"Joe! Hoi, jullie kennen mij niet, enneh, laat dat maar zo ook eigenlijk. Nou doei hequote:Op woensdag 4 september 2024 23:05 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Kan ze straks mooi, als alles geregeld is, als eerste bericht erin zetten dat ze de groep binnenkort weer gaat verlaten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nu gaat het gelukkig niet altijd zo, maar iedereen wil altijd alles tegelijk, dus dit soort dagen zijn wel terugkerend thema. Gelukkig is zo Diep In De Nacht werken dat meestal niet. Ik ben dit soort dagen wel op m'n best. Goed plannen, goed nadenken, uitschrijven, uitvoeren, helemaal stuk erna maar iedereen gelukkig.
Sterkheidsbaas van alles.
Was ook wel even zo.quote:Op donderdag 5 september 2024 10:55 schreef Tele6 het volgende:
@:Lonaa respect![]()
Ik zou een volledige hoofdontploffing krijgen van zo'n schema.
Zeker. En ik/we doen het natuurlijk niet alleen, dat helpt ook.quote:Op donderdag 5 september 2024 10:58 schreef Kaatje1 het volgende:
Mogge!
Mijn hemel @:lonaa wat een programmamaar volgens mij geniet je er ook enorm van
Naja zeg het Langweerder Lekkernij bij Fred is toch hartstikke gezond?quote:Op donderdag 5 september 2024 10:47 schreef Lonaa het volgende:
Hai.
.... of worstel met gezond eten, mijn werktijden dit weekend: ....
Zat veel groente op.quote:Op donderdag 5 september 2024 11:04 schreef fietsie het volgende:
[..]
Naja zeg het Langweerder Lekkernij bij Fred is toch hartstikke gezond?
quote:Op donderdag 5 september 2024 00:40 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Imgbb doet het weerDe wandeling van vandaag
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Dank! Paard wil ik vanwege licht (of gebrek er aan) nog wel een keer ook door photoshop halen.quote:
Wikipedia is veel efficiënterquote:Op donderdag 5 september 2024 12:27 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik kijk The Curious Case of Natalia Grace en ik kan niet stoppen met kijken. Wat een trainwreck![]()
Voor hen die het niet kennen: Amerikaans stel adopteert meisje met dwerggroei. Meisje blijkt knettergek en niet 6 jaar oud maar 18. Ouders zijn ook gek. Miljoen instanties betrokken. Geen idee waar dit verder naartoe gaat. Kan het natuurlijk googlen maar dat haalt de lol weg.
2 opgelicht met irfanview (mijn gratizz programmaatje)quote:Op donderdag 5 september 2024 00:40 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Imgbb doet het weerDe wandeling van vandaag
ie twee daarachter zie ik nu ookquote:Op donderdag 5 september 2024 13:44 schreef Blues het volgende:
[..]
2 opgelicht met irfanview (mijn gratizz programmaatje)
[ link | afbeelding ]
dat mos op die boom is ook
En ik zie nu achter dit paard, meerdere daarachter.
Drie andalusiërsquote:Op donderdag 5 september 2024 14:06 schreef Kaatje1 het volgende:
D
[..]
ie twee daarachter zie ik nu ook
Ik weet niet of ik met die knollenfoto wel zo blij ben, de focus zit vooral op de boom, er zit wat ruis in het paard, en als ik het paard lichter maak ten opzichte van de omgeving lijkt het alsof ik het paard erin heb gephotoshopped.quote:Op donderdag 5 september 2024 13:44 schreef Blues het volgende:
[..]
2 opgelicht met irfanview (mijn gratizz programmaatje)
[ link | afbeelding ]
dat mos op die boom is ook
En ik zie nu achter dit paard, meerdere daarachter.
Ja kreeg ook heel verhaal over zo'n fiets te horenquote:Op donderdag 5 september 2024 15:46 schreef Kaatje1 het volgende:
Hopelijk lukt het de fietsenmaker @:blues Een van de fietsenmakers bij mij kreeg de Stella van zijn schoonmoeder niet aan de praat “ik snap niets van dat ding”
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |