Als dat zijn echte naam is, hij had ook een kanaal kunnen beginnen met de naam Bert van der Molen.quote:Op woensdag 4 september 2024 17:58 schreef Zefi het volgende:
[..]
Er zijn best veel Turken en Marokkanen die op PVV stemmen. Los daarvan de naam van deze vlogger Valentino Basili klinkt niet Turks of Marokkaans. Vraag me af waar men dat vandaan haalt dat hij Turks is.
Bërtmüllen.quote:Op woensdag 4 september 2024 18:02 schreef Momo het volgende:
[..]
Als dat zijn echte naam is, hij had ook een kanaal kunnen beginnen met de naam Bert van der Molen.
Maar waar haalt men dan vandaan dat hij Turk is? Hij ziet er ook niet als een Turk uit, eerder Surinaams.quote:Op woensdag 4 september 2024 18:02 schreef Momo het volgende:
[..]
Als dat zijn echte naam is, hij had ook een kanaal kunnen beginnen met de naam Bert van der Molen.
Ik vind dat hij er wel Turks uit ziet, al is zijn vlognaam meer Italiaans. Maar hij is zo te zien geen Italiaan denk ikquote:Op woensdag 4 september 2024 18:12 schreef Zefi het volgende:
[..]
Maar waar haalt men dan vandaan dat hij Turk is? Hij ziet er ook niet als een Turk uit, eerder Surinaams.
https://www.youtube.com/@:valentinobasili/videos
https://youtube.com/@valentinobasili?si=1dACHiBiPd2h9S7Xquote:Op woensdag 4 september 2024 18:16 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Ik vind dat hij er wel Turks uit ziet, al is zijn vlognaam meer Italiaans. Maar hij is zo te zien geen Italiaan denk ik
In deze video heeft hij het over "zijn zigeunercultuur" en laat ook zijn woonwagenkamp zien waar hij opgegroeid is en vertelt hoe ze door heel Europa trokken.quote:Op woensdag 4 september 2024 18:16 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Ik vind dat hij er wel Turks uit ziet, al is zijn vlognaam meer Italiaans. Maar hij is zo te zien geen Italiaan denk ik
Daar zat ik ook aan te denken. In deze vlog krijgt hij 3 woedeaanvallen en de eerste is echt om niks (@ 7:55 min).quote:Op woensdag 4 september 2024 17:12 schreef Momo het volgende:
[..]
De tramschutter was een paar jaar eerder ook viral gegaan met je halve kont staat open filmpje....
Ik laat het wel lekker voor wat het is. Ik gun hem geen enkele view van mij.quote:Op woensdag 4 september 2024 18:24 schreef Zefi het volgende:
[..]
In deze video heeft hij het over "zijn zigeunercultuur" en laat ook zijn woonwagenkamp zien waar hij opgegroeid is en vertelt hoe ze door heel Europa trokken.
Gelijk heb je.quote:Op woensdag 4 september 2024 18:32 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Ik laat het wel lekker voor wat het is. Ik gun hem geen enkele view van mij.
Verdere bevestiging dat het niet om een moslim gaat:quote:Op woensdag 4 september 2024 18:37 schreef Zefi het volgende:
[..]
Gelijk heb je.
Ik heb alleen gekeken om zijn achtergrond te achterhalen. Het blijkt dus een zigeuner te zijn. Het is geen Turk of moslim afgaande op wat hij in die vlog vertelt. Een boel users hier die homohaat gebruiken om moslimhaat te zaaien.
quote:Haagse ‘relvlogger’ opgepakt voor oproep om aanslag te plegen op moskee
Een 31-jarige Haagse vlogger is woensdagmiddag opgepakt voor opruiing tot een terroristisch misdrijf. Hij zei in een Telegramgroep ‘een genocideaanval’ te willen plegen op moslims. Het is dezelfde man die vorige week in een veel gedeelde video een trampassagier uitschold voor ‘kankerhomo’.
Vertel, welke desinfo?quote:
https://www.ad.nl/binnenl(...)-op-moskee~a1314ede/quote:Haagse ‘relvlogger’ opgepakt voor oproep om aanslag te plegen op moskee
Een 31-jarige Haagse vlogger is woensdagmiddag opgepakt voor opruiing tot een terroristisch misdrijf. Hij zei in een Telegramgroep ‘een genocideaanval’ te willen plegen op moslims. Het is dezelfde man die vorige week in een veel gedeelde video een trampassagier uitschold voor ‘kankerhomo’.
Ik vind het typisch dat je de doelpalen verschuift, omdat het toch geen "T" blijkt te zijn:quote:Op woensdag 4 september 2024 19:15 schreef ach het volgende:
Typisch weer dat hij pas wordt opgepakt als het om een moske gaat
Iemand uitschelden is wat anders dan oproepen tot een aanslag "genocideaanval" op een druk bezochte plaats zoals een moskee. In dat laatste geval zal je opgepakt worden of het nu om een moskee, kerk of iets anders gaat.quote:Op woensdag 4 september 2024 08:14 schreef ach het volgende:
Weer een T
Wat is daar toch mis mee? Allemaal inteelt of geen opvoeding?
Het is niet zijn echte naamquote:Op woensdag 4 september 2024 17:58 schreef Zefi het volgende:
[..]
Er zijn best veel Turken en Marokkanen die op PVV stemmen. Los daarvan de naam van deze vlogger Valentino Basili klinkt niet Turks of Marokkaans. Vraag me af waar men dat vandaan haalt dat hij Turks is.
Hoe weet je dat? Het doet er nu niet toe, want het blijkt geen Turk te zijn (maar een zigeuner) en ook geen moslim (aangezien hij een aanslag op een moskee wilde plegen en moslims wilde vermoorden). Dit dacht je aanvankelijk wel:quote:
quote:Op woensdag 4 september 2024 09:53 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Jaja een PVV-aanhanger.. dat zal best. Maar ook een Turk dus kennelijk gewoon een moslim. En dus voldoet hij perfect aan het stereotype
Welke doelpalen? Ik verschuif niks hoorquote:Op woensdag 4 september 2024 19:26 schreef Zefi het volgende:
[..]
Ik vind het typisch dat je de doelpalen verschuift, omdat het toch geen "T" blijkt te zijn:
[..]
Iemand uitschelden is wat anders dan oproepen tot een aanslag "genocideaanval" op een druk bezochte plaats zoals een moskee. In dat laatste geval zal je opgepakt worden of het nu om een moskee, kerk of iets anders gaat.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |