abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_214876477
quote:
0s.gif Op maandag 2 september 2024 23:01 schreef Wotte het volgende:

[..]

Nu hopen ze dat Brian zich gaat focussen op scoren maar waarschijnlijk speelt Wout hem uit de basis. Dan vertrekt hij in de winter via de achterdeur om het aankomende verlies weg te poetsen.

Eindstand, sta ik hier dan weer voor lul.
Dat zou mooi zijn :)
Bestuur tegen de muur. Met de groeten van Ron Vlaar :W
pi_214876489
quote:
1s.gif Op maandag 2 september 2024 23:20 schreef TheVulture het volgende:
Brobbey heeft echt het probleem dat zijn non-verbale uitstraling helemaal kut is, eigenlijk precies hetzelfde probleem als Bergwijn. Het zal geen toeval zijn dat die twee het goed kunnen vinden.

Beetje dezelfde nonchalante vibe die jongens als Rensch, Wijndal en Vos ook hebben/hadden. Wat dat betreft wel blij met de komst van Weghorst
-doe normaal-

[ Bericht 10% gewijzigd door onlogisch op 03-09-2024 08:00:49 ]
pi_214876496
quote:
0s.gif Op maandag 2 september 2024 23:31 schreef Frozen-assassin het volgende:
Schitterend dat je bijna hele aankoopsom nog terugkrijgt voor Bergwijn.

Voetbal :D :')
21 van de 32 is bijna helemaal :?

Bovendien 10-15m salaris+tekengeld verbrand
  dinsdag 3 september 2024 @ 06:47:37 #104
80382 manny
30 is best veel
pi_214876574
Dit is dan de samenvatting als ik de internets mag geloven. Ik heb zelf niet meegeschreven.

Ajax haalde de afgelopen maanden ongeveer 35 miljoen euro op met de verkoop van Georges Mikautadze, Francisco Conceição, Gerónimo Rulli, Jorge Sánchez, Silvano Vos en Naci Ünüvar. Met het vertrek van Bergwijn loopt dat dus op tot ruim 55 miljoen euro. De Amsterdammers verhuren dit seizoen Carlos Forbs, Borna Sosa en Jakov Medic.

Forbs heeft dan nog koop-clausule.
proberen is de eerste stap naar falen
een cafe zonder Hazes, is geen kroeg
pi_214876576
Komt die knakker van Southampton nou nog
  dinsdag 3 september 2024 @ 06:53:20 #106
131800 Tarado
capô de fusca
pi_214876592
quote:
19s.gif Op dinsdag 3 september 2024 06:47 schreef manny het volgende:
Dit is dan de samenvatting als ik de internets mag geloven. Ik heb zelf niet meegeschreven.

Ajax haalde de afgelopen maanden ongeveer 35 miljoen euro op met de verkoop van Georges Mikautadze, Francisco Conceição, Gerónimo Rulli, Jorge Sánchez, Silvano Vos en Naci Ünüvar. Met het vertrek van Bergwijn loopt dat dus op tot ruim 55 miljoen euro. De Amsterdammers verhuren dit seizoen Carlos Forbs, Borna Sosa en Jakov Medic.

Forbs heeft dan nog koop-clausule.
We hebben weleens betere transferzomers gehad, maar gezien de omstandigheden geef ik Kroes een 7.
pi_214876613
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 september 2024 06:48 schreef Scorpie het volgende:
geen bericht van gezien van Ajax idd. Alleen Godts op links is er 1 te weinig.

quote:
0s.gif Op dinsdag 3 september 2024 06:53 schreef Tarado het volgende:

[..]
We hebben weleens betere transferzomers gehad, maar gezien de omstandigheden geef ik Kroes een 7.
Hier sluit ik mij wel bij aan idd. Hopelijk worden de verhuurde spelers ook verkocht maar dat is een seizoen afwachten.
pi_214876706
quote:

[..]
Markt zat ook niet mee, weinig beweging dit jaar in tegenstelling tot andere jaren had ik het gevoel.
  Trouwste user 2022 dinsdag 3 september 2024 @ 07:40:04 #109
7889 tong80
Spleenheup
pi_214876831
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 september 2024 07:14 schreef Scorpie het volgende:

[..]
Markt zat ook niet mee, weinig beweging dit jaar in tegenstelling tot andere jaren had ik het gevoel.
De beste spelers spelen al in Italië, Spanje en vooral Engeland. In Engeland bestaan de selecties al uit 40 spelers. In heel Europa lopen ze gehuurd te ballen. In de top geen beweging, dan eronder ook niet.

:T
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_214876935
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 september 2024 06:48 schreef Scorpie het volgende:
Volgens Romano was het rond, dus ik verwacht dat het vandaag nog wel bekend wordt.
  Trouwste user 2022 dinsdag 3 september 2024 @ 08:11:53 #111
7889 tong80
Spleenheup
pi_214877044
Als je dit leest heeft Ajax bar weinig vooruitgang geboekt na/tijdens de transfer periode........'Ik heb een zak met geld nog nooit een doelpunt zien maken.' Zei Cruijff al.....

https://www.ad.nl/nederla(...)e-bij-ajax~a2b88312/

:T
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_214877299
Al met al een redelijke transferzomer wat mij betreft. Toppunt dat Bergwijn nog vertrokken. Financieel is dat een goede zet, en een stoorzender heeft de selectie verlaten. Wat mij betreft is Bergwijn de grootste miskoop aller tijden van Ajax, op allerlei vlakken.

Staat tegenover dat Kroes 2 minputen heeft gescoord wat mij betreft; geen creatieve middenvelder gehaald én Akpom niet weten te slijten. Wat moeten we in godsnaam met 3 spitsen? Dat gaat gezeik opleveren. Nou weet ik wel dat Brobbey niet alles gaat spelen, en Weghorst is an sich een goeie toevoeging (zeker voor de Eredivisie), maar ik ben bang dat Akpom dan weer links/rechtsbuiten gaat spelen. En dat is ook geen succes.

Edit; ik lees her en der at Ajax het papierwerk rondom de huur van Sulemana op tijd heeft ingeleverd, maar dat het nog wachten is op bevestiging.
Edgar Davids over Danny Buijs na Ajax-Feyenoord (4-1, 4/2/07): Luister eens, het is niet de eerste keer dat jongetjes zich willen bewijzen en zeker ook niet de laatste keer.
pi_214877341
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 september 2024 08:42 schreef Black-Death het volgende:
Al met al een redelijke transferzomer wat mij betreft. Toppunt dat Bergwijn nog vertrokken. Financieel is dat een goede zet, en een stoorzender heeft de selectie verlaten. Wat mij betreft is Bergwijn de grootste miskoop aller tijden van Ajax, op allerlei vlakken.

Staat tegenover dat Kroes 2 minputen heeft gescoord wat mij betreft; geen creatieve middenvelder gehaald én Akpom niet weten te slijten. Wat moeten we in godsnaam met 3 spitsen? Dat gaat gezeik opleveren. Nou weet ik wel dat Brobbey niet alles gaat spelen, en Weghorst is an sich een goeie toevoeging (zeker voor de Eredivisie), maar ik ben bang dat Akpom dan weer links/rechtsbuiten gaat spelen. En dat is ook geen succes.

Edit; ik lees her en der at Ajax het papierwerk rondom de huur van Sulemana op tijd heeft ingeleverd, maar dat het nog wachten is op bevestiging.
Denk dat Kroes ook wel verrast is dat het niet gelukt is om Akpom te verkopen. Stond bij mij ook wel bovenaan als speler die het eerst zou vertrekken.
pi_214877383
Nu Ramaj niet verkocht is mag hij van mij betreft gewoon weer onder de lat.

Ramaj
Rensch, Sutalo, Rugani, Hato;
Taylor, Henderson, Berghuis;
Traore, Brobbey, Godts

Zoiets?
pi_214877439
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 september 2024 08:42 schreef Black-Death het volgende:

Akpom is zogenaamd een nummer 10 dus die zal wel op het middenveld mogen aanmodderen binnenkort.
  dinsdag 3 september 2024 @ 09:00:01 #116
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_214877444
quote:
0s.gif Op maandag 2 september 2024 16:30 schreef Black-Death het volgende:
Als Bergwijn daadwerkelijk vertrekt is de transferperiode wat mij betreft geslaagd _O-
B-) .
Op zaterdag 10 juni 2023 14:52 schreef GGMM het volgende:
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA
pi_214877453
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 september 2024 08:52 schreef PicoMMP het volgende:

Ramaj
Traore, Brobbey, Godts

Zoiets?
Nah, ik vind het achterin een stuk rustiger sinds Pasveer op doel staat. Laat Ramaj de beker maar keepen.
pi_214877456
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 september 2024 08:52 schreef PicoMMP het volgende:

Ramaj
Traore, Brobbey, Godts

Zoiets?
Nu je het zegt, Ramaj.. ben benieuwd wat Farioli gaat doen.
Komende weken toch geen wedstrijden _O-
Edgar Davids over Danny Buijs na Ajax-Feyenoord (4-1, 4/2/07): Luister eens, het is niet de eerste keer dat jongetjes zich willen bewijzen en zeker ook niet de laatste keer.
  dinsdag 3 september 2024 @ 09:03:49 #119
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_214877472
quote:
0s.gif Op maandag 2 september 2024 17:33 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Ik keek elke wedstrijd van Stade Rennes en hij was daar geweldig
Wat, why?
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA
  Forum Admin dinsdag 3 september 2024 @ 09:05:03 #120
35723 crew  GGMM
pi_214877477
Ramaj niet weg, Akpom (ofzo) niet weg en naast die Kameldeen (ofzo) grijpen

Diezelfde vent die zo'n grote bek had dat er destijds 3 linksbacks waren en dat kon echt niet hoor!! heeft nu 3 dure spitsen en een halve linksbuiten.

4/10.
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
  dinsdag 3 september 2024 @ 09:06:14 #121
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_214877487
quote:
0s.gif Op maandag 2 september 2024 20:40 schreef Black-Death het volgende:

[..]
Zijn daar fans dan?
Ik gok meer kamelen dan fans.
  dinsdag 3 september 2024 @ 09:10:47 #122
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_214877517
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 september 2024 01:29 schreef Red_85 het volgende:
Depay is nog zonder club
:p
Lekker laten, ik wil hem niet eens bij ons 35+ elftal.
  dinsdag 3 september 2024 @ 09:31:47 #123
80382 manny
30 is best veel
pi_214877659
quote:

[..]
Grootste blunder maakte ie maanden geleden al, door hardop te roepen dat vriend Sven een charlatan is en een hele rij miskopen heeft gedaan. Als je dan een paar maanden later diezelfde spelers probeert te verkopen is dat niet echt heel handig uiteraard.

Ramaj en toch ook wel Tahirovic (maar dat kan ook komen omdat die naam zo lekker als een voetballer klinkt) had ik nog wel verhuur / verkoop verwacht eigenlijk. De rest: redelijk gedaan en heel wat loonkosten eruit gesloopt, en dat telt aardig door.
proberen is de eerste stap naar falen
een cafe zonder Hazes, is geen kroeg
pi_214877660
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 september 2024 09:05 schreef GGMM het volgende:
Ramaj niet weg, Akpom (ofzo) niet weg en naast die Kameldeen (ofzo) grijpen

Diezelfde vent die zo'n grote bek had dat er destijds 3 linksbacks waren en dat kon echt niet hoor!! heeft nu 3 dure spitsen en een halve linksbuiten.

4/10.
Opzich wel redelijk ingekocht gezien de omstandigheden. Telt wel voor een extra puntje.
pi_214877697
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 september 2024 08:59 schreef Pizzakoppo het volgende:

[..]
Akpom is zogenaamd een nummer 10 dus die zal wel op het middenveld mogen aanmodderen binnenkort.
Speelden wel iets anders daar dan Ajax. Doet me zo op het eerste oog meer denken een verkapte 442 met twee spitsen.

Desalniettemin heeft hij het daar wel uitstekend gedaan natuurlijk in die rol.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')