abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_214894032
quote:
0s.gif Op woensdag 4 september 2024 21:10 schreef Leandra het volgende:

[..]
Ja, vervelende vent, alleen jammer dat ze nog niet snappen dat ze hem weg moeten stemmen, dan haar zijn vrouw er meteen achteraan, die blijft zeker niet in haar eentje, daar heeft ze het veel te zwaar voor.
Ja idd
pi_214894075
Ah leuk in ben ook gaan kijken. Melanie en Hans gaan het door de Oekraïne uitspraak al niet redden, maar haar gedrag is ook al niet zo positief met het overprikkeld zijn. En dat koffie apparaat moet misschien een keer schoongemaakt worden, die zag er echt smerig uit :D
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_214894092
quote:
0s.gif Op woensdag 4 september 2024 21:17 schreef Soury het volgende:
Ah leuk in ben ook gaan kijken. Melanie en Hans gaan het door de Oekraïne uitspraak al niet redden, maar haar gedrag is ook al niet zo positief met het overprikkeld zijn. En dat koffie apparaat moet misschien een keer schoongemaakt worden, die zag er echt smerig uit :D
Helemaal met je eens!

En idd zulke opmerkingen zijn super onhandig. Als je zoiets thuis onderling maakt, soit
Alleen niet bij anderen (vreemden) en zeker niet op televisie
pi_214894118
Buren paaien is altijd slim!
Deed ik bij mijn buren ook :+

Alleen ook met telefoonnummer zodat ze ook konden klagen O-)
  woensdag 4 september 2024 @ 22:10:03 #55
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_214894584
quote:
0s.gif Op woensdag 4 september 2024 21:17 schreef Soury het volgende:
Mocht Melanie meelezen: er zijn 2 jaar geleden in Voorthuizen 8 gasloze nieuwbouw tussenwoningen naar Oekraïnse gezinnen gegaan, en binnenkort nog weer 3.
En ik gun het ze van harte.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  woensdag 4 september 2024 @ 22:13:16 #56
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_214894622
Dat gezegd hebbende vraag ik me wel af waarom mensen uit Amsterdam, Schiedam en waar ze verder vandaan komen al die tijd hun pijlen op de Randstad hebben gericht als ze het kennelijk prima vinden om in Voorthuizen te wonen.

Tegelijkertijd snap ik dan eigenlijk ook niet waarom Katja en Roberto geen huis hebben, als ze allebei werken konden ze in Friesland toch nog prima iets kopen, zeker als die vakantiewoning van haar ook haar eigendom is.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_214894642
quote:
1s.gif Op woensdag 4 september 2024 22:13 schreef Leandra het volgende:
Dat gezegd hebbende vraag ik me wel af waarom mensen uit Amsterdam, Schiedam en waar ze verder vandaan komen al die tijd hun pijlen op de Randstad hebben gericht als ze het kennelijk prima vinden om in Voorthuizen te wonen.

Tegelijkertijd snap ik dan eigenlijk ook niet waarom Katja en Roberto geen huis hebben, als ze allebei werken konden ze in Friesland toch nog prima iets kopen, zeker als die vakantiewoning van haar ook haar eigendom is.
Terechte vragen...
pi_214894707
Die syliste Debbie zou ik voor geen meter vertrouwen gezien haar kleding keuze. De eerste keer had een een soort oranje zak aan en nu een raar puffie shirt. Die zou mijn huis niet inkomen :{w
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_214894763
Allereerst: Leandra, hartelijk dank weer voor alle achtergrondinfo en toelichting ^O^

Verder ook eens met de rest van de users wat betreft de deelnemers, kansen en vragen, dus heb eigenlijk niet veel toe te voegen :s)

O nou, dan toch een toevoeging ... de buren wonen een stuk mooier :D
  woensdag 4 september 2024 @ 22:31:13 #60
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_214894768
quote:
0s.gif Op woensdag 4 september 2024 22:23 schreef Soury het volgende:
Die syliste Debbie zou ik voor geen meter vertrouwen gezien haar kleding keuze. De eerste keer had een een soort oranje zak aan en nu een raar puffie shirt. Die zou mijn huis niet inkomen :{w
Plus dat ze ook over bouwtechnische keuzes lijkt te gaan, hoezo moet een styliste met de keuze tussen dakkapel, veranda of zwembad komen?
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_214894933
quote:
0s.gif Op woensdag 4 september 2024 22:31 schreef Leandra het volgende:

[..]
Plus dat ze ook over bouwtechnische keuzes lijkt te gaan, hoezo moet een styliste met de keuze tussen dakkapel, veranda of zwembad komen?
Ja dat slaat idd ook nergens op maar blijkbaar valt het huis zelf daar ook onder. Maar ben nu al nieuwsgierig met welke rotzooi/prullen ze aan komt kakken als het om de inrichting gaat.
pi_214894970
Maar even, als ze na 5 jaar weer moeten verkassen en ze er ook niets zelf aan verdienen en eigenlijk lekker worden gemaakt met uiteindelijk niets, dan moeten de deelnemers dit eigenlijk heel anders benaderen. Dan moet je helemaal niet als bij 'Het Blok' slimme keuzes maken voor de verkoop of goede bouwtechnische keuzes. Zeker niet als het ook nog een populariteitsprijs is ipv wie het beste huis heeft opgeleverd.

Dan moet je gewoon zorgen dat je 5 jaar lang zo luxe mogelijk kunt leven. Dus weg met die dakkapel wat voor meerwaarde zorgt voor Talpa, geef dan maar dat zwembad of die veranda en die wijnkast :)
pi_214895016
Krijgen de winnaars de eerste optie tot koop na vijf jaar? Overigens is het redelijk neppe tv. Die indiaan en dat blondje herken ik van een ander programma. Weet alleen niet welke.
  woensdag 4 september 2024 @ 23:02:38 #64
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_214895054
quote:
0s.gif Op woensdag 4 september 2024 22:54 schreef Poepz0r het volgende:
Krijgen de winnaars de eerste optie tot koop na vijf jaar? Overigens is het redelijk neppe tv. Die indiaan en dat blondje herken ik van een ander programma. Weet alleen niet welke.
Denk je serieus dat er iemand bij zit die nu een huisvestingsprobleem heeft maar over 5 jaar wel meer dan ¤ 1.150.000 aan een huis kan uitgeven?
Wullie bin KOEL © Soneal
  woensdag 4 september 2024 @ 23:06:25 #65
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_214895076
quote:
0s.gif Op woensdag 4 september 2024 22:50 schreef FYazz het volgende:
Maar even, als ze na 5 jaar weer moeten verkassen en ze er ook niets zelf aan verdienen en eigenlijk lekker worden gemaakt met uiteindelijk niets,
Nou ja, ze wonen wel 5 jaar gratis, in een vrij gunstig geval scheelt je dat al ¤ 1.000 per maand, met dit huis is het ruim 4 keer zoveel.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_214895139
quote:
0s.gif Op woensdag 4 september 2024 23:06 schreef Leandra het volgende:

[..]
Nou ja, ze wonen wel 5 jaar gratis, in een vrij gunstig geval scheelt je dat al ¤ 1.000 per maand, met dit huis is het ruim 4 keer zoveel.
Ze besparen zeker wat huur/hypotheek.

Kortom, nog meer over om 5 jaar in luxe en ontspanning te leven (of sparen voor het nieuwe huis na 5 jaar).
pi_214895163
quote:
0s.gif Op woensdag 4 september 2024 22:54 schreef Poepz0r het volgende:
Kelly Ross (35) noemt zich ondernemer en Schiedamse. Ze maakt in Een Eigen Huis allerminst haar tv-debuut; ook aan Temptation Island en Secret Circle nam ze deel. Ze houdt ervan om in de belangstelling te staan en is zeer actief als dj in clubs en op feesten.

https://schiedam24.nl/art(...)lly-naar-voorthuizen
pi_214895243
quote:
0s.gif Op woensdag 4 september 2024 23:18 schreef FYazz het volgende:

[..]
Ze besparen zeker wat huur/hypotheek.

Kortom, nog meer over om 5 jaar in luxe en ontspanning te leven (of sparen voor het nieuwe huis na 5 jaar).
Het is niet enkel de hypotheek he. Ze wonen volledig gratis dus ook boodschappen, vaste lasten etc alles.

@Leandra is het huis daarop getaxeerd?
  woensdag 4 september 2024 @ 23:47:55 #69
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_214895255
quote:
0s.gif Op woensdag 4 september 2024 23:44 schreef Poepz0r het volgende:

[..]
Het is niet enkel de hypotheek he. Ze wonen volledig gratis dus ook boodschappen, vaste lasten etc alles.

@:leandra is het huis daarop getaxeerd?
Het stond te koop voor ¤ 895.000 en het verbouwingsbudget is ¤ 250.000 dus dan zit je daar al aan.
Over 5 jaar is het dus vrijwel zeker meer waard, tenzij de markt volledig instort, maar dan wordt het nog lastiger een hypotheek te krijgen.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_214895262
quote:
0s.gif Op woensdag 4 september 2024 23:47 schreef Leandra het volgende:

[..]
Het stond te koop voor ¤ 895.000 en het verbouwingsbudget is ¤ 250.000 dus dan zit je daar al aan.
Over 5 jaar is het dus vrijwel zeker meer waard, tenzij de markt volledig instort, maar dan wordt het nog lastiger een hypotheek te krijgen.
Ah zo bedoel je. Misschien is het wel voor minder aangekocht, maar ze kunnen salarissen volledig sparen dat is wel lekker. Verdien je samen ¤5000 en je zet 4k opzij dan heb je in vijf jaar wel al 200k bijelkaar. Maar ben benieuwd wat er NA vijf jaar gebeurt of ze de eerste optie tot koop krijgen ofzo.
pi_214895288
quote:
0s.gif Op woensdag 4 september 2024 23:49 schreef Poepz0r het volgende:

[..]
Ah zo bedoel je. Misschien is het wel voor minder aangekocht, maar ze kunnen salarissen volledig sparen dat is wel lekker. Verdien je samen ¤5000 en je zet 4k opzij dan heb je in vijf jaar wel al 200k bijelkaar. Maar ben benieuwd wat er NA vijf jaar gebeurt of ze de eerste optie tot koop krijgen ofzo.
Vast niet voor veel minder, het was vorig zomer in eerste instantie al verkocht en toen kwam het in november weer in de verkoop en was het zo verkocht, dit keer aan Talpa dus.

Gezien de locatie en kavel verbaast de prijs me ook niet, die klopt gewoon qua waarde, dus aannemen dat ze er veel minder voor betaald hebben is wat vreemd.

Maar goed, stel dat ze 200K kunnen sparen in die 5 jaar, hoe realistisch acht je het dan dat mensen die nu geen huis kunnen kopen dan wel de resterende > ¤ 900.000 bij elkaar kunnen krijgen of lenen?
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_214895317
quote:
0s.gif Op woensdag 4 september 2024 23:44 schreef Poepz0r het volgende:

[..]

Excuus, komt nog meer bij inderdaad.

Ik ben wel benieuwd naar de werkelijke afspraken.

Gas, licht, water plus verplichte verzekeringen en internetaansluiting lijken volledig inbegrepen.

Maar ik ga er niet vanuit dat boodschappen, benzinekosten en andere extra's ongelimiteerd zijn.
Wat zou het maximale bedrag zijn?

Moeten de deelnemers eigenlijk zelf ook een bedrag inleggen zoals wel vaker aan de orde is bij dit soort programma's.
pi_214895385
Ik zat met mijn eerste ¤ 1.100.000 in post #20 toch beter dan ik dacht want de werkelijke verkoopprijs was ¤ 865.000
Dus met een verbouwingsbudget van ¤ 250.000 er bovenop waarbij het gros van de arbeid niet betaald is (want door de deelnemers) zal de werkelijke waarde na afronding inderdaad rond de ¤ 1.100.000 liggen, dus over 5 jaar waarschijnlijk minstens een ton (of twee) meer.

Die ¤ 865.000 was overigens ook de WOZ met de peildatum van 1 januari 2023.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_214902583
Eens zien wat er vanavond allemaal gaat gebeuren
pi_214902765
Hans en Melanie...
Ze zijn echt niet handig bezig. Hoe zij zich compleet afzonderen e.d.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')