SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Baby darling doll face honey
Dat was tegen Duitsland. Maar dat was zo goed al gelijktijdig.quote:Op dinsdag 3 september 2024 17:27 schreef Haags het volgende:
Die slachtpartij in het Bataclan begon toch na die bomaanslag bij het Stade de France waar toen net Frankrijk-Nederland bezig was?
oooooh, dit had ik wel gezien jaquote:
Ja die bom zat in een busje, had ook veel slachtoffers moeten maken maar godzijdank vielen die daar niet. Ik weet het niet meer helemaal eigenlijk.quote:Op dinsdag 3 september 2024 17:29 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dat was tegen Duitsland. Maar dat was zo goed al gelijktijdig.
Die terroristen ontploften toen iets te vroeg waardoor er daar relatief weinig doden vielen; gingen daarna nog wat rondom cafes schieten + bataclan.
toen in die TGV naar parijs... dat ze overmeesterd waren. had ook heel anders af kunnen lopenquote:Op dinsdag 3 september 2024 17:27 schreef datismijnmening het volgende:
Ik had laatst die docu over de La Rambla aanslag in Barca gezien.![]()
![]()
Als die lui niet zo oliedom waren was dat een stuk dodelijker geweest.
Ja ik heb ook gewoon geen zin meer om zulks ellende allemaal live te volgen, zit niet voor niets nauwelijks meer in NWSquote:Op dinsdag 3 september 2024 17:27 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ik vond bataclan + alle andere aanslagen toen zo bizar omdat.. hoe krijg je het voor elkaar dat je op zoveel plekken zoveel mensen hebt die het allemaal wel oke vinden om een aanslag te plegen
En hoe angstig moet dat wel niet zijn als je daar woont en er worden op vijf plekken oid tegelijk aanslagen gepleegd
EN JIJ MAAR SCHIETEN IN JE SPELLETJE![]()
![]()
![]()
Oh dat is voor mij ongeveer de enige reden om wel in NWS te kijken. Of bij moord in Nederland.quote:Op dinsdag 3 september 2024 17:31 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja ik heb ook gewoon geen zin meer om zulks ellende allemaal live te volgen, zit niet voor niets nauwelijks meer in NWS
De hele Ramblas rood van het bloed.quote:Op dinsdag 3 september 2024 17:32 schreef CherryLips het volgende:
https://nl.m.wikipedia.or(...)_en_18_augustus_2017
Kan me dit amper herinneren
Wel goed dat ze bij de ingang werden tegengehouden bij dat stadion.quote:Op dinsdag 3 september 2024 17:29 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dat was tegen Duitsland. Maar dat was zo goed al gelijktijdig.
Die terroristen ontploften toen iets te vroeg waardoor er daar relatief weinig doden vielen; gingen daarna nog wat rondom cafes schieten + bataclan.
Snap ik, bubbel is fijnquote:Op dinsdag 3 september 2024 17:31 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja ik heb ook gewoon geen zin meer om zulks ellende allemaal live te volgen, zit niet voor niets nauwelijks meer in NWS
Ik kan me wel die periode herinneren dat dit standaard leek te zijn, busjes die mensen overreden in een aanslagquote:Op dinsdag 3 september 2024 17:32 schreef CherryLips het volgende:
Toen was het even populair om met busjes of vrachtauto's mensen aan te rijden.quote:Op dinsdag 3 september 2024 17:32 schreef CherryLips het volgende:
dit komt me vaag bekend voorquote:Op dinsdag 3 september 2024 17:32 schreef Modus het volgende:
Is ook een 9/11 vid met onbedoeld een soort van droogkomisch moment, kan het niet meer vinden zo snel.
Iemand is aan het filmen in het stuk direct om de torens heen, na de 1e of 2e instorting, dus stoftroep OVERAL. Spreekt mensen aan of ze hulp nodig hebben en of ze iets willen zeggen over wat er gebeurd is.
Komt er een typisch Amerikaanse zakenman aangesloft, pak, beetje dikkig, jaar of 50-60, zakenkoffertje en nog wat tassen dragend. Ogenschijnlijk niet gewond of ms heel licht maar helemaal onder de troep. Vraagt aan die cameraman "do you know where everyone is going", maar is door de chaos niet meteen een duidelijk antwoord op te geven. Dus die camerman vraagt even later "can you tell me what you've seen".
Zegt die vent kurkdroog "I'd rather not I'm having a bad day" en sloft rustig weer verder, het beeld uit.
Daar heb ik wel een paar keer aan moeten denken in de trein naar Londen en Disney.quote:Op dinsdag 3 september 2024 17:30 schreef Nizno het volgende:
[..]
toen in die TGV naar parijs... dat ze overmeesterd waren. had ook heel anders af kunnen lopen
Op de kerstmarkt in Berlijn ook toch?quote:Op dinsdag 3 september 2024 17:33 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Toen was het even populair om met busjes of vrachtauto's mensen aan te rijden.
not nicequote:
Dat is sowieso wel met aanslagen geloof ik, de meeste vergeet je gewoonquote:Op dinsdag 3 september 2024 17:32 schreef CherryLips het volgende:
Vond het verkrachtings- en slachtfeestje van de Palestijnen nog heel wat smeriger vorig jaar.quote:Op dinsdag 3 september 2024 17:33 schreef Haags het volgende:
De aanslag in Nice met die truck was ook ranzig.
En de verijdelde aanslag op een stadje ergens in Duitsland had ook heel fout af kunnen lopen. Daar was een hele groep van die tering mongolen die zo'n stadje wilde afsluiten van alle kanten en.. nou ja het resultaat laat zich natuurlijk raden.
en veel aanslagen in omringende landen van NL, dat je dacht 'oke wanneer zijn wij aan de beurt' maar ze waren niet mad op onsquote:Op dinsdag 3 september 2024 17:33 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Toen was het even populair om met busjes of vrachtauto's mensen aan te rijden.
gelukkig maarquote:Op dinsdag 3 september 2024 17:35 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat is sowieso wel met aanslagen geloof ik, de meeste vergeet je gewoon
Ja.quote:Op dinsdag 3 september 2024 17:33 schreef Ama het volgende:
@:datismijnmening @:karzai Zijn jullie het hier mee eens?
NWS / Amsterdam is een vieze, vieze stad
vaak wel zeker op afvaldagen in de binnenstad waar ze geen ondergrondse containers hebben en massa's toeristen zijnquote:Op dinsdag 3 september 2024 17:33 schreef Ama het volgende:
@:datismijnmening @:karzai Zijn jullie het hier mee eens?
NWS / Amsterdam is een vieze, vieze stad
Schijthekel aan Hamas.quote:Op dinsdag 3 september 2024 17:35 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Vond het verkrachtings- en slachtfeestje van de Palestijnen nog heel wat smeriger vorig jaar.
Het waren er ook zoveel op een gegeven moment.quote:Op dinsdag 3 september 2024 17:35 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat is sowieso wel met aanslagen geloof ik, de meeste vergeet je gewoon
Die tramschutter toch?quote:Op dinsdag 3 september 2024 17:35 schreef Crack_ het volgende:
[..]
en veel aanslagen in omringende landen van NL, dat je dacht 'oke wanneer zijn wij aan de beurt' maar ze waren niet mad op ons
Kijk dat zijn de betere verhalenquote:Op dinsdag 3 september 2024 17:36 schreef Karzai het volgende:
VAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAKKKKKKKKKKKKKKKKANTIE![]()
![]()
![]()
![]()
De aanslag op Zaventem was eigenlijk voor Schiphol bedoeltquote:Op dinsdag 3 september 2024 17:35 schreef Crack_ het volgende:
[..]
en veel aanslagen in omringende landen van NL, dat je dacht 'oke wanneer zijn wij aan de beurt' maar ze waren niet mad op ons
heeeeeeeeeeeeyquote:Op dinsdag 3 september 2024 17:36 schreef Karzai het volgende:
VAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAKKKKKKKKKKKKKKKKANTIE![]()
![]()
![]()
![]()
Ik heb na 36 uur niets eten nog steeds geen zin in krokodillenpoot.quote:Op dinsdag 3 september 2024 16:56 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Misschien wel als je weer 30 uur niet hebt gegeten
Dat was wel een beetje een apart verhaal, maarja, die bestaan ookquote:Op dinsdag 3 september 2024 17:36 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Het waren er ook zoveel op een gegeven moment.
Er was ook een incident met een auto bij Amsterdam cs maar die man had een hypo ofzo zeiden ze.
Jawel, en dat gedoe in alphen aan de rijn ook wel maar dat vind ik toch wat anders ofzo. Was geen terroristische aanslag toch, of wel?quote:
echt?quote:Op dinsdag 3 september 2024 17:37 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
De aanslag op Zaventem was eigenlijk voor Schiphol bedoelt
de periode na een aanslag is juist de meest veilige periodequote:Op dinsdag 3 september 2024 17:37 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Die was echt vlak voor ik zou vliegenwas bang voor copycats
Kunnen die lui geen kaart lezen?quote:Op dinsdag 3 september 2024 17:37 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
De aanslag op Zaventem was eigenlijk voor Schiphol bedoelt
Shockerend hoeveel mensen in Nederland achter dit tuig staat.quote:Op dinsdag 3 september 2024 17:35 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Vond het verkrachtings- en slachtfeestje van de Palestijnen nog heel wat smeriger vorig jaar.
quote:Op dinsdag 3 september 2024 17:39 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Shockerend hoeveel mensen in Nederland achter dit tuig staat.
Ja, vind je ook niet? Vreemd toch.quote:Op dinsdag 3 september 2024 17:39 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nee. Hamas.quote:Op dinsdag 3 september 2024 17:40 schreef Crack_ het volgende:
Of bedoel je verkrachters ipv palestijnen oid?dan eens en heb ik te snel gereageerd
Dat dachten de inzittenden op 9-11 ook.quote:Op dinsdag 3 september 2024 17:40 schreef Haags het volgende:
Als je op een vliegveld door de douane bent ben je eigenlijk gewoon in het meest veilige stuk van dat land op dat moment.
quote:Op dinsdag 3 september 2024 17:41 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ja hamas en palestijnen is precies hetzelfde
Ik zei Hamas. Niet Palestijnen.quote:Op dinsdag 3 september 2024 17:41 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ja hamas en palestijnen is precies hetzelfde
Zou het het meest veilige stukje zijn? Ik weenie of het koningshuis beter beveiligd is?quote:Op dinsdag 3 september 2024 17:40 schreef Haags het volgende:
Als je op een vliegveld door de douane bent ben je eigenlijk gewoon in het meest veilige stuk van dat land op dat moment.
Sindsdien is het nogal veranderd hé Hans.quote:Op dinsdag 3 september 2024 17:41 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Dat dachten de inzittenden op 9-11 ook.
Een extra spuug in het gezicht van alle verkrachte en gedode vrouwen.quote:Op dinsdag 3 september 2024 17:39 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Valt best tegen op zich.quote:Op dinsdag 3 september 2024 17:40 schreef Haags het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan
Dat klopt, maar verkrachters dus. Ja eensquote:Op dinsdag 3 september 2024 17:42 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ik zei Hamas. Niet Palestijnen.
dat is echt nog een heel groot verschil met alle palestijnen zijn hamasquote:Op dinsdag 3 september 2024 17:42 schreef Lospedrosa het volgende:
Trouwens zitten wel alle Palestijnen bij Hamas, dus tja…
zo, damnquote:Op dinsdag 3 september 2024 17:42 schreef Haags het volgende:
[..]
Sindsdien is het nogal veranderd hé Hans.
Volgens de tuinbouwkundige definitie wordt de banaan echter tot de groenten gerekend.quote:Op dinsdag 3 september 2024 17:44 schreef Crack_ het volgende:
[..]
dat is echt nog een heel groot verschil met alle palestijnen zijn hamas
Banaan is fruit, niet al het fruit is banaan
Komt door de Hamas haatbaarden.quote:Op dinsdag 3 september 2024 17:46 schreef LTVDK het volgende:
Tis vroeg donker vandaag, komt opeens een goede sloot water uit de lucht
Die is ouderwetsquote:Op dinsdag 3 september 2024 17:46 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Volgens de tuinbouwkundige definitie wordt de banaan echter tot de groenten gerekend.
Nee gewoon door atmosferische bewegingen van hoge en lage drukgebiedenquote:Op dinsdag 3 september 2024 17:47 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Komt door de Hamas haatbaarden.
Er zijn jaarlijks miljoenen aanslagen in Nederland.quote:Op dinsdag 3 september 2024 17:48 schreef Crack_ het volgende:
Ik verbaas me er eigenlijk over dat die tramaanslag nog best recent was, in 2019. Ik zou zeggen dat dat echt veel langer geleden was
quote:Op dinsdag 3 september 2024 17:49 schreef Haags het volgende:
[..]
Er zijn jaarlijks miljoenen aanslagen in Nederland.
Kut belastingdienst
Helemaal gekquote:Op 17 februari 2021 heeft Tanis een bewaker van de Penitentiaire Inrichting Rotterdam, afdeling: De schie, in het gezicht gestoken met een shank, een zelf vervaardigd steekwapen.[18] Op 17 oktober 2021 heeft Tanis na te zijn aangesproken op zijn gedrag vernielingen aangericht in de recreatieruimte en een pan met hete vloeistof naar een gevangenismedewerker gegooid.[19]
Typmiepquote:Op dinsdag 3 september 2024 17:51 schreef Lospedrosa het volgende:
Ik ken iemand die doet 120 aanslagen per minuut.
ik heb daar iets voor *winkwinkquote:Op dinsdag 3 september 2024 17:51 schreef Lospedrosa het volgende:
Ik ken iemand die doet 120 aanslagen per minuut.
ja-quote:Op dinsdag 3 september 2024 17:52 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Die stond al jaren op Dumpert toch?
Met: “je hele kont staat open”
Iemands kont staat open?quote:Op dinsdag 3 september 2024 17:56 schreef LTVDK het volgende:
Zo te ruiken is er op straat ergens een riool ofzo overstroomd
Dit is eerder petrigoor luchtquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Lijkt me nu juist iets waar alles al wel zo'n beetje over verteld is eigenlijk.quote:Op dinsdag 3 september 2024 18:06 schreef Ama het volgende:
9/11 blijf ik ook wel boeiend vinden om dingen over te kijken.
quote:Op dinsdag 3 september 2024 18:05 schreef Modus het volgende:
Ohja later zijn ook 9/11 live telefoongesprekken uit de torens vrijgegeven, 1 is er vrij bekend, en dat is hier gesynchroniseerd met de beelden van buitenafOh dat ga ik zo even kijkenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Er is ook zo'n docu over mensen die voicemails in spraken blabla, ook wel interessant
Ja, alles is interessant want zo bizarSame, muv herhaling want sommige dingen wel echt heel vaak gezienquote:Op dinsdag 3 september 2024 18:06 schreef Ama het volgende:
9/11 blijf ik ook wel boeiend vinden om dingen over te kijken.
De hitsige spinnetjestijd is aangebrokenquote:Het zijn er niet meer dan normaal, maar ze vallen deze weken wel sneller op: grote spinnen die door je huis kruipen. Volgens spinnenexpert Sjef van Overdijk komt het door de hormonen dat we ze in deze tijd van het jaar vaker zien.
,,Alle spinnen gaan aan het begin van de herfst op zoek naar de liefde.” Van Overdijk (42), een Tilburgse dierenexpert die vaak samenwerkt met Freek Vonk, is al jaren gefascineerd door spinachtigen. Volgens Van Overdijk (van spinnetjes.com) zijn het met name mannetjesspinnen die zich deze weken binnenshuis vertonen. ,,Ze zaten altijd al in je huis, maar houden zich doorgaans verscholen voor je omdat ze anders worden platgeslagen met een krant of een schoen. Alleen rond deze tijd winnen de hormonen het.”
Aan het begin van de herfst gaan de mannetjesspinnen namelijk op zoek naar een partner om zich voort te kunnen planten. ,,Aan het web van een vrouwtjesspin zitten bepaalde geuren waar de mannetjes opgewonden van raken, feromonen. Daar komen mannetjes op af. Die vrouwtjesspinnen, die zitten ook al die tijd al bij je in huis. Vaak verstopt in een tuinset, het kachelhout of in een schuurtje”, legt Van Overdijk uit.
https://www.bndestem.nl/t(...)-huis-ziet~aa6d5ee3/
Gewoon zalm geven iedere dag.quote:Op dinsdag 3 september 2024 18:07 schreef datismijnmening het volgende:
Koop ik speciaal kattenvoer met extra calorieën omdat ik ZC te dunnetjes vindt. Lust ze het niet![]()
Geef dan gewoon een zalmmoot ofzoquote:Op dinsdag 3 september 2024 18:07 schreef datismijnmening het volgende:
Koop ik speciaal kattenvoer met extra calorieën omdat ik ZC te dunnetjes vindt. Lust ze het niet![]()
Ondankbaar!quote:Op dinsdag 3 september 2024 18:07 schreef datismijnmening het volgende:
quote:Op dinsdag 3 september 2024 18:08 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Gewoon zalm geven iedere dag.
Lust ze nietquote:
quote:Op dinsdag 3 september 2024 18:08 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Gewoon zalm geven iedere dag.
Ik ben geen kat maar geef mij?quote:
Is het wel een kat dan?quote:
Ik heb er afgelopen weekend nog één gevangen in de woonkamer.quote:Op dinsdag 3 september 2024 18:08 schreef LTVDK het volgende:
[..]
De hitsige spinnetjestijd is aangebroken
Hier aan de kust is zoveel goede vis te etenquote:Op dinsdag 3 september 2024 18:09 schreef Crack_ het volgende:
[..]
[..]
Ik ben geen kat maar geef mij?
Jaquote:Op dinsdag 3 september 2024 18:10 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Is het wel een kat dan?
En een kippetje?
Oefff, dat zal wel. En twee weken, wat lang!!!quote:Op dinsdag 3 september 2024 18:12 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Hier aan de kust is zoveel goede vis te eten
Nog 2 weken genieten en daarna op dieet.
Een kat die geen zalm en geen kip lustquote:
Gewoon teveel verwaande prinsessentrekjes overgenomenquote:Op dinsdag 3 september 2024 18:14 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Een kat die geen zalm en geen kip lust
Heb jij per ongeluk de enige vegan kat in het universum ofzo
Mja ze lust ook niet alle merken kattenbrokjes.quote:Op dinsdag 3 september 2024 18:14 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Een kat die geen zalm en geen kip lust
Heb jij per ongeluk de enige vegan kat in het universum ofzo
En een stukje paté?quote:Op dinsdag 3 september 2024 18:18 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Mja ze lust ook niet alle merken kattenbrokjes.
Soms lust ze wel tonijn uit blik of een beetje zuivel
fotoquote:Op dinsdag 3 september 2024 18:19 schreef Haags het volgende:
Over katten gesproken. Die van mij ga ik vanavond kammen. Daar gaat ze altijd helemaal voor zitten/staan.
Zal ik dan maar de grap maken dat je de klitten uit de poes gaat halenquote:Op dinsdag 3 september 2024 18:19 schreef Haags het volgende:
Over katten gesproken. Die van mij ga ik vanavond kammen. Daar gaat ze altijd helemaal voor zitten/staan.
Ha ha haquote:Op dinsdag 3 september 2024 18:21 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zal ik dan maar de grap maken dat je de klitten uit de poes gaat halen
De kitten met de klittenquote:Op dinsdag 3 september 2024 18:21 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zal ik dan maar de grap maken dat je de klitten uit de poes gaat halen
Is het ook.quote:Op dinsdag 3 september 2024 18:22 schreef Crack_ het volgende:
[..]
vond het wel een grapje voor jou eigenljk
het voordeel van ouders... die vullen de vaatwasser zelf.quote:
Het was gelukkig maar weinig, moet het weer beetje proberen bij te houden.quote:
Jij bent IT-er toch?quote:Op dinsdag 3 september 2024 18:42 schreef Dr_Flash het volgende:
ah, er moet weer website van het jaar gekozen worden. Overal spam mailtjes en popups
Doe je dan je afwas bij hun in de machine of hoe moet ik dit lezen?quote:Op dinsdag 3 september 2024 18:34 schreef Nizno het volgende:
[..]
het voordeel van ouders... die vullen de vaatwasser zelf.
nadeeltje vandaag ontdekt... mn ma kan nog steeds drijven zonder boot... graag zsm op haar tempo maar dan wel gewoon vragen... wil je dat even doen als je tijd hebt..
ah thanksquote:Op dinsdag 3 september 2024 18:42 schreef Dr_Flash het volgende:
ah, er moet weer website van het jaar gekozen worden. Overal spam mailtjes en popups
ik ben niet thuis.quote:Op dinsdag 3 september 2024 18:42 schreef Ama het volgende:
[..]
Doe je dan je afwas bij hun in de machine of hoe moet ik dit lezen?
Oooh zo.quote:Op dinsdag 3 september 2024 18:44 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik ben niet thuis.
Logeer twee weken bij mn ouders omdat ze bij mij thuis de badkamer en wc aan het verbouwen zijn
En welke conclusie denk je dat jij daaruit mag trekken?quote:
Is Netflix nou een ielegaal piratenschijfje aan het uitzenden of zo? Of wat is het probleem?quote:
Ja ik heb geen idee waarom dat er staat.quote:Op dinsdag 3 september 2024 18:47 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Is Netflix nou een ielegaal piratenschijfje aan het uitzenden of zo? Of wat is het probleem?
19x inmiddelsquote:Op dinsdag 3 september 2024 15:48 schreef dud0r het volgende:
[..]
en dat is toch heel wat als 4ebe kan lachen. valse enkelbijtende chihuehue dat het is.
VAN DE DUIN ERMEE!
quote:
Wat strikt genomen ook echt zo is trouwensquote:Op dinsdag 3 september 2024 18:48 schreef Ama het volgende:
Het lijkt op deze manier wel alsof ik het zelf gedownload heb.
Ik had vandaag met chocoladequote:Op dinsdag 3 september 2024 15:52 schreef Kaneelstokje het volgende:
@:4EverBlackEyed ik eet kruidnootjes.
Downloaden en streamen is toch niet hetzelfde?quote:Op dinsdag 3 september 2024 18:49 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wat strikt genomen ook echt zo is trouwens
Dat de hoeveelheid jouw kant op komende spam en popups dan beperkt zou kunnen zijn tot minimaal of zelfs helemaal 0.quote:Op dinsdag 3 september 2024 18:45 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
En welke conclusie denk je dat jij daaruit mag trekken?
Kwam die flap ineens aanvliegen?quote:Op dinsdag 3 september 2024 15:56 schreef bitterbal het volgende:
@:4everblackeyed ik heb net een flap op
fliep
Neequote:Op dinsdag 3 september 2024 18:49 schreef Modus het volgende:
[..]
Dat de hoeveelheid jouw kant op komende spam en popups dan beperkt zou kunnen zijn tot minimaal of zelfs helemaal 0.
Er wordt wat anders mee bedoeld denk ik ja. Maar naar je toe halen moet je het tochquote:Op dinsdag 3 september 2024 18:49 schreef Ama het volgende:
[..]
Downloaden en streamen is toch niet hetzelfde?
GENIET ERVANquote:Op dinsdag 3 september 2024 17:30 schreef datismijnmening het volgende:
IK HEB EEN CANTALOUPE IN PARTJES!!!! @:4EVERBLACKEYED
met de schoen, want regen.quote:Op dinsdag 3 september 2024 18:53 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ga ik lopen of met de schoen naar de sportschool ?
Ik kan niet meer
Zou wel een paraplu meenemen danquote:Op dinsdag 3 september 2024 18:53 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik kan niet meer
Oh ja, net als gisterenquote:Op dinsdag 3 september 2024 18:54 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
met de schoen, want regen.
Ja, lijkt me een groot succes als ik met de schoen ga.quote:
ja je bent al rond genoegquote:Op dinsdag 3 september 2024 18:49 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik had vandaag met chocolade
Ook uitgedeeld, anders word ik tonnetje rond
Hoeft niet nog ronder idd..quote:
Gewoon gaan lopen, de sportschool kan morgen wel weer.quote:Op dinsdag 3 september 2024 18:53 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik kan niet meer
daar hebben we @dud0r voorquote:Op dinsdag 3 september 2024 18:56 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Hoeft niet nog ronder idd..
Ik ben haar grote huehuehue voorbeeld jaquote:
yesterdays hypesquote:Op dinsdag 3 september 2024 18:58 schreef dud0r het volgende:
@:4everblackeyed broccoli bloemkool KIIIEEEEEEP rijst verdronken in kip vanavond saus
Moet wel naar de sportschoolquote:Op dinsdag 3 september 2024 18:56 schreef Modus het volgende:
[..]
Gewoon gaan lopen, de sportschool kan morgen wel weer.
Broccoliquote:Op dinsdag 3 september 2024 18:58 schreef dud0r het volgende:
@:4everblackeyed broccoli bloemkool KIIIEEEEEEP rijst verdronken in kip vanavond saus
Bakkesquote:
Dit keer zonder gehaktquote:
quote:Op dinsdag 3 september 2024 18:59 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ik ben haar grote huehuehue voorbeeld ja
Teleurstellendquote:
Daar word je alleen maar ronder van denk ik, al dat rollenquote:Op dinsdag 3 september 2024 19:00 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Goed, 20x de duin af, dan maar ?
Kan niet ronder.quote:Op dinsdag 3 september 2024 19:01 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Daar word je alleen maar ronder van denk ik, al dat rollen
Geen idee.quote:Op dinsdag 3 september 2024 18:59 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Dus de vraag is: lopend naar de sportschool of met de schoen ?
quote:
quote:
Wim T Schippersquote:
We zijn er bijna!quote:
haten doe ik het niet.. zal er alleen niet naar kijkenquote:Op dinsdag 3 september 2024 19:10 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
We zijn er bijna!Gaat vanavond weer beginnen
20:35 NPO1
INB4 alle haters
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What in the wolverine
-XOXO-
quote:Op dinsdag 3 september 2024 19:13 schreef datismijnmening het volgende:
als je nu overgewicht krijgt kun je zeggen dat je zware botten hebtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What in the wolverine
hahahaha-tjes
Welkom bij de clubSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What in the wolverine
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
schroefjes genoegSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What in the wolverineOp dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
Ja mensen die Powerpoint als tekstverwerker gebruiken.quote:Op dinsdag 3 september 2024 19:11 schreef Crack_ het volgende:
En dan een verhaal op een slide waarvan je denkt... moet ik dit nu lezen of wil je dat ik naar je luister of wtf moet ik doen, want beide kan niet
Ben volgens mij al meerdere kilo;s aangekomen sinds ik 2 maanden niet kan sportenquote:Op dinsdag 3 september 2024 19:14 schreef Crack_ het volgende:
[..]
als je nu overgewicht krijgt kun je zeggen dat je zware botten hebt
hahahaha-tjes
quote:Op dinsdag 3 september 2024 19:14 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja mensen die Powerpoint als tekstverwerker gebruiken.
En Word als tekenprogramma
lijkt me wel logisch ja, maar niet leukquote:Op dinsdag 3 september 2024 19:15 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ben volgens mij al meerdere kilo;s aangekomen sinds ik 2 maanden niet kan sporten![]()
gamma? doe niet zo duur, ali volstaat ookquote:Op dinsdag 3 september 2024 19:16 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ja maar kijk wat een joekels!
Alsof ze die bij de Gamma uit het schap hebben geplukt
Immer duinrollenquote:Op dinsdag 3 september 2024 19:00 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]![]()
Bedoel je niet bolle ipv grote ?
Goed, 20x de duin af, dan maar ?
Net als het levenquote:
Of mensen die een presentatie geven vanuit de PPT editor ipv de Slideshow.quote:Op dinsdag 3 september 2024 19:16 schreef Crack_ het volgende:
[..]![]()
Ik wil soms echt weglopen bij slechte presentaties'ik heb hier geen zin in en ga hier ook niks van opsteken'. Die mensen die dan gaan klagen 'niemand let op', nee GOH
Oh dat heb ik nog niet meegemaaktquote:Op dinsdag 3 september 2024 19:19 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Of mensen die een presentatie geven vanuit de PPT editor ipv de Slideshow.
Lekker overal blanco tekstvakken in de weg en menubalken en shitKUN JE DAN HELEMAAL NIKS
hahahaha, zo'n situatie dat je met een mond vol tanden zit en enkel kan denken 'oke......... ja, dus.... en wat zou je daaraan kunnen doen??'quote:Op dinsdag 3 september 2024 19:23 schreef Dr_Flash het volgende:
En complete lege slides aan het eind "ja die zitten in de huisstijl template"
Dan haal je ze WEGGGGGGGGGGGGGGGGG
Op de brandstapel jijquote:Op dinsdag 3 september 2024 19:24 schreef datismijnmening het volgende:
Doen jullie ook altijd van die leuke Word Art in je powerpoint?
Wel gifjes die dan blijven loopen als ze allang niet meer leuk zijn.quote:Op dinsdag 3 september 2024 19:24 schreef datismijnmening het volgende:
En achtentwintig verschillende soorten overgangenquote:Op dinsdag 3 september 2024 19:24 schreef datismijnmening het volgende:
quote:Op dinsdag 3 september 2024 19:24 schreef datismijnmening het volgende:
quote:Op dinsdag 3 september 2024 19:27 schreef dud0r het volgende:
[..]
En achtentwintig verschillende soorten overgangen
Die regenboog plaatjesquote:Op dinsdag 3 september 2024 19:28 schreef Crack_ het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dit is een slide van mij
Specifiekquote:Op dinsdag 3 september 2024 19:28 schreef Crack_ het volgende:
SMART snappen ze overigens niet (grootste gedeelte)
Ja dan krijg ik dit 'ik wil graag leren om beter te worden in opstellen'quote:Op dinsdag 3 september 2024 19:29 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Specifiek
Meetbaar
Acceptabel
Realistisch
Tijdsgebonden
Toch een beetje IT-er dusquote:Op dinsdag 3 september 2024 19:19 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Of mensen die een presentatie geven vanuit de PPT editor ipv de Slideshow.
Lekker overal blanco tekstvakken in de weg en menubalken en shitKUN JE DAN HELEMAAL NIKS
smart is toch makkelijk johquote:
Ik ookquote:Op dinsdag 3 september 2024 19:29 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik had sperziebonen vandaag.
en bij reflectie mogen ze bij ons vaak kiezenquote:
zou ik doen, gewooon om mensen te ziekenquote:Op dinsdag 3 september 2024 19:24 schreef datismijnmening het volgende:
Nee het is SMODS.quote:Op dinsdag 3 september 2024 19:28 schreef Crack_ het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dit is een slide van mij
oke maar dit slaat nergens opquote:Op dinsdag 3 september 2024 19:33 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee het is SMODS.
Specifiek
Meetbaar
Over
De
Schutting
Self-Monitoring, Analysis, and Reporting Technologyquote:Op dinsdag 3 september 2024 19:28 schreef Crack_ het volgende:
SMART snappen ze overigens niet (grootste gedeelte)
Nee maar dat is eigenlijk met al die kantoorkretologie zoquote:
is dit AI?quote:Op dinsdag 3 september 2024 19:34 schreef mschol het volgende:
[..]
Self-Monitoring, Analysis, and Reporting Technology![]()
Waarom? Ik vind smart prima voor het opstellen van doelen, en zoveel dingen vind ik prima en iets toevoegenquote:Op dinsdag 3 september 2024 19:34 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee maar dat is eigenlijk met al die kantoorkretologie zo
Reflecterenquote:Op dinsdag 3 september 2024 19:32 schreef Crack_ het volgende:
[..]
en bij reflectie mogen ze bij ons vaak kiezen
korthagen, starr of abc. Iedereen gaat voor abc want dat is makkelijk (en daardoor doet iedereen het fout hahatjes)
Mja, soms wel leerzaam maar leuk is andersquote:Op dinsdag 3 september 2024 19:36 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Reflecteren![]()
Reflectieverslagen
En alles in Comic sansquote:Op dinsdag 3 september 2024 19:32 schreef mschol het volgende:
[..]
zou ik doen, gewooon om mensen te zieken
Skittlesquote:Op dinsdag 3 september 2024 19:29 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Specifiek
Meetbaar
Acceptabel
Realistisch
Tijdsgebonden
Even pokerenquote:Op dinsdag 3 september 2024 19:37 schreef datismijnmening het volgende:
Lekker gescrumd jongens en meisjes. Trots op jullie agile
Nou okee dan. SMART kan je wel wat houvast gevenquote:Op dinsdag 3 september 2024 19:35 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Waarom? Ik vind smart prima voor het opstellen van doelen, en zoveel dingen vind ik prima en iets toevoegen
Witte reesesquote:Op dinsdag 3 september 2024 19:37 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Skittles
M&Ms
Appelmoes
Reeses
Twix
Mja vertel mij maar gewoon wat ik goed of fout heb gedaan ipv me er met clichés naar laten vissen.quote:Op dinsdag 3 september 2024 19:36 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Mja, soms wel leerzaam maar leuk is anders
Alles en niksquote:Op dinsdag 3 september 2024 19:38 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Mja vertel mij maar gewoon wat ik goed of fout heb gedaan ipv me er met clichés naar laten vissen.
Veel plezierquote:Op dinsdag 3 september 2024 19:38 schreef Dr_Flash het volgende:
en nou ga ik even naar de veiling want het gaat knuppelhard daar.
pardonquote:Op dinsdag 3 september 2024 19:37 schreef datismijnmening het volgende:
quote:Op dinsdag 3 september 2024 19:38 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou okee dan. SMART kan je wel wat houvast geven
oh huh, dat lijkt een andere insteek te hebben? Als ik feedback voor je heb dan krijg je die gewoon hoor maar daarnaast is het ook gewoon chill als iemand zelf in staat is om te reflecterenquote:Op dinsdag 3 september 2024 19:38 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Mja vertel mij maar gewoon wat ik goed of fout heb gedaan ipv me er met clichés naar laten vissen.
Jaquote:Op dinsdag 3 september 2024 19:37 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Skittles
M&Ms
Appelmoes
Reeses
Twix
Het is eigenlijk ook makkelijker als je dan smarties doetquote:
en danquote:Op dinsdag 3 september 2024 19:42 schreef Modus het volgende:
Niet gewoon elke tweede pagina dit in je presentatie verwerken
[ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 3 september 2024 19:43 schreef Ama het volgende:
Soms vraag ik me ook af wat er in @:modus zijn hoofd speelt.
daar denk ik nooit over naquote:Op dinsdag 3 september 2024 19:43 schreef Ama het volgende:
Soms vraag ik me ook af wat er in @:modus zijn hoofd speelt.
ga gewoon werken ipv gare termen gebruiken die niets toevoegenquote:Op dinsdag 3 september 2024 19:37 schreef datismijnmening het volgende:
mimimimiquote:Op dinsdag 3 september 2024 19:51 schreef mschol het volgende:
[..]
ga gewoon werken ipv gare termen gebruiken die niets toevoegen
Wijze woordenquote:
pssst boompje hebben?!quote:Op dinsdag 3 september 2024 20:01 schreef LTVDK het volgende:
@:Koen66 https://nl.pepper.com/aan(...)rs-zoetermeer-322325
Op het kruisje in de bovenhoek geklikt?quote:Op dinsdag 3 september 2024 20:08 schreef Dr_Flash het volgende:
Maar even verstandig gedaan bij de veiling![]()
Nee dat niet, maar niks gekocht iig. Zou echt te gek geworden zijn.quote:Op dinsdag 3 september 2024 20:09 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Op het kruisje in de bovenhoek geklikt?
ALLES gekochtquote:Op dinsdag 3 september 2024 20:08 schreef Dr_Flash het volgende:
Maar even verstandig gedaan bij de veiling![]()
quote:
enjoy the magicquote:Op dinsdag 3 september 2024 20:20 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik ga potle Spelltable doen.
Je had ook al best wat gekocht de laatste tijd toch?quote:Op dinsdag 3 september 2024 20:10 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee dat niet, maar niks gekocht iig. Zou echt te gek geworden zijn.
Ja eigenlijk wel iddquote:Op dinsdag 3 september 2024 20:23 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Je had ook al best wat gekocht de laatste tijd toch?
quote:Op dinsdag 3 september 2024 20:29 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Toch even bevestiging dat m'n excel netjes up to date is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |