Had de link niet gelegd. Maar zie nu inderdaad waar het om gaatquote:Op maandag 21 oktober 2024 13:50 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Huis is nogal in het nieuws geweest, dat is wat er opmerkelijk aan is.
Maar die wc en wc-rolhouder zien er uit alsof ze er nog mee bezig zijn, en er staat wel 'mix van cement stucwerk en tegels' maar bij de wc is het open tot aan het baksteen. Dat kan toch niet de bedoeling zijn?quote:Op maandag 21 oktober 2024 12:56 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Als ik de tekst goed begrijp, was dit precies de bedoeling:
[..]
Is dat niet wat ze dan in de Engelse huizenprogramma’s zo mooi noemen ‘an exposed beam’? Bovenin zie je er nog een, horizontaal.quote:Op maandag 21 oktober 2024 14:47 schreef Ceviche het volgende:
[..]
Maar die wc en wc-rolhouder zien er uit alsof ze er nog mee bezig zijn, en er staat wel 'mix van cement stucwerk en tegels' maar bij de wc is het open tot aan het baksteen. Dat kan toch niet de bedoeling zijn?
En 'er is ruimte voor een douche' klinkt ook alsof die nog ingebouwd moet worden.
Aan de andere kant, als ik kijk naar de vraagprijs, de tekst en dat er nergens genoemd staat dat er nog wat aan geklust moet worden, dan twijfel ik toch ook wel of het nou af is of niet.
Ja, ze hebben het verkocht voor 7,5 tonquote:Op maandag 21 oktober 2024 14:00 schreef SEMTEX het volgende:
Nog maar 6 ton... het verhaal drukt vast de prijs..
Wie bedoel je met ‘ze’: de vorige verkopers?quote:Op maandag 21 oktober 2024 14:54 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Ja, ze hebben het verkocht voor 7,5 ton
Logisch tochquote:Op maandag 21 oktober 2024 15:33 schreef ikweethetookniet het volgende:
Over de tragedie die begin dit jaar plaatshad, wordt met geen woord gerept.![]()
https://www.telegraaf.nl/(...)et-zes-ton-opbrengen
Maar als die vrouw van die meneer K. nog in dat andere huis woont... Ik kan me leukere buren voorstellen geloof ik.quote:Op maandag 21 oktober 2024 16:43 schreef loveli het volgende:
Mooie deal voor iemand die daar geen last van heeft.
Die woonden er niet naast. Zij hadden nog wel de wei aan de overkant.quote:Op maandag 21 oktober 2024 17:22 schreef flipsen het volgende:
[..]
Maar als die vrouw van die meneer K. nog in dat andere huis woont... Ik kan me leukere buren voorstellen geloof ik.
Heel grappig iddquote:Op maandag 21 oktober 2024 13:30 schreef derLudolf het volgende:
Iemand belang bij een woning in Weiteveen?
https://www.funda.nl/deta(...)rgerweg-49/43770763/
[ afbeelding ]
Wordt "as is" verkocht
Zijn niet Randstad buddiesquote:Op maandag 21 oktober 2024 15:00 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Wie bedoel je met ‘ze’: de vorige verkopers?
Provincie tegen de Randstad sentiment. Provincialen staan achter 'hun' mensen, al zijn het criminelenquote:
Dit dus jaquote:Op maandag 21 oktober 2024 18:02 schreef Fietsertje70 het volgende:
Gaan wonen in een dorp waarin heel veel mensen het een soort van normaal vinden dat iemand wordt vermoord, door een eigen bewoner en het slachtoffer is "maar een buitenlander" ....
Oh, op die manier.quote:Op maandag 21 oktober 2024 18:59 schreef Molo het volgende:
[..]
Provincie tegen de Randstad sentiment. Provincialen staan achter 'hun' mensen, al zijn het criminelen
Dat is op de foto al te zien in de hoek!quote:Op maandag 21 oktober 2024 14:00 schreef Bouke-p het volgende:
[..]
Wel even goed letten op verzakte vloeren en achter gebleven camera's.
De mancave/loods naast de oprit zal voorlopig niet gebruikt worden denk ik.
quote:Op maandag 21 oktober 2024 12:48 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Voor de binnenhuisarchitect was geen geld meer
[ afbeelding ]
quote:
Voor zes ton een stuk grond als dit bezitten. Gewoon het huis slopen en vanaf de grond opnieuw opbouwen. Daar valt zeker iets moois van te maken. Wat heb je eigenlijk aan een slecht ingedeelde, grote tuin? Het is beter om het huis op het gras te zetten en een mooie entree aan de voorkant te creëren.quote:Op maandag 21 oktober 2024 21:30 schreef -Richard- het volgende:
[..]
Dat is op de foto al te zien in de hoek!
[ afbeelding ]
Hier hangt de deur aan de grond;
[ afbeelding ]
Vocht boven de koelkast en plint lijkt scheef te zitten;
[ afbeelding ]
Scheur linksonder;
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 21 oktober 2024 21:30 schreef -Richard- het volgende:
[..]
Dat is op de foto al te zien in de hoek!
[ afbeelding ]
Hier hangt de deur aan de grond;
[ afbeelding ]
Vocht boven de koelkast en plint lijkt scheef te zitten;
[ afbeelding ]
Scheur linksonder;
[ afbeelding ]
Als je inzoomt lijkt voor die deuren een rij tegels te ontbreken.quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 00:17 schreef Ceviche het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik was aan het kijken naar de vloer onder die deuren, maar er staat een voetenbankje voor. Zouden ze geprobeerd hebben iets te verhullen of is dat een logische plek voor een schoenenrek?
Is dat nou een zaagtafel, voor de garage van de buren?quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 09:02 schreef DrDentz het volgende:
https://www.funda.nl/deta(...)3772824/media/foto/1
[ afbeelding ]
De hond van de buren zou die bijten?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |