Faberski maar dan. Een ouderwetse linkspoot linksvoor. Tegen het krijt.quote:Op dinsdag 3 september 2024 13:39 schreef PicoMMP het volgende:
We gaan veel kunnen genieten van Banel
Pics van z'n chickquote:Op dinsdag 3 september 2024 13:45 schreef Lt.Bookman het volgende:
Is die Yusuf Yazici iets? Naam gaat gretig rond op X als transfervrije optie voor het middenveld. In de EL namens Lille ooit nog eens een hattrick gemaakt tegen Milan in San Siro zie ik. En zijn echtgenote is een Nederlands-Turkse actrice is die een doorbraak in Nederland zoekt.
Soort Forbs dusquote:Op dinsdag 3 september 2024 13:40 schreef Wotte het volgende:
[..]
Faberski maar dan. Een ouderwetse linkspoot linksvoor. Tegen het krijt.
Hebben we een DVDtje van hem?quote:Op dinsdag 3 september 2024 13:45 schreef Lt.Bookman het volgende:
Is die Yusuf Yazici iets? Naam gaat gretig rond op X als transfervrije optie voor het middenveld. In de EL namens Lille ooit nog eens een hattrick gemaakt tegen Milan in San Siro zie ik. En zijn echtgenote is een Nederlands-Turkse actrice die een doorbraak in Nederland zoekt.
Bergwijn op Instaquote:I want to thank the fans for their unconditional support. Your passion and energy have always encouraged me to give my best, both on and off the field. It is because of you that Ajax is such a special club, and i am proud to have been a part of it.
Ajax fans, We hadden er allemaal meer van verwacht. Gelukkig pak ik nu negen miljoen euro netto.quote:Op dinsdag 3 september 2024 14:02 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Tja, standaardriedeltje. Wat moet hij anders zeggen?
Waarschijnlijk vindt hij dat hij het goed heeft gedaan of zo.quote:Op dinsdag 3 september 2024 14:04 schreef Wotte het volgende:
[..]
Ajax fans, We hadden er allemaal meer van verwacht. Gelukkig pak ik nu negen miljoen euro netto.
Stevie heeft duidelijk geen account hier.quote:Op dinsdag 3 september 2024 14:05 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Hij heeft toch wel de steun van de supporters gehad?
Tsja ik denk dat je heel makkelijk meegaat in het verhaal van Ajax (wij van Ajax adviseren Ajax, het lag dus niet aan Ajax, maar aan hullie). Zou kunnen, maar gezien Ajax' track record sluit ik niet uit dat het (ook) aan Ajax gelegen heeft. Op z'n minst dus een verkeerde inschatting in hoe snel zoiets zal gaan bij KNVB/FIFA.quote:Op dinsdag 3 september 2024 13:28 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Wanhopig... Tot gisterochtend was er blijkbaar geen enkele beweging rondom Bergwijn. Als dan een club komt die je last minute +20 miljoen wil geven en de speler die het zelf heel duidelijk niet meer zo naar zijn zin heeft wil graag dan doe je dat toch?
Zeker als je een alternatief op het oog hebt. Dat de KNVB/FIFA vervolgens niet goed afgestemd zijn tja, daar kun je Ajax lijkt me heel weinig in verwijten.
Nouja ook al was het niet vaak was dat wel de enige speler die af en toe voorin nog iets van klasse liet zien.quote:Op dinsdag 3 september 2024 13:37 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Nou. Dat zal een hoop verschil maken.
Ik ga uit van het verhaal wat in de media staat dat Ajax op tijd was. Meer kunnen we nu niet doen lijkt me. Wat is verder Ajax' track record precies in deze?quote:Op dinsdag 3 september 2024 16:01 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Tsja ik denk dat je heel makkelijk meegaat in het verhaal van Ajax (wij van Ajax adviseren Ajax, het lag dus niet aan Ajax, maar aan hullie). Zou kunnen, maar gezien Ajax' track record sluit ik niet uit dat het (ook) aan Ajax gelegen heeft. Op z'n minst dus een verkeerde inschatting in hoe snel zoiets zal gaan bij KNVB/FIFA.
Dus als je iemand verkoopt zonder een vervanger al in huis te hebben met een grote mate van onzekerheid of je een vervanger kan halen, dan zou ik het wanhopig noemen. Ik denk dat je een sterker punt hebt als je de wanhopigheid verdedigbaar vindt, dat vind ik namelijk wel.
Het was een bewust risico, zo laat nog een speler proberen in te schrijven. Dan weet je dat het kan mislukken. Als ze zekerheid had willen hebben, hadden ze Bergwijn moeten behouden.quote:Op dinsdag 3 september 2024 16:25 schreef Simmertje het volgende:
Als het mis is gegaan in het opstellen van de papieren dan mag er wel eens grondig onderzoek worden gedaan. Je bent verdomme een beursgenoteerd bedrijf.
Als het zo lang duurt voordat daar duidelijkheid over is dan zal er wel een uitzondering worden gemaakt. Andere jaren waren ze daar altijd wel snel en rechtlijnig inquote:Op dinsdag 3 september 2024 16:25 schreef Simmertje het volgende:
Als het mis is gegaan in het opstellen van de papieren dan mag er wel eens grondig onderzoek worden gedaan. Je bent verdomme een beursgenoteerd bedrijf.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |