SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
doe nou niet. Nergeren werkt het beste.quote:Op maandag 2 september 2024 19:18 schreef LethalNinja het volgende:
Fail? Nouja voor moraal van Oekraine was de aanval in Kursk goed en het is ook niet zo dat Rusland het even makkelijk/ snel terug verovert..
Ik denk dat men er in dit artikel aan voorbij gaat dat het ook belangrijk is dat Oekraïne wat probeert zodoende initiatief te houden en het moreel van de troepen op pijl te houden. Achterover leunen en wachten tot de Russen geleidelijk de Donbas innemen is ook geen optie. Ze moesten gewoon wat doen en vanuit dat standpunt is de operatie in Kursk geen volledige mislukking.quote:Op maandag 2 september 2024 18:30 schreef Elan het volgende:
https://www.vrt.be/vrtnws(...)zelenski-leger-kiev/
FAIL
Ik vind ook dat we hem moeten "nergeren".quote:Op maandag 2 september 2024 19:18 schreef over_hedge het volgende:
[..]
doe nou niet. Nergeren werkt het beste.
zelfde als negeren maar dan zonder typo. Maar ik gok zo dat je best snapte wat er had moeten staan en dus heel die reactie overbodig was.quote:Op maandag 2 september 2024 19:30 schreef ExTec het volgende:
[..]
Ik vind ook dat we hem moeten "nergeren".
Ik weet niet wat het betekent, maar het klinkt onheilspellend.
Dat was een garpje dude. Maak je niet zo druk.quote:Op maandag 2 september 2024 19:30 schreef over_hedge het volgende:
[..]
zelfde als negeren maar dan zonder typo. Maar ik gok zo dat je best snapte wat er had moeten staan en dus heel die reactie overbodig was.
Als dat soort tactieken nodig zijn ben je al keihard aan het verliezen.quote:Op maandag 2 september 2024 19:22 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Ik denk dat men er in dit artikel aan voorbij gaat dat het ook belangrijk is dat Oekraïne wat probeert zodoende initiatief te houden en het moreel van de troepen op pijl te houden. Achterover leunen en wachten tot de Russen geleidelijk de Donbas innemen is ook geen optie. Ze moesten gewoon wat doen en vanuit dat standpunt is de operatie in Kursk geen volledige mislukking.
Meid het is allemaal wat.quote:Op maandag 2 september 2024 19:46 schreef ExTec het volgende:
Onder het kopje: orc is gonna orc.
Hoor het publiek hard boe beginnen te roepen op moment dat duidelijk wordt wat zielig verliezende orc aan het flikken is. Volgende keer als umpire dat vuilnis gewoon diskwalificeren vanwege onsportief gedrag.
[ x ]
Ach, gun ons ons pleziertje. Jij geniet van opgeblazen kinderziekenhuizen, wij hiervanquote:Op maandag 2 september 2024 20:11 schreef Elan het volgende:
[..]
Als dat soort tactieken nodig zijn ben je al keihard aan het verliezen.
Als Pokrovsk valt zou dat een enorme aderlating zijn en cruciaal voor het verdere verloop van de oorlog.
Maar hier hier viert men liever elke drone die wat fik veroorzaakt in een van de 19.000 olieraffinaderijen die Rusland rijk is als een overwinning
Beetje moe van andere dingen zoals sport aan de oorlog koppelen, dat gepolitiseer van sport ook.quote:Op maandag 2 september 2024 19:46 schreef ExTec het volgende:
Onder het kopje: orc is gonna orc.
Hoor het publiek hard boe beginnen te roepen op moment dat duidelijk wordt wat zielig verliezende orc aan het flikken is. Volgende keer als umpire dat vuilnis gewoon diskwalificeren vanwege onsportief gedrag.
[ x ]
Demonstraties in Israel tegen bibi.quote:Op maandag 2 september 2024 20:45 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Beetje moe van andere dingen zoals sport aan de oorlog koppelen, dat gepolitiseer van sport ook.
En natuurlijk ook van het hele volk gelijk stellen aan orcs. Van die redeneringen van: Hamas dus elke Palestijn is een terrorist, Bibi dus elke jood is extreemrechts, etc.
Het brand, en dat was het verzoek (quote:Op maandag 2 september 2024 20:47 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Lijkt wel of een Tupolev geprobeerd heeft om verticaal te landen.
Bohboh,jullie staan weer te juichen dat er wat huizen in de fik staan, terwijl ze 40miljoen huizen hebben in Rusland. Bohbohquote:
Dat conflict vergelijken met die oorlog van de Russen... Dan heb je het echt niet begrepenquote:Op maandag 2 september 2024 20:45 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Beetje moe van andere dingen zoals sport aan de oorlog koppelen, dat gepolitiseer van sport ook.
En natuurlijk ook van het hele volk gelijk stellen aan orcs. Van die redeneringen van: Hamas dus elke Palestijn is een terrorist, Bibi dus elke jood is extreemrechts, etc.
Het is je eigen logica hé? Niet die van mij. Die conclusie die ik benoemde volgt uit jouw premisse. En toch snap je zelf prima dat het klinkklare onzin is door te stellen dat er demonstraties tegen Bibi zijn.quote:Op maandag 2 september 2024 20:48 schreef ExTec het volgende:
[..]
Demonstraties in Israel tegen bibi.
En anders moet ie je maar nergeren.quote:Op maandag 2 september 2024 19:31 schreef ExTec het volgende:
[..]
Dat was een garpje dude. Maak je niet zo druk.
Nee, het was gewoon de logische vorm van de stelling van ExTec. Namelijk dat alles Russen smerige orcs zijn. Dan kun je dat ook voor Duitsers doen, Palestijnen, Joden, Afrikaners, wat je ook wil invullen. En dat achterlijke dingetje van alles politiseren zoals sport.quote:Op maandag 2 september 2024 20:58 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Dat conflict vergelijken met die oorlog van de Russen... Dan heb je het echt niet begrepen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |