Denk dat die generatie 't niet echt doorheeft.quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 20:56 schreef Dutch_view het volgende:
'Meneer blijft ook voor me staan'![]()
Ik vraag me ook af wat die mensen van Marcel denken op zo'n moment
Heb jij geen TV-provider waarmee je programma's kunt programmeren om op te nemen of waarmee je kunt terugkijken?quote:Op vrijdag 1 november 2024 21:38 schreef tong80 het volgende:
Was kiezen tussen dit programma, Massa is Kassa en de camping. Deze en de camping in de herhaling. Zo te lezen leuk straks.
Ik zit bij Ziggo. Ik heb geen flauw idee. Drukte laatst wel op een knop waardoor het programma een stukje terug ging en weer verder liep.quote:Op vrijdag 1 november 2024 21:54 schreef golfer het volgende:
[..]
Heb jij geen TV-provider waarmee je programma's kunt programmeren om op te nemen of waarmee je kunt terugkijken?
quote:Op vrijdag 1 november 2024 22:13 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik zit bij Ziggo. Ik heb geen flauw idee. Drukte laatst wel op een knop waardoor het programma een stukje terug ging en weer verder liep.Zal de beschrijving eens gaan lezen.
Wij hebben ook Zuggo. Als je op jouw afstandsbediening op de knop links van het huisje klikt kan je het programma per zender zien en als je iets wil opnemen klik je op de OK knop.quote:Op vrijdag 1 november 2024 22:13 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik zit bij Ziggo. Ik heb geen flauw idee. Drukte laatst wel op een knop waardoor het programma een stukje terug ging en weer verder liep.Zal de beschrijving eens gaan lezen.
Cool. Tnxsquote:Op vrijdag 1 november 2024 22:26 schreef golfer het volgende:
[..]
Wij hebben ook Zuggo. Als je op jouw afstandsbediening op de knop links van het huisje klikt kan je het programma per zender zien en als je iets wil opnemen klik je op de OK knop.
Misschien een leuk item voor Van Roosmalen om een reportage over te makenquote:Op vrijdag 1 november 2024 22:13 schreef tong80 het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |