Nee, maar als Gaaei iets naar buiten brengt betekent het nog niet dat het zo is. Gezien zijn performance het afgelopen seizoen sluit ik niet uit dat hij een hele andere interpretatie heeft van topvoetbal en dus ook van hoe er wordt getraind.quote:Op zaterdag 7 september 2024 11:21 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ben je nou zo dom of doe je alsof? Of denk je dat ze een op een privé training krijgen
Ik breng met mijn reactie enige nuance aan in hoeverre het aannemelijk isquote:Op zaterdag 7 september 2024 11:23 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
lees anders nog ff mijn reactie
Je hebt gelijk hij liegt eroverquote:Op zaterdag 7 september 2024 11:25 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Nee, maar als Gaaei iets naar buiten brengt betekent het nog niet dat het zo is. Gezien zijn performance het afgelopen seizoen sluit ik niet uit dat hij een hele andere interpretatie heeft van topvoetbal en dus ook van hoe er wordt getraind.
nee je wilt jouw persoonlijke vete met gaaie naar voren halen zo lijkt het. Dat die niet (goed) kan verdedigen is wel duidelijk maar dat was het hele punt niet.quote:Op zaterdag 7 september 2024 11:26 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Ik breng met mijn reactie enige nuance aan in hoeverre het aannemelijk is
Het zou goed kunnen zegt 'iequote:Op zaterdag 7 september 2024 10:35 schreef Shreyas het volgende:
Het zou goed kunnen dat er wel werd getraind op verdedigen maar dat hij het niet heeft opgemerkt en/of heeft opgepikt.
Of hij heeft gewoon niet opgemerkt, net zoals hij veel dingen niet opmerkt die om hem heen gebeuren tijdens een wedstrijd.quote:Op zaterdag 7 september 2024 11:28 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Je hebt gelijk hij liegt erover
Persoonlijke vete...ik ken die gast niet eens manquote:Op zaterdag 7 september 2024 11:29 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
nee je wilt jouw persoonlijke vete met gaaie naar voren halen zo lijkt het. Dat die niet (goed) kan verdedigen is wel duidelijk maar dat was het hele punt niet.
Dat is het je hebt gelijkquote:Op zondag 8 september 2024 00:41 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Of hij heeft gewoon niet opgemerkt, net zoals hij veel dingen niet opmerkt die om hem heen gebeuren tijdens een wedstrijd.
een stuk meer dan users als shreyas iig.quote:Op zondag 8 september 2024 17:36 schreef Scorpie het volgende:
Gaaei had al moeite met zelfstandig adem halen, laten we hem vooral niet serieus nemen.
Het lijkt wel een BSO waarbij iemand de bal heeft afgepakt.quote:Op maandag 9 september 2024 09:06 schreef Black-Death het volgende:
Nou ik heb weinig gemist hier dit weekend
Kun je rekenen?quote:Op zondag 8 september 2024 17:49 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
een stuk meer dan users als shreyas iig.
Wat hoop ik toch dat de wedstrijd tegen utrecht doorgaat. Duurt allemaal veels te lang
Ik neem eigenlijk wel een beetje aan dat ze met een flopoplossing komen als geen uitpubliek en dat de wedstrijd dan toch doorgaat.quote:
Transfermarkt Griekenland sluit a.s. woensdag en Turkije vrijdag. Dat zijn zo'n beetje de laatste mogelijkheden om nog iemand kwijt te raken. Maar volgens mij speelt er momenteel niets. Niks bekend in ieder geval.quote:
Waarom zou je die nu nog weg willen doen? Kun je net zo goed sws tot de winterse transferperiode houden toch, het is niet dat je met zijn miljoenen er nog iets voor terug kunt halen nu.quote:
En ik betwijfel of Brobbey fit blijft.quote:Op maandag 9 september 2024 11:13 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Waarom zou je die nu nog weg willen doen? Kun je net zo goed sws tot de winterse transferperiode houden toch, het is niet dat je met zijn miljoenen er nog iets voor terug kunt halen nu.
3 spitsen lijkt me teveel.quote:Op maandag 9 september 2024 11:13 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Waarom zou je die nu nog weg willen doen? Kun je net zo goed sws tot de winterse transferperiode houden toch, het is niet dat je met zijn miljoenen er nog iets voor terug kunt halen nu.
Is het probleem niet ook de spelersbus er veilig krijgen, want mede daarom gaat Feyenoord - Ajax ook niet door.quote:Op maandag 9 september 2024 09:29 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik neem eigenlijk wel een beetje aan dat ze met een flopoplossing komen als geen uitpubliek en dat de wedstrijd dan toch doorgaat.
Ik geloof niet echt dat er bij een willekeurige Ajax-Utrecht de spelersbus van Ron Jans door hordes mensen wordt opgewacht, maar ik laat mij graag corrigeren.quote:Op maandag 9 september 2024 11:55 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Is het probleem niet ook de spelersbus er veilig krijgen, want mede daarom gaat Feyenoord - Ajax ook niet door.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |