SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Baby darling doll face honey
Dat was tegen Duitsland. Maar dat was zo goed al gelijktijdig.quote:Op dinsdag 3 september 2024 17:27 schreef Haags het volgende:
Die slachtpartij in het Bataclan begon toch na die bomaanslag bij het Stade de France waar toen net Frankrijk-Nederland bezig was?
oooooh, dit had ik wel gezien jaquote:
Ja die bom zat in een busje, had ook veel slachtoffers moeten maken maar godzijdank vielen die daar niet. Ik weet het niet meer helemaal eigenlijk.quote:Op dinsdag 3 september 2024 17:29 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dat was tegen Duitsland. Maar dat was zo goed al gelijktijdig.
Die terroristen ontploften toen iets te vroeg waardoor er daar relatief weinig doden vielen; gingen daarna nog wat rondom cafes schieten + bataclan.
toen in die TGV naar parijs... dat ze overmeesterd waren. had ook heel anders af kunnen lopenquote:Op dinsdag 3 september 2024 17:27 schreef datismijnmening het volgende:
Ik had laatst die docu over de La Rambla aanslag in Barca gezien.![]()
![]()
Als die lui niet zo oliedom waren was dat een stuk dodelijker geweest.
Ja ik heb ook gewoon geen zin meer om zulks ellende allemaal live te volgen, zit niet voor niets nauwelijks meer in NWSquote:Op dinsdag 3 september 2024 17:27 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ik vond bataclan + alle andere aanslagen toen zo bizar omdat.. hoe krijg je het voor elkaar dat je op zoveel plekken zoveel mensen hebt die het allemaal wel oke vinden om een aanslag te plegen
En hoe angstig moet dat wel niet zijn als je daar woont en er worden op vijf plekken oid tegelijk aanslagen gepleegd
EN JIJ MAAR SCHIETEN IN JE SPELLETJE![]()
![]()
![]()
Oh dat is voor mij ongeveer de enige reden om wel in NWS te kijken. Of bij moord in Nederland.quote:Op dinsdag 3 september 2024 17:31 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja ik heb ook gewoon geen zin meer om zulks ellende allemaal live te volgen, zit niet voor niets nauwelijks meer in NWS
De hele Ramblas rood van het bloed.quote:Op dinsdag 3 september 2024 17:32 schreef CherryLips het volgende:
https://nl.m.wikipedia.or(...)_en_18_augustus_2017
Kan me dit amper herinneren
Wel goed dat ze bij de ingang werden tegengehouden bij dat stadion.quote:Op dinsdag 3 september 2024 17:29 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dat was tegen Duitsland. Maar dat was zo goed al gelijktijdig.
Die terroristen ontploften toen iets te vroeg waardoor er daar relatief weinig doden vielen; gingen daarna nog wat rondom cafes schieten + bataclan.
Snap ik, bubbel is fijnquote:Op dinsdag 3 september 2024 17:31 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja ik heb ook gewoon geen zin meer om zulks ellende allemaal live te volgen, zit niet voor niets nauwelijks meer in NWS
Ik kan me wel die periode herinneren dat dit standaard leek te zijn, busjes die mensen overreden in een aanslagquote:Op dinsdag 3 september 2024 17:32 schreef CherryLips het volgende:
Toen was het even populair om met busjes of vrachtauto's mensen aan te rijden.quote:Op dinsdag 3 september 2024 17:32 schreef CherryLips het volgende:
dit komt me vaag bekend voorquote:Op dinsdag 3 september 2024 17:32 schreef Modus het volgende:
Is ook een 9/11 vid met onbedoeld een soort van droogkomisch moment, kan het niet meer vinden zo snel.
Iemand is aan het filmen in het stuk direct om de torens heen, na de 1e of 2e instorting, dus stoftroep OVERAL. Spreekt mensen aan of ze hulp nodig hebben en of ze iets willen zeggen over wat er gebeurd is.
Komt er een typisch Amerikaanse zakenman aangesloft, pak, beetje dikkig, jaar of 50-60, zakenkoffertje en nog wat tassen dragend. Ogenschijnlijk niet gewond of ms heel licht maar helemaal onder de troep. Vraagt aan die cameraman "do you know where everyone is going", maar is door de chaos niet meteen een duidelijk antwoord op te geven. Dus die camerman vraagt even later "can you tell me what you've seen".
Zegt die vent kurkdroog "I'd rather not I'm having a bad day" en sloft rustig weer verder, het beeld uit.
Daar heb ik wel een paar keer aan moeten denken in de trein naar Londen en Disney.quote:Op dinsdag 3 september 2024 17:30 schreef Nizno het volgende:
[..]
toen in die TGV naar parijs... dat ze overmeesterd waren. had ook heel anders af kunnen lopen
Op de kerstmarkt in Berlijn ook toch?quote:Op dinsdag 3 september 2024 17:33 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Toen was het even populair om met busjes of vrachtauto's mensen aan te rijden.
not nicequote:
Dat is sowieso wel met aanslagen geloof ik, de meeste vergeet je gewoonquote:Op dinsdag 3 september 2024 17:32 schreef CherryLips het volgende:
Vond het verkrachtings- en slachtfeestje van de Palestijnen nog heel wat smeriger vorig jaar.quote:Op dinsdag 3 september 2024 17:33 schreef Haags het volgende:
De aanslag in Nice met die truck was ook ranzig.
En de verijdelde aanslag op een stadje ergens in Duitsland had ook heel fout af kunnen lopen. Daar was een hele groep van die tering mongolen die zo'n stadje wilde afsluiten van alle kanten en.. nou ja het resultaat laat zich natuurlijk raden.
en veel aanslagen in omringende landen van NL, dat je dacht 'oke wanneer zijn wij aan de beurt' maar ze waren niet mad op onsquote:Op dinsdag 3 september 2024 17:33 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Toen was het even populair om met busjes of vrachtauto's mensen aan te rijden.
gelukkig maarquote:Op dinsdag 3 september 2024 17:35 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat is sowieso wel met aanslagen geloof ik, de meeste vergeet je gewoon
Ja.quote:Op dinsdag 3 september 2024 17:33 schreef Ama het volgende:
@:datismijnmening @:karzai Zijn jullie het hier mee eens?
NWS / Amsterdam is een vieze, vieze stad
vaak wel zeker op afvaldagen in de binnenstad waar ze geen ondergrondse containers hebben en massa's toeristen zijnquote:Op dinsdag 3 september 2024 17:33 schreef Ama het volgende:
@:datismijnmening @:karzai Zijn jullie het hier mee eens?
NWS / Amsterdam is een vieze, vieze stad
Schijthekel aan Hamas.quote:Op dinsdag 3 september 2024 17:35 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Vond het verkrachtings- en slachtfeestje van de Palestijnen nog heel wat smeriger vorig jaar.
Het waren er ook zoveel op een gegeven moment.quote:Op dinsdag 3 september 2024 17:35 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat is sowieso wel met aanslagen geloof ik, de meeste vergeet je gewoon
Die tramschutter toch?quote:Op dinsdag 3 september 2024 17:35 schreef Crack_ het volgende:
[..]
en veel aanslagen in omringende landen van NL, dat je dacht 'oke wanneer zijn wij aan de beurt' maar ze waren niet mad op ons
Kijk dat zijn de betere verhalenquote:Op dinsdag 3 september 2024 17:36 schreef Karzai het volgende:
VAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAKKKKKKKKKKKKKKKKANTIE![]()
![]()
![]()
![]()
De aanslag op Zaventem was eigenlijk voor Schiphol bedoeltquote:Op dinsdag 3 september 2024 17:35 schreef Crack_ het volgende:
[..]
en veel aanslagen in omringende landen van NL, dat je dacht 'oke wanneer zijn wij aan de beurt' maar ze waren niet mad op ons
heeeeeeeeeeeeyquote:Op dinsdag 3 september 2024 17:36 schreef Karzai het volgende:
VAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAKKKKKKKKKKKKKKKKANTIE![]()
![]()
![]()
![]()
Ik heb na 36 uur niets eten nog steeds geen zin in krokodillenpoot.quote:Op dinsdag 3 september 2024 16:56 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Misschien wel als je weer 30 uur niet hebt gegeten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |