Dat zou mooi zijnquote:Op maandag 2 september 2024 23:01 schreef Wotte het volgende:
[..]
Nu hopen ze dat Brian zich gaat focussen op scoren maar waarschijnlijk speelt Wout hem uit de basis. Dan vertrekt hij in de winter via de achterdeur om het aankomende verlies weg te poetsen.
Eindstand, sta ik hier dan weer voor lul.
-doe normaal-quote:Op maandag 2 september 2024 23:20 schreef TheVulture het volgende:
Brobbey heeft echt het probleem dat zijn non-verbale uitstraling helemaal kut is, eigenlijk precies hetzelfde probleem als Bergwijn. Het zal geen toeval zijn dat die twee het goed kunnen vinden.
Beetje dezelfde nonchalante vibe die jongens als Rensch, Wijndal en Vos ook hebben/hadden. Wat dat betreft wel blij met de komst van Weghorst
21 van de 32 is bijna helemaalquote:Op maandag 2 september 2024 23:31 schreef Frozen-assassin het volgende:
Schitterend dat je bijna hele aankoopsom nog terugkrijgt voor Bergwijn.
Voetbal![]()
We hebben weleens betere transferzomers gehad, maar gezien de omstandigheden geef ik Kroes een 7.quote:Op dinsdag 3 september 2024 06:47 schreef manny het volgende:
Dit is dan de samenvatting als ik de internets mag geloven. Ik heb zelf niet meegeschreven.
Ajax haalde de afgelopen maanden ongeveer 35 miljoen euro op met de verkoop van Georges Mikautadze, Francisco Conceição, Gerónimo Rulli, Jorge Sánchez, Silvano Vos en Naci Ünüvar. Met het vertrek van Bergwijn loopt dat dus op tot ruim 55 miljoen euro. De Amsterdammers verhuren dit seizoen Carlos Forbs, Borna Sosa en Jakov Medic.
Forbs heeft dan nog koop-clausule.
geen bericht van gezien van Ajax idd. Alleen Godts op links is er 1 te weinig.quote:Op dinsdag 3 september 2024 06:48 schreef Scorpie het volgende:
Komt die knakker van Southampton nou nog
Hier sluit ik mij wel bij aan idd. Hopelijk worden de verhuurde spelers ook verkocht maar dat is een seizoen afwachten.quote:Op dinsdag 3 september 2024 06:53 schreef Tarado het volgende:
[..]
We hebben weleens betere transferzomers gehad, maar gezien de omstandigheden geef ik Kroes een 7.
Markt zat ook niet mee, weinig beweging dit jaar in tegenstelling tot andere jaren had ik het gevoel.quote:Op dinsdag 3 september 2024 06:53 schreef Tarado het volgende:
[..]
We hebben weleens betere transferzomers gehad, maar gezien de omstandigheden geef ik Kroes een 7.
De beste spelers spelen al in Italië, Spanje en vooral Engeland. In Engeland bestaan de selecties al uit 40 spelers. In heel Europa lopen ze gehuurd te ballen. In de top geen beweging, dan eronder ook niet.quote:Op dinsdag 3 september 2024 07:14 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Markt zat ook niet mee, weinig beweging dit jaar in tegenstelling tot andere jaren had ik het gevoel.
Volgens Romano was het rond, dus ik verwacht dat het vandaag nog wel bekend wordt.quote:Op dinsdag 3 september 2024 06:48 schreef Scorpie het volgende:
Komt die knakker van Southampton nou nog
Denk dat Kroes ook wel verrast is dat het niet gelukt is om Akpom te verkopen. Stond bij mij ook wel bovenaan als speler die het eerst zou vertrekken.quote:Op dinsdag 3 september 2024 08:42 schreef Black-Death het volgende:
Al met al een redelijke transferzomer wat mij betreft. Toppunt dat Bergwijn nog vertrokken. Financieel is dat een goede zet, en een stoorzender heeft de selectie verlaten. Wat mij betreft is Bergwijn de grootste miskoop aller tijden van Ajax, op allerlei vlakken.
Staat tegenover dat Kroes 2 minputen heeft gescoord wat mij betreft; geen creatieve middenvelder gehaald én Akpom niet weten te slijten. Wat moeten we in godsnaam met 3 spitsen? Dat gaat gezeik opleveren. Nou weet ik wel dat Brobbey niet alles gaat spelen, en Weghorst is an sich een goeie toevoeging (zeker voor de Eredivisie), maar ik ben bang dat Akpom dan weer links/rechtsbuiten gaat spelen. En dat is ook geen succes.
Edit; ik lees her en der at Ajax het papierwerk rondom de huur van Sulemana op tijd heeft ingeleverd, maar dat het nog wachten is op bevestiging.
Akpom is zogenaamd een nummer 10 dus die zal wel op het middenveld mogen aanmodderen binnenkort.quote:Op dinsdag 3 september 2024 08:42 schreef Black-Death het volgende:
Al met al een redelijke transferzomer wat mij betreft. Toppunt dat Bergwijn nog vertrokken. Financieel is dat een goede zet, en een stoorzender heeft de selectie verlaten. Wat mij betreft is Bergwijn de grootste miskoop aller tijden van Ajax, op allerlei vlakken.
Staat tegenover dat Kroes 2 minputen heeft gescoord wat mij betreft; geen creatieve middenvelder gehaald én Akpom niet weten te slijten. Wat moeten we in godsnaam met 3 spitsen? Dat gaat gezeik opleveren. Nou weet ik wel dat Brobbey niet alles gaat spelen, en Weghorst is an sich een goeie toevoeging (zeker voor de Eredivisie), maar ik ben bang dat Akpom dan weer links/rechtsbuiten gaat spelen. En dat is ook geen succes.
Edit; ik lees her en der at Ajax het papierwerk rondom de huur van Sulemana op tijd heeft ingeleverd, maar dat het nog wachten is op bevestiging.
quote:Op maandag 2 september 2024 16:30 schreef Black-Death het volgende:
Als Bergwijn daadwerkelijk vertrekt is de transferperiode wat mij betreft geslaagd
Nah, ik vind het achterin een stuk rustiger sinds Pasveer op doel staat. Laat Ramaj de beker maar keepen.quote:Op dinsdag 3 september 2024 08:52 schreef PicoMMP het volgende:
Nu Ramaj niet verkocht is mag hij van mij betreft gewoon weer onder de lat.
Ramaj
Rensch, Sutalo, Rugani, Hato;
Taylor, Henderson, Berghuis;
Traore, Brobbey, Godts
Zoiets?
Nu je het zegt, Ramaj.. ben benieuwd wat Farioli gaat doen.quote:Op dinsdag 3 september 2024 08:52 schreef PicoMMP het volgende:
Nu Ramaj niet verkocht is mag hij van mij betreft gewoon weer onder de lat.
Ramaj
Rensch, Sutalo, Rugani, Hato;
Taylor, Henderson, Berghuis;
Traore, Brobbey, Godts
Zoiets?
Wat, why?quote:Op maandag 2 september 2024 17:33 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Ik keek elke wedstrijd van Stade Rennes en hij was daar geweldig
Ik gok meer kamelen dan fans.quote:
Lekker laten, ik wil hem niet eens bij ons 35+ elftal.quote:
Grootste blunder maakte ie maanden geleden al, door hardop te roepen dat vriend Sven een charlatan is en een hele rij miskopen heeft gedaan. Als je dan een paar maanden later diezelfde spelers probeert te verkopen is dat niet echt heel handig uiteraard.quote:Op dinsdag 3 september 2024 06:53 schreef Tarado het volgende:
[..]
Opzich wel redelijk ingekocht gezien de omstandigheden. Telt wel voor een extra puntje.quote:Op dinsdag 3 september 2024 09:05 schreef GGMM het volgende:
Ramaj niet weg, Akpom (ofzo) niet weg en naast die Kameldeen (ofzo) grijpen
Diezelfde vent die zo'n grote bek had dat er destijds 3 linksbacks waren en dat kon echt niet hoor!! heeft nu 3 dure spitsen en een halve linksbuiten.
4/10.
Speelden wel iets anders daar dan Ajax. Doet me zo op het eerste oog meer denken een verkapte 442 met twee spitsen.quote:Op dinsdag 3 september 2024 08:59 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Akpom is zogenaamd een nummer 10 dus die zal wel op het middenveld mogen aanmodderen binnenkort.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |