quote:Op dinsdag 3 september 2024 10:46 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Rustig jong, er komen nog ruim 200 dagen aan die onder de twintig graden zullen gaan blijven.
Je begint alweer te zeiken en dan is het pas begin september.quote:Op dinsdag 3 september 2024 11:48 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Nee, maar dat zeg ik ook niet, toch?!
Foei foei foei, 16/17 graden aan dauwpunt... nou nou wat heftigquote:Op dinsdag 3 september 2024 11:31 schreef INViCTuS het volgende:
Vanaf half/eind oktober is het weer gedaan, knapen. Dan begint het herfst halfjaar en is het weer voornamelijk fris/koud. Foei foei foei, 26/27 graden...nou nou wat heftig. Minder luchtvochtigheid mag wel
quote:
quote:Op dinsdag 3 september 2024 11:57 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Je begint alweer te zeiken en dan is het pas begin september.
Waar precies? Constateerde alleen watquote:Op dinsdag 3 september 2024 11:57 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Je begint alweer te zeiken en dan is het pas begin september.
Je boft er maar weer meequote:Op dinsdag 3 september 2024 12:43 schreef Geschiedkundige het volgende:
26 graden alweer aangetikt zojuist
Lekker man.quote:Op dinsdag 3 september 2024 12:43 schreef Geschiedkundige het volgende:
26 graden alweer aangetikt zojuist
actquote:Op dinsdag 3 september 2024 13:08 schreef Geschiedkundige het volgende:
20 min later alweer halve graad erbij. Opbokken met die hitte
Fair enough, ik zit nu binnen met de airco aan. Maar uurtje terug nog niet en was wel echt tyfusbenauwdquote:
Goed benauwd idd.quote:Op dinsdag 3 september 2024 13:10 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Fair enough, ik zit nu binnen met de airco aan. Maar uurtje terug nog niet en was wel echt tyfusbenauwd
Zal er nu niet minder op zijn geworden
Waar?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |