Wat zijn het toch ook amateurs.quote:Op dinsdag 3 september 2024 10:43 schreef Simmertje het volgende:
https://www.voetbalprimeu(...)s-over-sulemana.html
Zou wat zijn hoor als dit alsnog misgaat.
020quote:Op dinsdag 3 september 2024 11:35 schreef trein2000 het volgende:
020 en administratie is wel een dingetje hè?
Maar Ramaj vertegenwoordigt waarde. We hebben de centen hard nodig en Pasveer zal toch wel weer een vinger breken of zo.quote:Op dinsdag 3 september 2024 09:01 schreef Simmertje het volgende:
[..]
Nah, ik vind het achterin een stuk rustiger sinds Pasveer op doel staat. Laat Ramaj de beker maar keepen.
HIJ ZEI 020 OH WAJOOO EEN ECKTE ECKTE HIEROquote:Op dinsdag 3 september 2024 11:35 schreef trein2000 het volgende:
020 en administratie is wel een dingetje hè?
Wie, de FIFA?quote:
quote:Op dinsdag 3 september 2024 10:52 schreef Simmertje het volgende:
[..]
Maar Wijnaldum mocht wel mee naar het EK?![]()
Koeman
Wijnaldum had een zeer goede staat van dienst in het clubvoetbal en een degelijke staat van dienst in Oranje. Op basis daarvan is hij in beeld gebleven. Bergwijn heeft die staat van dienst niet. Daarmee zijn het ook geen vergelijkbare casussen.quote:Op dinsdag 3 september 2024 11:30 schreef Lt.Bookman het volgende:
[..]
Ik vind het prima, maar het is wel hypocriet van die rooie nadat hij Wijnaldum er wel gewoon bij haalde.
Tsja, wat zegt het regelboekje? Moment van indienen leidend of moment van 'ontvangst' leidend? Ik weet het ook niet. Dikke pad Mike zou daar navraag naar moeten doen. Maar dat zou journalistiek zijn en dat is een vies woord.quote:Op dinsdag 3 september 2024 10:43 schreef Simmertje het volgende:
https://www.voetbalprimeu(...)s-over-sulemana.html
Zou wat zijn hoor als dit alsnog misgaat.
Moet die wel die dooie marmot op zijn hoofd in Milaan laten.quote:Op dinsdag 3 september 2024 12:27 schreef Scorpie het volgende:
https://www.nu.nl/voetbal(...)ij-op-te-pikken.html
Klaassen maar weer terughalen dan.
Volgens mij moet de KNVB het weer bij de FIFA indienen en is dat tijdstip leidendquote:Op dinsdag 3 september 2024 12:30 schreef Wertha het volgende:
[..]
Tsja, wat zegt het regelboekje? Moment van indienen leidend of moment van 'ontvangst' leidend? Ik weet het ook niet. Dikke pad Mike zou daar navraag naar moeten doen. Maar dat zou journalistiek zijn en dat is een vies woord.
Oneens, Depay komt op mij totaal niet over als lui.quote:Op dinsdag 3 september 2024 11:48 schreef Scorpie het volgende:
[..]
De ene luie grootverdiener out, andere luie grootverdiener in.
We zijn weer kei-hard genaaid door de KNVB dus.quote:Op dinsdag 3 september 2024 12:31 schreef Caland het volgende:
[..]
Volgens mij moet de KNVB het weer bij de FIFA indienen en is dat tijdstip leidend
Dus als jij bij wijze van 23:57 iets aan de KNVB doorgeeft kan je er niet echt vanuit gaan dat zij genoeg tijd hebben. Maar pin me er niet op vast
5 spitsen is een goed ideequote:Op dinsdag 3 september 2024 12:31 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Oneens, Depay komt op mij totaal niet over als lui.
Wel een enigszins lastige persoonlijkheid, vooral omdat hij een beetje anders is. Zou een goede aanwinst zijn voor Ajax natuurlijk, maar lijkt mij zeer onwaarschijnlijk.
Voor linksvoor.quote:
Vierde linksbuiten na Godts, Brobbey en de precies op tijd gehaald Kamaldeen; misschien indd geen goed idee.quote:
dat @Brubbie een linksbuiten is, is nieuw voor mijquote:Op dinsdag 3 september 2024 12:49 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Vierde linksbuiten na Godts, Brobbey en de precies op tijd gehaald Kamaldeen; misschien indd geen goed idee.
Speelde nochtans veelal linksbuiten in zijn eerste periode bij Ajaxquote:Op dinsdag 3 september 2024 12:50 schreef Tjacka het volgende:
[..]
dat @:brubbie een linksbuiten is, is nieuw voor mij
Daar hoeft ie nu niet meer te spelen wat mij betreft.quote:Op dinsdag 3 september 2024 12:50 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Speelde nochtans veelal linksbuiten in zijn eerste periode bij Ajax
Nee, en pas aub op want ze lezen hier mee.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |