Tja... met een half uurtje sta je in Eindhoven/Veldhoven, dan vliegt de prijs al omhoog.quote:Op vrijdag 6 september 2024 06:40 schreef marcel.de het volgende:
[..]
ja oom Piet lag daar twee week terug nog opgebaard. De bloemen staan er nog.
Hier lagen ze ooit samen, toen Anna nog leefde:
[ afbeelding ]
Maar man man wat een geld. 845duizend voor zo'n huis in zo'n gat in Brabant.
Ja 7000m3 grond ja, maar toch.
Ja, jij zegt ‘gadver’.quote:Op donderdag 5 september 2024 21:44 schreef Fietsertje70 het volgende:
Gadver!
[ afbeelding ]
En de makelaar dit nog als een pré brengen: " Vanuit de hal is er toegang tot een slaap-/werkkamer, voorzien van een wastafelmeubel en een toilet. Dit maakt de woning geschikt voor levensloopbestendig wonen, maar deze ruimte kan ook perfect dienen als werkkamer of speelkamer voor kinderen."
https://www.funda.nl/deta(...)udenberg-3/89078080/
En wat moet je denken van die pallet onder de oven?quote:Op zondag 8 september 2024 01:15 schreef Ceviche het volgende:
[ afbeelding ]
Niet mijn idee van een 'prachtige appartement'. De 2? fauteuils in de keuken helpen ook niet mee.
https://www.funda.nl/deta(...)nlaan-42-d/89027516/
Of de schimmel in de badkamer?quote:Op zondag 8 september 2024 09:48 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
En wat moet je denken van die pallet onder de oven?![]()
[ afbeelding ]
Magnetron mooi ingebouwdquote:Op zondag 8 september 2024 09:48 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
En wat moet je denken van die pallet onder de oven?![]()
[ afbeelding ]
Ook heel onhandig gefotografeerd, die schimmel in de spiegel. Op andere foto's leek het toch iets minder ergquote:Op zondag 8 september 2024 10:04 schreef Angelfrouk het volgende:
[..]
Of de schimmel in de badkamer?
[ afbeelding ]
en het tegelwerk in de keuken?
[ afbeelding ]
Ik zie pas nu hoe beroerd die afvoer ook onder de wasbak hangt...quote:Op zondag 8 september 2024 11:18 schreef Ceviche het volgende:
[..]
Ook heel onhandig gefotografeerd, die schimmel in de spiegel. Op andere foto's leek het toch iets minder erg
Nou ja, ik heb in zo'n soortgelijk appartement gewoond en ik woon nu al jaren in een fatsoenlijke woning. Mijn ervaring is, dat hoe ouder en versletener, hoe moeilijker het is om schoon te maken. Het was echt niet te doen. Alsof het vuil aantrok.quote:Op zondag 8 september 2024 11:38 schreef Donderkonijn het volgende:
Tja, het is te raden wat voor mensen er gewoond hebben aan de schotel en de buurt te zien. Die leven zo'n appartement helemaal uit.
Vooroordelen much?quote:Op zondag 8 september 2024 11:38 schreef Donderkonijn het volgende:
Tja, het is te raden wat voor mensen er gewoond hebben aan de schotel en de buurt te zien. Die leven zo'n appartement helemaal uit.
Vroeger vakantiewerk klusjesman bij een woning coorperatie gedaan. Plintjes vervangen, tegels vervangen, naden dichtkitten enzo. Geen vooroordeel, feit. Vaak mocht je dan de hele badkamer opnieuw doen. Nog een feit: die mensen maken vaak niet schoon als ze eruit gaan zodat je zelf eerst die vieze zooi ook nog eruit moet halen.quote:
Generaliseren much?quote:Op zondag 8 september 2024 12:19 schreef Donderkonijn het volgende:
[..]
Vroeger vakantiewerk klusjesman bij een woning coorperatie gedaan. Plintjes vervangen, tegels vervangen, naden dichtkitten enzo. Geen vooroordeel, feit. Vaak mocht je dan de hele badkamer opnieuw doen. Nog een feit: die mensen maken vaak niet schoon als ze eruit gaan zodat je zelf eerst die vieze zooi ook nog eruit moet halen.
Het is alleen geen tandartsstoel.quote:Op zondag 8 september 2024 12:38 schreef livelink het volgende:
Toegegeven, er zijn slechtere plekken om in een tandartsstoel te liggen. Maar het blijft natuurlijk toch een tandartsstoel...
[ afbeelding ]
https://www.funda.nl/deta(...)gracht-471/43605728/
Ah, dank voor de verduidelijking. Ik geloof dat ik een schoonheidsbehandeling ook maar van mijn lijstje schrap voor ooit.quote:Op zondag 8 september 2024 12:44 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Het is alleen geen tandartsstoel.
Vanwege de nare associaties met zo’n stoel?quote:Op zondag 8 september 2024 12:46 schreef livelink het volgende:
[..]
Ah, dank voor de verduidelijking. Ik geloof dat ik een schoonheidsbehandeling ook maar van mijn lijstje schrap voor ooit.
Het stond sowieso al niet op mijn lijstquote:Op zondag 8 september 2024 12:49 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Vanwege de nare associaties met zo’n stoel?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |