prijzen toch? Hij is nieuw in deze rol, mag best wel wat van dit soort fouten maken wat mij betreft.
Gaat meer om het feit dat je dan gewoon Bergwijn had moeten houden. Sulemana had ik ook mijn twijfels over, in die zin misschien maar beter dat hij niet komt. Maar nu heb je beide niet.quote:Op donderdag 5 september 2024 10:44 schreef Houniet het volgende:
Inderdaad, ik lig er ook niet wakker van. In het ergste geval ga je 442 spelen.
Alsof Sulemana onze redder zou zijn. Ik geloof er niets van. We hebben deze periode veel kunnen lozen, zeker niet alles maar het is een goed begin van dit tussenjaar.
Nee, maar dat is het nu eenmaal, ze kunnen het nooit goed doen he. Nu ben je Bergwijn af. Anders kijk je er weer een paar maanden tegen aan en straks scheurt hij alles af. Nu kan je iig nog geld beuren.quote:Op donderdag 5 september 2024 10:46 schreef Simmertje het volgende:
[..]
Gaat meer om het feit dat je dan gewoon Bergwijn had moeten houden. Sulemana had ik ook mijn twijfels over, in die zin misschien maar beter dat hij niet komt. Maar nu heb je beide niet.
Bergwijn overigens ook wel een eikel. Hele fucking zomer de tijd, veel clubs weigeren. Om vervolgens 1,5 uur voor de deadline de knoop door te hakken.quote:Op donderdag 5 september 2024 10:49 schreef Houniet het volgende:
[..]
Nee, maar dat is het nu eenmaal, ze kunnen het nooit goed doen he. Nu ben je Bergwijn af. Anders kijk je er weer een paar maanden tegen aan en straks scheurt hij alles af. Nu kan je iig nog geld beuren.
Mwa, wel blij dat we van Bergwijn af zijn eerlijk gezegd, het was ook niet zo dat hij vol revanche gevoelens zat, hij vind het allemaal wel prima en dat op z'n 26e.quote:Op donderdag 5 september 2024 10:46 schreef Simmertje het volgende:
[..]
Gaat meer om het feit dat je dan gewoon Bergwijn had moeten houden. Sulemana had ik ook mijn twijfels over, in die zin misschien maar beter dat hij niet komt. Maar nu heb je beide niet.
Nu is de vraag of ze wel op tijd hadden kunnen zijn, ik denk dat het bij Ajax niet helemaal goed gegaan is qua procedure, ze hadden dat wel beter kunnen voorbereiden.quote:Op donderdag 5 september 2024 10:55 schreef Houniet het volgende:
Daarnaast is toch gecommuniceerd dat Kroes eerst moest verkopen voordat hij kon kopen. Als je Bergwijn verkoopt op de laatste dag, hoe moet je dan nog handelen?
Wees blij dat er weer ruimte is om komende winter/zomer weer iets te doen.
Evalueren, ontslaan of maatregelen nemen. Doorgaan met de orde van de dag.quote:Op donderdag 5 september 2024 10:58 schreef Tarado het volgende:
[..]
Nu is de vraag of ze wel op tijd hadden kunnen zijn, ik denk dat het bij Ajax niet helemaal goed gegaan is qua procedure, ze hadden dat wel beter kunnen voorbereiden.
Eens hoor. Daarnaast als je op het laatste moment zijn 27 miljoen netto door de neus had geboord was hij waarschijnlijk nog minder gemotiveerd.quote:Op donderdag 5 september 2024 10:52 schreef Tarado het volgende:
[..]
Mwa, wel blij dat we van Bergwijn af zijn eerlijk gezegd, het was ook niet zo dat hij vol revanche gevoelens zat, hij vind het allemaal wel prima en dat op z'n 26e.
Zal deze post zeker bewaren. Benieuwd hoe dat Vitesse 2.0 vreemdelingenlegioen van jullie het gaat doen.quote:Op donderdag 5 september 2024 11:10 schreef klaasweetalles het volgende:
Ik baseer me nog steeds op die wedstrijd die ajax tegen Nac speelde
En dat leek eigenlijk precies op een kopie wat ik heel vorig seizoen heb gezien
Er is helemaal niet zoveel veranderd
Met Bergwijn en Forbs er eruit heb je nog een zwakkere selectie gekregen
Ajax is eigenlijk bezig met de selectie te verzwakken
Allemaal heel logische als je weet dat ajax financieel op instorten staat
Ik verwacht volgend seizoen een elftal met 7 jeugdspelers
Bewaar deze post. Over een jaar kom ik erop terug
Misschien na de winterstop al.
Bergwijn behouden was sowieso een foute keuze geweest. Die man kost bakken met geld en presteert geen zak.quote:Op donderdag 5 september 2024 10:46 schreef Simmertje het volgende:
[..]
Het gaat er niet om of hij de redder is. Het gaat erom of je selectie in balans is. En dat is het nu niet omdat je geen tweede linksbuiten hebt.quote:Op donderdag 5 september 2024 10:44 schreef Houniet het volgende:
Inderdaad, ik lig er ook niet wakker van. In het ergste geval ga je 442 spelen.
Alsof Sulemana onze redder zou zijn. Ik geloof er niets van. We hebben deze periode veel kunnen lozen, zeker niet alles maar het is een goed begin van dit tussenjaar.
Per saldo verandert er ook niks. Hij presteerde niks, dus je mist hem niet als hij er niet is.quote:Op donderdag 5 september 2024 11:38 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Bergwijn behouden was sowieso een foute keuze geweest. Die man kost bakken met geld en presteert geen zak.
Het feit dat we geen vervanger hebben kunnen halen staat daar los van. Ik ben blij dat we van die ongemotiveerde gapende drol af zijn.
Bergwijn was ook 1 grote disbalans, dus liever zoals het nu is.quote:Op donderdag 5 september 2024 11:40 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Het gaat er niet om of hij de redder is. Het gaat erom of je selectie in balans is. En dat is het nu niet omdat je geen tweede linksbuiten hebt.
Mooiquote:Op donderdag 5 september 2024 11:10 schreef klaasweetalles het volgende:
Ik baseer me nog steeds op die wedstrijd die ajax tegen Nac speelde
En dat leek eigenlijk precies op een kopie wat ik heel vorig seizoen heb gezien
Er is helemaal niet zoveel veranderd
Met Bergwijn en Forbs er eruit heb je nog een zwakkere selectie gekregen
Ajax is eigenlijk bezig met de selectie te verzwakken
Allemaal heel logische als je weet dat ajax financieel op instorten staat
Ik verwacht volgend seizoen een elftal met 7 jeugdspelers
Bewaar deze post. Over een jaar kom ik erop terug
Misschien na de winterstop al.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |