Dan moet je vooral niet kijken gaan.quote:Op vrijdag 6 september 2024 13:58 schreef Radegast het volgende:
Wel een beetje klaar met de act van deze man. Overkill.
Vermoedelijk is die man gewoon zo, maar in de media enkel wat aangedikt.quote:Op vrijdag 6 september 2024 13:58 schreef Radegast het volgende:
Wel een beetje klaar met de act van deze man. Overkill.
Het heeft de traagheid van de oude Duitse krimi Derrickquote:Op vrijdag 6 september 2024 20:31 schreef tong80 het volgende:
Het begin is geweldig. Heerlijk relaxt niks tv. Dat precies tegenover het andere uiterste....Gordon.
Laters......
Tampert.quote:Op vrijdag 6 september 2024 20:32 schreef Dutch_view het volgende:
[..]
Het heeft de traagheid van de oude Duitse krimi Derrick
Begin januari opgenomen.quote:
Roos zoekt juist de excentrieke waar Van Roosmalen juist de meest gemiddelde zoekt.quote:
En van Roosmalen maakte al veel eerder reportages, zij het zonder camera. Plus uiteraard het niet te ontkennen punt dat Jan Roos een totale imbeciel is.quote:Op zaterdag 7 september 2024 01:18 schreef kalinhos het volgende:
[..]
Roos zoekt juist de excentrieke waar Van Roosmalen juist de meest gemiddelde zoekt.
Tis een uitstekend programma
Ha ha ha. Wat een vergelijkingquote:
Jij snapt dus niet wat het format van deze serie is, nl. niet het interview zelf.quote:
Dat was een heerlijk begin jaquote:Op vrijdag 6 september 2024 20:29 schreef Dutch_view het volgende:
Het filmen van een simpel ontbijtje bij hotelgasten
Familie van Nico Haasbroek ?quote:Op zaterdag 7 september 2024 11:13 schreef Blues het volgende:
Ik werk met dochter van moeder Haasbroek, Marcel komt wel heel dichtbij zo
Cool.quote:Op zaterdag 7 september 2024 15:46 schreef Zipportal het volgende:
Die van volgende week staat al klaar.
Hunebedcentrum en Dutch Open Darts
https://npo.nl/start/seri(...)reportage_1/afspelen
Dat geldt voor vrijwel alle NPO-programma's dat je die via NPO Start al vooruit kunt kijken.quote:Op zaterdag 7 september 2024 15:46 schreef Zipportal het volgende:
Die van volgende week staat al klaar.
Hunebedcentrum en Dutch Open Darts
https://npo.nl/start/seri(...)reportage_1/afspelen
Geweldig hè ? Goude televisie. Showroom, G J Dröge, vakantieman.....quote:
Geniaal! Ik had vooral oog voor dat glas wijn; dat stond erg dicht op de rand van de tafel, kreeg dan een tik te verduren en toen mevrouw het vervolgens vast had, overwon het moeiteloos de drukke handgebaren van mevrouw. Verbazingwekkend genoeg leek er geen druppel gemorstquote:
Marcel geniet van het Hunebedcentrumquote:
Troostelozer dan dit bestaat nietquote:Op vrijdag 13 september 2024 20:30 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Marcel geniet van Hunnebedcentrum
quote:Op vrijdag 13 september 2024 20:33 schreef StephanL het volgende:
[..]
Troostelozer dan dit bestaat niet
Hij hoeft op zulke momenten niks te zeggen, z'n gezicht spreekt boekdelen!quote:Op zaterdag 14 september 2024 00:52 schreef golfer het volgende:
Teruggekeken. Dat darttoernooi met dat soort mensen. En Marcel die zelf een attractie werd, waar ze foto's van namen.
Nou wees maar trots.quote:
Ik moest er ook aan denken. Wat voor een opleiding zal ie hebben ? Misschien wel Drs. of zo. Maar door een burn-out functie elders.quote:Op vrijdag 13 september 2024 20:35 schreef Van_Poppel het volgende:
Directeur zijn van het Hunebedmuseum lijkt me een droombaan.
Maar je ziet toch geen flikkerquote:
Dat vond ik ook. De enige normalen in heel de uitzending.quote:Op vrijdag 13 september 2024 21:27 schreef NoCigar het volgende:
Wel aardige vrouwen in het begin daar achter dat tafeltje, tikje starstruck misschien haha.
Hij had heel de aflevering niks hoeven te zeggen. Alleen filmen en een microfoon er bij......"Daar moet een piemel in." En dan een shot van de meezingende lelijkste Drenthenares.quote:Op zaterdag 14 september 2024 03:12 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Hij hoeft op zulke momenten niks te zeggen, z'n gezicht spreekt boekdelen!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 18% gewijzigd door Nizno op 14-09-2024 18:24:54 ]“Surrounded by losers, misfits and boozers”
Is nog niet uitgezonden, dus een dikke spoiler.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nu al zin an.quote:Op zaterdag 14 september 2024 12:55 schreef KinKiJan het volgende:
Klimaat college en vegan food tour, aflevering 3. De ongemakkelijkheid weer en Marcel die op een soort Freek Vonk achtige wijze broodjes-overtreders spot vind ik wel mooi.
Dat gegoochel met namen ook, en dan tussendoor commentaar als 'ik snap er niks meer van' maken het wel af
Vind het spoilergehalte wel meevallen, maar zal er in het vervolg rekening mee houden, mijn excuses!quote:Op zaterdag 14 september 2024 13:24 schreef golfer het volgende:
[..]
Is nog niet uitgezonden, dus een dikke spoiler.
Niks aan de hand. Gewoon een post die in een tv-gids zou kunnen staan. Gewoon blijven post.quote:Op zaterdag 14 september 2024 14:18 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Vind het spoilergehalte wel meevallen, maar zal er in het vervolg rekening mee houden, mijn excuses!
Zeker, maar ik kijk vooruit, als ik er dan over post en anderen vinden het spoileren mag dat best gezegd worden. Ik vind het ook geen enkel probleem om daar rekening mee te houdenquote:Op zaterdag 14 september 2024 15:07 schreef tong80 het volgende:
[..]
Niks aan de hand. Gewoon een post die in een tv-gids zou kunnen staan. Gewoon blijven post.
Er stond helemaal geen spoiler in. Als ik een film wil kijken wil ik vooraf ook informatie.quote:Op zaterdag 14 september 2024 18:38 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Zeker, maar ik kijk vooruit, als ik er dan over post en anderen vinden het spoileren mag dat best gezegd worden. Ik vind het ook geen enkel probleem om daar rekening mee te houden
Ben blij dat ik op dit topic stuitte trouwens, had het anders denk ik gemist, of pas veel later ontdekt.
Volgens mij kloppen de vooroordelen wel bij die sport. Dat alle voetballers dom zijn is natuurlijk onzin met een miljoen leden.quote:Op zaterdag 14 september 2024 21:31 schreef Bassie48 het volgende:
Wat zijn darters toch dom, lallen en bierzuipen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |