quote:Op maandag 2 september 2024 18:54 schreef Akathisia het volgende:
Whut, die homo loopt gewoon weg terwijl de man die voor hem opkomt bijna in een gevecht terecht komt. Conclusie: terecht uitgescholden voor homo.
Ja, dat had ook gezien, maar ik vind het knap dat hij dit in eerste instantie aan durft. Dat is lang niet bij iedereen het gevalquote:Op maandag 2 september 2024 18:55 schreef Evangelion het volgende:
En die gast met nagellak laat hem in de steek (0:23 - 0:25).
Her schijnt een PVV stemmer te zijn.quote:Op maandag 2 september 2024 18:59 schreef Loverboii het volgende:
"door mensen als jou worden demonen als deze geaccepteerd"
man man
lang leve de islam
kan zijnquote:Op maandag 2 september 2024 19:00 schreef capricia het volgende:
[..]
Her schijnt een PVV stemmer te zijn.
Ik vind al dat opgehemel wel een beetje verdacht. Zou het in scène gezet kunnen zijn?quote:
Ja ik dacht ook zoiets.quote:Op maandag 2 september 2024 19:05 schreef capricia het volgende:
[..]
Ik vind al dat opgehemel wel een beetje verdacht. Zou het in scène gezet kunnen zijn?
Dan zijn het verdomd goede acteurs.quote:Op maandag 2 september 2024 19:07 schreef maily het volgende:
[..]
Ja ik dacht ook zoiets.
Zoals zoveel tiktoks en X tegenwoordig
Nah, dat denk ik niet. Die kerel is vol in beeld wanneer hij uit zijn stekker gaat. Waarom zou hij zich zo opofferen? Iedereen ziet hem nu als een agressieveling. Zou hij trouwens een geldig vervoersbewijs hebben?quote:Op maandag 2 september 2024 19:05 schreef capricia het volgende:
[..]
Ik vind al dat opgehemel wel een beetje verdacht. Zou het in scène gezet kunnen zijn?
Die zichzelf filmt hoe die afdruipt en dit ook zelf online zet?quote:Op maandag 2 september 2024 19:08 schreef tong80 het volgende:
[..]
Dan zijn het verdomd goede acteurs.
En hij filmt het zelf?quote:Op maandag 2 september 2024 19:09 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Nah, dat denk ik niet. Die kerel is vol in beeld wanneer hij uit zijn stekker gaat. Waarom zou hij zich zo opofferen? Iedereen ziet hem nu als een agressieveling. Zou hij trouwens een geldig vervoersbewijs hebben?
Nouja, in het artikel staat dat het een vlogger is. Misschien online gezet omdat hij vond dat iedereen recht had om zijn uitermate stoere gedrag te zien?quote:
Een vlogger, een soort acteur dus. Alles voor de kliks.quote:Op maandag 2 september 2024 19:12 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Nouja, in het artikel staat dat het een vlogger is. Misschien online gezet omdat hij vond dat iedereen recht had om zijn uitermate stoere gedrag te zien?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |