SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash![]()
Monteren met een plinten trap?quote:Op maandag 2 september 2024 17:30 schreef Crack_ het volgende:
Zo gratis plintje ophalenFijn duurzaam en scheelt geld
die dingen zijn 2.20m lang maar heb 60 cm nodig, iemand heeft over
oh ik heb eigenlijk ook nog 20 cm nodig of zoquote:Op maandag 2 september 2024 17:30 schreef Crack_ het volgende:
Zo gratis plintje ophalenFijn duurzaam en scheelt geld
die dingen zijn 2.20m lang maar heb 60 cm nodig, iemand heeft over
hier aircoquote:Op maandag 2 september 2024 17:16 schreef Dr_Flash het volgende:
hehe, zon weg. Nou de warmte nog. Kom maar op met je regentje.
heb thuis bewust achter twee kleine raampjes open gelaten en op logeerkamer de velux op eerste open-standje (deze drie ramen hebben hor) en slaapkamer op ventilatiestand.quote:Op maandag 2 september 2024 17:24 schreef Nattekat het volgende:
Het nadeel van alles potdicht houden is dat het zo muf wordt in huis als je weg bent.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
quote:Op maandag 2 september 2024 17:36 schreef Ama het volgende:
Deze set is onderweg.Komend weekend dus maar Harry Potter kijken tijdens het bouwen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
Is inmiddels 62 dagen geleden. Niet eens veel meer dan gemidddeld (60,4) maar a) dat gemiddelde is geflatteerd doordat ik tijdens corona een paar keer echt heel lang heb moeten wachten, en b) in de zomer groeit het harder.quote:Op maandag 2 september 2024 17:32 schreef Dr_Flash het volgende:
morgen maar eens naar de kapper. Hard nodig weer.
quote:Op maandag 2 september 2024 17:36 schreef Ama het volgende:
Deze set is onderweg.Komend weekend dus maar Harry Potter kijken tijdens het bouwen.
"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
natuurlijke pokonquote:
mijn mama had kipfiletjes gebakken. met boontjes... en vla naquote:Op maandag 2 september 2024 17:36 schreef essnhills het volgende:
Kiepvleugeltjes in de marinade gezet
Ik ben vorig jaar in mei gekniptquote:Op maandag 2 september 2024 17:36 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Is inmiddels 62 dagen geleden. Niet eens veel meer dan gemidddeld (60,4) maar a) dat gemiddelde is geflatteerd doordat ik tijdens corona een paar keer echt heel lang heb moeten wachten, en b) in de zomer groeit het harder.
Ontwikkelen vrouwen geen bakkebaarden eigenlijk?quote:Op maandag 2 september 2024 17:38 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik ben vorig jaar in mei geknipt
jazeker welquote:Op maandag 2 september 2024 17:38 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ontwikkelen vrouwen geen bakkebaarden eigenlijk?
De airfryer is nu aan het werk. Friet. Zometeen gaat er nog crispy chicken in..quote:Op maandag 2 september 2024 17:36 schreef essnhills het volgende:
Kiepvleugeltjes in de marinade gezet
neuj omdat vrouwen niet standaard een kort pittig kapsel hebben vallen die bakkebaardjes niet opquote:
Vrouwen hebben ook overal haar. Alleen op veel plekken is dat niet meer dan donshaartjes. Waar dat bij mannen wel dikkere haren worden.quote:Op maandag 2 september 2024 17:38 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ontwikkelen vrouwen geen bakkebaarden eigenlijk?
Nou maar van 16 maanden toch welquote:Op maandag 2 september 2024 17:40 schreef Nizno het volgende:
[..]
neuj omdat vrouwen niet standaard een kort pittig kapsel hebben vallen die bakkebaardjes niet op
neuj ze zijn donzigerder enzoquote:Op maandag 2 september 2024 17:41 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou maar van 16 maanden toch wel
Ik ben één en al haar inmiddelsquote:
Ik ken iemand, die heeft een nichtje, en die heeft dat alle driequote:Op maandag 2 september 2024 17:40 schreef essnhills het volgende:
Er zullen ongetwijfeld vrouwen zijn die bakkebaarden hebben, net zoals dat er vrouwen zijn die een snorretje of baard hebben. Maar de meeste niet.
Prachtig zacht en glad en glanzend haaaaaaaaaaaaaaarquote:Op maandag 2 september 2024 17:41 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik ben één en al haar inmiddels
Doen we 't voor hoorquote:Op maandag 2 september 2024 17:43 schreef Nizno het volgende:
[ afbeelding ]
als er al een niet zo donzig bakkebaardje achtig iets is ziet het er bij langer haar zo uit
Niet erg verrassend. Is volgens mij met name een hormoondingetje?quote:Op maandag 2 september 2024 17:41 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik ken iemand, die heeft een nichtje, en die heeft dat alle drie
Het is gewoon volcontinu door aan het rommelen nu.quote:
Ja dit is wel redelijk accuraatquote:Op maandag 2 september 2024 17:43 schreef Nizno het volgende:
[ afbeelding ]
als er al een niet zo donzig bakkebaardje achtig iets is ziet het er bij langer haar zo uit
Rapunzel 2.0quote:Op maandag 2 september 2024 17:42 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Prachtig zacht en glad en glanzend haaaaaaaaaaaaaaar
quote:Op maandag 2 september 2024 17:36 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Is inmiddels 62 dagen geleden. Niet eens veel meer dan gemidddeld (60,4) maar a) dat gemiddelde is geflatteerd doordat ik tijdens corona een paar keer echt heel lang heb moeten wachten, en b) in de zomer groeit het harder.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
watquote:Op maandag 2 september 2024 17:30 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Monteren met een plinten trap?
marktplaatsquote:Op maandag 2 september 2024 17:31 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
oh ik heb eigenlijk ook nog 20 cm nodig of zoze zijn bij mij bij de bouw éééé'n stukje vergeten
hier ookquote:Op maandag 2 september 2024 17:32 schreef Dr_Flash het volgende:
morgen maar eens naar de kapper. Hard nodig weer.
quote:Op maandag 2 september 2024 17:45 schreef Ama het volgende:
Ik vind alleen dat ding wat een sjaal voor moet stellen lelijk dus die laat ik weg.verstandigSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
Hahaquote:Op maandag 2 september 2024 17:46 schreef Crack_ het volgende:
[..]
wat
[..]
marktplaatsof nouja, mijn plint komt van ikea, daarvan vind je geneog op marktplaats
Beeld van mij als ik geen steil haar zou hebbenquote:
quote:Op maandag 2 september 2024 17:45 schreef Ama het volgende:
Ik vind alleen dat ding wat een sjaal voor moet stellen lelijk dus die laat ik weg.Grappig systeem voor de sjaal.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
quote:Op maandag 2 september 2024 17:47 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Nou, de zon is hier nog en mag best opgehaald worden uit de ballenbak.
Ja, weet ik veel... ik zeg ook maar wat.quote:
Wat is daar mis mee? Behalve dat er waaschijnlijk 3000 liter drugsafval in stond.quote:Op maandag 2 september 2024 17:47 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
@:wereldgozer
Iets nieuws
Een witte bestelbus met Belgische kentekenplaten.
Als je denkt dat het niet erger kan..
Het kan.
Jawel maar ik vind het niet zo mooi.quote:Op maandag 2 september 2024 17:47 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Grappig systeem voor de sjaal.
Tok tok tok KWAAAK tok tokquote:Op maandag 2 september 2024 17:48 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, weet ik veel... ik zeg ook maar wat.
Doet iedereen hier.
dat viel anderen ook wel op jaquote:Op maandag 2 september 2024 17:48 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Doet iedereen hier.
Zie helemaal niks bij jou op buienradar?quote:Op maandag 2 september 2024 17:44 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Het is gewoon volcontinu door aan het rommelen nu.
Maaltijdsalade mozzarella.quote:Op maandag 2 september 2024 17:49 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Zo, wat eet iedereen hier?
Hier broccoli met champignons, gebakken rijst en babi pangang spek / Char siu
Kiepvleugeltjes zijn aan het marineren. En heb nog gemengde sla met komkommer en paprika enzulksquote:Op maandag 2 september 2024 17:49 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Nouquote:Op maandag 2 september 2024 17:48 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wat is daar mis mee? Behalve dat er waaschijnlijk 3000 liter drugsafval in stond.
Nee klopt. Regen is er ook niet nog. Dan wordt pas tegen half 8 verwacht.quote:Op maandag 2 september 2024 17:49 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Zie helemaal niks bij jou op buienradar?
quote:Op maandag 2 september 2024 17:48 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Doet iedereen hier.
quote:Op maandag 2 september 2024 17:49 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
quote:Op maandag 2 september 2024 17:37 schreef Nizno het volgende:
[..]
mijn mama had kipfiletjes gebakken. met boontjes... en vla na
KIEEEEEEEEEEEEEEEPquote:Op maandag 2 september 2024 17:50 schreef essnhills het volgende:
[..]
Kiepvleugeltjes zijn aan het marineren. En heb nog gemengde sla met komkommer en paprika enzulks
Zoiets
Sure.quote:
Maar die beuk je toch gewoon van de weg met je ASO-BEEMERquote:Op maandag 2 september 2024 17:50 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nou
Zal ik uitleggen
Ik ben sowieso niet zo enthousiast over Belgische kentekenplaten op de weg, wegens hun rijkwaliteit (of meer het gebrek er aan) en dan nog een wit bestelbusje, dat staat ook niet bekend dat ze rijkwaliteit en geduld hoog in het vaandel hebben
KIEEEEEEPquote:
you do youquote:Op maandag 2 september 2024 17:47 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
HahaNou bedankt voor de tip, maar dan ga ik liever even bij de Karwei in de zaaghoutbak grasduinen. Hoef geen MP-gekkies.
1. Dat is zonde van de schoenquote:Op maandag 2 september 2024 17:51 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Maar die beuk je toch gewoon van de weg met je ASO-BEEMER
quote:Op maandag 2 september 2024 17:49 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
quote:Op maandag 2 september 2024 17:39 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
De airfryer is nu aan het werk. Friet. Zometeen gaat er nog crispy chicken in..
Ik zag je post vanmiddag over POMA bierquote:
tresor is t/morgen 1 + 1 gratis bij de hoogvliet, die je daar niet hebt maar misschien hebbie er nog wat aanquote:Op maandag 2 september 2024 17:49 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Daarmee vervalt het nut van alles dicht houden.quote:Op maandag 2 september 2024 17:32 schreef Nizno het volgende:
[..]
hier airco
[..]
heb thuis bewust achter twee kleine raampjes open gelaten en op logeerkamer de velux op eerste open-standje (deze drie ramen hebben hor) en slaapkamer op ventilatiestand.
Ahwww dank je wel, lief dat je dan aan mij denktquote:Op maandag 2 september 2024 17:52 schreef Crack_ het volgende:
[..]
tresor is t/morgen 1 + 1 gratis bij de hoogvliet, die je daar niet hebt maar misschien hebbie er nog wat aan
ja maar ik ben dan ook twee week niet thuis.quote:Op maandag 2 september 2024 17:53 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Daarmee vervalt het nut van alles dicht houden.
quote:Op maandag 2 september 2024 17:52 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik zag je post vanmiddag over POMA bierte lui om terug te zoeken
Maar intrigerend
Bedankt voor de observatiequote:Op maandag 2 september 2024 17:53 schreef Nizno het volgende:
blijkt maar weet dat @:4everblackeyed niet terug leest, had ze van iedereen al kunnen weten wat ze aten
'kun je voor mij 10 pakken tresor kopen, bedankt'quote:Op maandag 2 september 2024 17:53 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ahwww dank je wel, lief dat je dan aan mij denktheb ik idd niet in de buurt, maar zou misschien iemand kunnen sturen
Kriek vind ik volgens mij wel lekkerquote:Op maandag 2 september 2024 17:53 schreef Crack_ het volgende:
[..]het was een soort kriek-bier. Opzich wel lekker maar was eerder ene soort frisdrankvariant (met alcohol, dus hard stetlzer ofzo?
) dan bier
Volgende keer even @4EverBlackEyed taggen als je wat gaat eten.quote:Op maandag 2 september 2024 17:53 schreef Nizno het volgende:
blijkt maar weet dat @:4everblackeyed niet terug leest, had ze van iedereen al kunnen weten wat ze aten
we gaan je niet taggen elke keer als we melden wat we gaan etenquote:Op maandag 2 september 2024 17:54 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Bedankt voor de observatieKlopt idd
Ik lees zelden terug, tenzij ik genoemd word
"Stuur maar een tikkie."quote:Op maandag 2 september 2024 17:54 schreef Crack_ het volgende:
[..]
'kun je voor mij 10 pakken tresor kopen, bedankt'
FLAUWquote:Op maandag 2 september 2024 17:54 schreef Nizno het volgende:
[..]
we gaan je niet taggen elke keer als we melden wat we gaan eten
Oh niet?quote:Op maandag 2 september 2024 17:54 schreef Nizno het volgende:
[..]
ow hij welquote:Op maandag 2 september 2024 17:54 schreef Nizno het volgende:
[..]
quote:Op maandag 2 september 2024 17:54 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Volgende keer even @:4everblackeyed taggen als je wat gaat eten.
Doenquote:Op maandag 2 september 2024 17:54 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Volgende keer even @:4everblackeyed taggen als je wat gaat eten.
quote:
Hoeist ?quote:
dan is het echt wat voor jouquote:Op maandag 2 september 2024 17:54 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Kriek vind ik volgens mij wel lekker
Ik had net een glas water, of wil je geen drinken weten?quote:Op maandag 2 september 2024 17:55 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Doen![]()
Gewoon bij alles wat je eet, mij taggen
gefixtquote:
taggen!quote:Op maandag 2 september 2024 17:56 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik had net een glas water, of wil je geen drinken weten?
Jawel en bij theequote:Op maandag 2 september 2024 17:56 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik had net een glas water, of wil je geen drinken weten?
Met al die Lego voor volwassenen hebben ze veel technieken die wel innovatief zijn. Vind het wel grappig allemaal.quote:
quote:
Wat voor ijsje?quote:Op maandag 2 september 2024 17:56 schreef Dr_Flash het volgende:
Misschien eerst nog even een ijsje @:4everblackeyed
Ja dit was voor de nieuwe regelquote:
Wat fancy.quote:Op maandag 2 september 2024 17:57 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Een magnum almond revival of zoiets.
pants rich mcgeequote:
doe maar luxequote:Op maandag 2 september 2024 17:58 schreef essnhills het volgende:
Kriek zo af en toe is best lekker trouwens![]()
Heb ook wel eens een lekker stoofpotje gemaakt waar o.a. rundvlees (sucadelappen denk ik?) pruimen en kriek in ging
Eet ook vast Waterdrop zonder water voor ontbijtquote:
Je vroeg er omquote:Op maandag 2 september 2024 17:57 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ineens een nieuwe regel in de sc
Was een gang met Kerstquote:
Oeh, sucadelappenquote:Op maandag 2 september 2024 17:58 schreef essnhills het volgende:
Kriek zo af en toe is best lekker trouwens![]()
Heb ook wel eens een lekker stoofpotje gemaakt waar o.a. rundvlees (sucadelappen denk ik?) pruimen en kriek in ging
kloptquote:
Was echt lekkerquote:
Dat klopt, maar niet alles wat ik vraag is er ineensquote:
ja oke... dan kan datquote:
En af en toe zomaar welquote:Op maandag 2 september 2024 18:00 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dat klopt, maar niet alles wat ik vraag is er ineens
Restje chineesquote:Op maandag 2 september 2024 18:00 schreef Elvi het volgende:
@:4EverBlackEyed ik heb als lunch restjes chinees gegeten en vanavond eet ik misschien wel brinta.
Het leven is mooiquote:
Eet / drink / slurp je dat met melk of water?quote:Op maandag 2 september 2024 18:00 schreef Elvi het volgende:
naja "brinta"het is glutenvrij van Zonnatura dus het is Teff maar het lijkt op brinta
brinta snapt iedereenquote:Op maandag 2 september 2024 18:00 schreef Elvi het volgende:
naja "brinta"het is glutenvrij van Zonnatura dus het is Teff maar het lijkt op brinta
Melk. Ik denk dat ik vandaag voor de sojamelk ga.quote:Op maandag 2 september 2024 18:01 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Eet / drink / slurp je dat met melk of water?
Brengt mij direct terug naar zwembadfeestjesquote:Op maandag 2 september 2024 18:00 schreef Kaneelstokje het volgende:
@:4EverBlackEyed ik eet bolognese chips
Kan ik wel weer eens maken als ik weer rundvlees ga etenquote:
Wat voor koekje?quote:Op maandag 2 september 2024 18:02 schreef Nizno het volgende:
@:4everblackeyed
ik had als lunch twee boterhammer met huzarensalade en melk.
en kreeg tijdens het 10 uurtje van mijn moeder een kopje thee op mijn werkplek met een koekje...
gevulde koek.. per stuk verpakt goedkoopding jumbo eigen merkquote:
Dutroux?quote:Op maandag 2 september 2024 17:47 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
@:wereldgozer
Iets nieuws
Een witte bestelbus met Belgische kentekenplaten.
Als je denkt dat het niet erger kan..
Het kan.
vergeet helemaal het fruit inderdaadquote:Op maandag 2 september 2024 18:04 schreef essnhills het volgende:
@:4everblackeyed vanmiddag had ik ook een appel
En 2 blokjes pure chocola met hele hazelnoten
En thee
En een banaan mango ananas room ijsje.
En vanmorgen had ik een banaan
Wat een luxequote:Op maandag 2 september 2024 18:03 schreef Nizno het volgende:
[..]
gevulde koek.. per stuk verpakt goedkoopding jumbo eigen merk
maar ging om t idee dat mama dat zomaar kwam brengen.
zo is thuiswerken toch wel ineens heel speciaal
Niet eens kieeep?quote:Op maandag 2 september 2024 18:04 schreef essnhills het volgende:
@:4everblackeyed vanmiddag had ik ook een appel
En 2 blokjes pure chocola met hele hazelnoten
En thee
En een banaan mango ananas room ijsje.
En vanmorgen had ik een banaan
Teff met sojamelk....quote:Op maandag 2 september 2024 18:00 schreef Elvi het volgende:
ja... t bijna uit bed vallen werd daarmee als minpunt tegengeplustquote:
Nee dat heb ik straks alquote:
krantesnippers met slootwaterquote:Op maandag 2 september 2024 18:05 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Teff met sojamelk....
Hier heb ik een pittige mening over!
Goed idee voor de lunch morgen.quote:Op maandag 2 september 2024 18:05 schreef Crack_ het volgende:
Ik had een broodje brie met sambal en ijsbergsla en daarnaast een vieze koude americano
briequote:Op maandag 2 september 2024 18:06 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Goed idee voor de lunch morgen.
flinke lunchquote:Op maandag 2 september 2024 18:06 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Nu mijn beurt
Ik had
- (verwen) koffie @:bitterbal
- bifi XXL
- overnight oats met pindakaas en banaan en lijnzaad voor een glanzende vacht
- warme chocolademelk uit de automaat, het is 30 graden, maar geeft niet
- 1 liter water met een Waterdrop
- 1 mandarijn
En verder niets, denk ik
Je moet wel @4EverBlackEyed taggenquote:Op maandag 2 september 2024 18:05 schreef Crack_ het volgende:
Ik had een broodje brie met sambal en ijsbergsla en daarnaast een vieze koude americano
Ja, liefquote:Op maandag 2 september 2024 18:03 schreef Nizno het volgende:
[..]
gevulde koek.. per stuk verpakt goedkoopding jumbo eigen merk
maar ging om t idee dat mama dat zomaar kwam brengen.
zo is thuiswerken toch wel ineens heel speciaal
Was ook ontbijtquote:
Hoe was het?quote:Op maandag 2 september 2024 18:06 schreef Crack_ het volgende:
Ik ben zo moe![]()
eerste echte werkdag gehad hoor
Bij de Eriteer eet ik weleens teff platbrood. Best lekker.quote:
doe ff normie sisquote:Op maandag 2 september 2024 18:06 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
tot ze gaan scheren kan ze er nog mee flexenquote:
*briestquote:
Dit is toch mokerweinigquote:Op maandag 2 september 2024 18:06 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Nu mijn beurt
Ik had
- (verwen) koffie @:bitterbal
- bifi XXL
- warme chocolademelk uit de automaat, het is 30 graden, maar geeft niet
- 1 liter water met een Waterdrop
- 1 mandarijn
En verder niets, denk ik
zit dr avondeten nog niet bij in neem ik aanquote:
Ja, maar ik ben funsizedquote:
Maar zo krijg je welquote:
quote:Op maandag 2 september 2024 17:42 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Prachtig zacht en glad en glanzend haaaaaaaaaaaaaaar
Precies..quote:Op maandag 2 september 2024 18:08 schreef Nizno het volgende:
[..]
zit dr avondeten nog niet bij in neem ik aan
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
Inclusief verkoeling?quote:
quote:Op maandag 2 september 2024 18:09 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]Klopt. Ik gebruik het ook af en toe. Zou eigenlijk vaker moeten etenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
Wel i.c.m. met water /thee drinkenquote:Op maandag 2 september 2024 18:10 schreef essnhills het volgende:
[..]
Klopt. Ik gebruik het ook af en toe. Zou eigenlijk vaker moeten eten
het werkt in elk geval... jij hebt er op gekliktquote:Op maandag 2 september 2024 18:09 schreef kwiwi het volgende:
Ben aan de serie Clickbait begonnen op Netflix. Eens zien of het wat is.
Waarschijnlijk niet, maar je het toch al gekliktquote:Op maandag 2 september 2024 18:09 schreef kwiwi het volgende:
quote:Op maandag 2 september 2024 18:11 schreef Nizno het volgende:
[..]
het werkt in elk geval... jij hebt er op geklikt
quote:Op maandag 2 september 2024 18:11 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Waarschijnlijk niet, maar je het toch al geklikt
Leuk, heb mezelf al in wat projecten gestoptquote:
Ik kan niet nog meer series aanquote:Op maandag 2 september 2024 18:09 schreef kwiwi het volgende:
Jupquote:Op maandag 2 september 2024 18:11 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Wel i.c.m. met water /thee drinken
Anders krijg je een tegenovergesteld effect
elke sjokoladekop van de telegraaf klik jij ook aan natuurlijkquote:
Hier nietquote:
Volgens mij is deze een miniserie, 2 avonden en het is alweer klaarquote:Op maandag 2 september 2024 18:11 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik kan niet nog meer series aan
Hoeveel series kijk je dan?
Nou.. op dit moment maar eentje en er staat er 1 in de wachtrij
En ik moet nog B&B bijhouden
Je klinkt positief, fijnquote:Op maandag 2 september 2024 18:11 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Leuk, heb mezelf al in wat projecten gestoptWel echt zo'n mooie-meiden team
![]()
Volgende week mag ik weer diëtist spelen (das echt lang geleden) en ga ik impedantie metingen uitvoeren
maar dan voor onderzoek
afhankelijk van hoe leuk het is?quote:Op maandag 2 september 2024 18:12 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Volgens mij is deze een miniserie, 2 avonden en het is alweer klaar
Ja, alleen in bepaalde provincies?quote:
Waar gaat het over?quote:Op maandag 2 september 2024 18:12 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Volgens mij is deze een miniserie, 2 avonden en het is alweer klaar
Ik zag gister in de Dekamarkt nog chocoladetters. Komt wel dichtbij zo.quote:Op maandag 2 september 2024 18:12 schreef Nizno het volgende:
[..]
elke sjokoladekop van de telegraaf klik jij ook aan natuurlijk
jaquote:Op maandag 2 september 2024 18:12 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Je klinkt positief, fijn![]()
Maar zo'n eerste dag is wel altijd rete vermoeiend
Ik vergeet dan ook spontaan 2 seconden na het zeggen alle namen
Overal behalve in NH en ZH dacht ikquote:Op maandag 2 september 2024 18:13 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, alleen in bepaalde provincies?
ZH?????????????quote:Op maandag 2 september 2024 18:13 schreef essnhills het volgende:
[..]
Overal behalve in NH en ZH dacht ik
Uiteindelijk komt het vanzelf wel goedquote:Op maandag 2 september 2024 18:13 schreef Crack_ het volgende:
[..]
jaik zei ook 'kunnen we even een rondje namen doen, niet dat ik het ga onthouden maar dat voelt wat prettiger'
BIEMquote:
en zo niet, dan zal het wel niet zo boeiend zijnquote:Op maandag 2 september 2024 18:14 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Uiteindelijk komt het vanzelf wel goed
Is het ineens je leidinggevendequote:Op maandag 2 september 2024 18:14 schreef Crack_ het volgende:
[..]
en zo niet, dan zal het wel niet zo boeiend zijn
quote:
Ik mis hier iets denk ikquote:
Een vader die vermist wordt/gekidnapt is, en z'n familie komt erachter doordat er een filmpje online wordt gepost waarin gezegd wordt dat hij bij 5 miljoen views vermoord wordt. Nu gaan ze op zoek naar 'mquote:Op maandag 2 september 2024 18:13 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Waar gaat het over?Dat kan ik misschien nog wel aan
![]()
Ik ookquote:
quote:Op maandag 2 september 2024 18:14 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Is het ineens je leidinggevende
"Oeps"
4ebe hebben lang verledenquote:
Hm.. Interesse is wel gewektquote:Op maandag 2 september 2024 18:15 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Een vader die vermist wordt/gekidnapt is, en z'n familie komt erachter doordat er een filmpje online wordt gepost waarin gezegd wordt dat hij bij 5 miljoen views vermoord wordt. Nu gaan ze op zoek naar 'm
Gebrijpelijkquote:Op maandag 2 september 2024 18:15 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik ook
Wat hersencellen
Verloren op de maandag
Je hebt nu op Instagram voor in je Stories een rijtje met series en dan moet je aanvinken welke je hebt gezien. Sommigen hebben ze bijna allemaal gezien. Ik? Drie.quote:Op maandag 2 september 2024 18:11 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik kan niet nog meer series aan
Hoeveel series kijk je dan?
Nou.. op dit moment maar eentje en er staat er 1 in de wachtrij
En ik moet nog B&B bijhouden
Terwijl we dat zelf niet zijnquote:
4ebe en haar kloon?quote:
Oh hier is het duidelijk aan het afkoelen juistquote:Op maandag 2 september 2024 18:17 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb het gevoel alsof het alleen maar warmer wordt.
Ja, ik heb er op dit moment gewoon de mentale ruimte niet voor hoorquote:Op maandag 2 september 2024 18:16 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Je hebt nu op Instagram voor in je Stories een rijtje met series en dan moet je aanvinken welke je hebt gezien. Sommigen hebben ze bijna allemaal gezien. Ik? Drie.
ah is ze koninklijk?quote:
Wat zit jij mij nou te onthullen ?quote:
quote:
quote:Op maandag 2 september 2024 18:17 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Wat zit jij mij nou te onthullen ?
28 graden nog.quote:Op maandag 2 september 2024 18:17 schreef essnhills het volgende:
[..]
Oh hier is het duidelijk aan het afkoelen juist
Ohja sorry, ik speel per ongeluk met je privéquote:Op maandag 2 september 2024 18:17 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, de temperaturen stijgenquote:Op maandag 2 september 2024 18:17 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb het gevoel alsof het alleen maar warmer wordt.
dat deed krek alquote:Op maandag 2 september 2024 18:17 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
24 hierquote:
Jullie alle driequote:
?quote:Op maandag 2 september 2024 17:57 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ineens een nieuwe regel in de sc
quote:
quote:Mededeling. Het is verplicht @4EverBlackEyed te taggen als je meldt wat je gaat eten en drinken.
En eigenlijk ook bij andere belangrijke nieuwsfeiten
quote:Op maandag 2 september 2024 18:16 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Terwijl we dat zelf niet zijn
HIE HAA HOO - TJES
pardon?quote:
pardon?quote:
kun je zien hoe slecht mods begrijpend lezenquote:
Ja, maar wat ben je aan het eten...?quote:Op maandag 2 september 2024 18:19 schreef Nattekat het volgende:
@:4EverBlackEyed ik ben aan het eten
quote:
quote:
Deze heeft misschien een kleine visuele uitdagingquote:Op maandag 2 september 2024 18:19 schreef Nizno het volgende:
[..]
kun je zien hoe slecht mods begrijpend lezen
quote:
quote:
ik zie veel andere uitdagingen ookquote:Op maandag 2 september 2024 18:20 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Deze heeft misschien een kleine visuele uitdaging
Broccoli. Gisteren.quote:Op maandag 2 september 2024 18:20 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, maar wat ben je aan het eten...?
En wanneer ga je weer naar de (te dure) sportschool?
ik mis een tagjequote:
Wat lees ik hier allemaal ?quote:
Deze uitspraak heb ik nog nooit van mn leven gedaanquote:Op maandag 2 september 2024 18:19 schreef Modus het volgende:
[..]
Uiterlijk is niet belangrijk zeg jij toch altijd
Voelt nog een beetje benauwd op mijn kamertjequote:
Het broccoli-adviesbureau is aan het juichenquote:
Ja, voor altijd.quote:
op de parkeerplaats bij supermarkten kun je die zo in de container gooienquote:Op maandag 2 september 2024 18:21 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb twee volle wasmanden. Van die hoge.
Ik ookquote:Op maandag 2 september 2024 18:21 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb twee volle wasmanden. Van die hoge.
Lol quequote:
Ze zei 4ebe hebben dus jij bent meervoudquote:Op maandag 2 september 2024 18:21 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Wat lees ik hier allemaal ?![]()
Hier heb ik ook een visuele uitdaging aan
IK MOET NIKSquote:Op maandag 2 september 2024 18:22 schreef CherryLips het volgende:
Moet je net zien dat het voorlopig gaat regenen en ik alles binnen moet ophangen. Huilen.
Oh ja, dat sowiesoquote:Op maandag 2 september 2024 18:22 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ze zei 4ebe hebben dus jij bent meervoud
gewoon in die containers gooien.quote:Op maandag 2 september 2024 18:22 schreef CherryLips het volgende:
Moet je net zien dat het voorlopig gaat regenen en ik alles binnen moet ophangen. Huilen.
Die zeik is in het houten huisje getrokken geloof ik. lEkKeR NaTuUrLiJkquote:
Echt wel..quote:
doe ik nooitquote:Op maandag 2 september 2024 18:23 schreef Crack_ het volgende:
Oke nu boodschappenlijstje maken, vinden jullie dat ook leuk om te doen?
quote:Op maandag 2 september 2024 18:23 schreef essnhills het volgende:
Kunnen we niet een standaard script laten bouwen waarbij 4e gewoon standaard bij iedere post wordt getagged?
Komt dat niet bijna op hetzelfde neer?quote:Op maandag 2 september 2024 18:21 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Deze uitspraak heb ik nog nooit van mn leven gedaanwel dat ik mooi/lelijk en het oordeel wat daar aan hangt onzin vind, betekent niet dat ik die zelf nooit voel (en dat dus belachelijk vind)
Het is geen goedkope hobby nee.quote:Op maandag 2 september 2024 17:57 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Met al die Lego voor volwassenen hebben ze veel technieken die wel innovatief zijn. Vind het wel grappig allemaal.
Gelukkig is het meeste zo duur, dat ik het toch niet koop.
dat werrukt niet achterafquote:
Jij leeft graag avontuurlijk ?quote:Op maandag 2 september 2024 18:23 schreef Nizno het volgende:
[..]
doe ik nooit
daarom vergeet ik ook regelmatig de bakboter
Nooit meer.quote:Op maandag 2 september 2024 18:24 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Jij leeft graag avontuurlijk ?
Ik maak een lijstje omdat ik niet meer terug wil naar de supermarkt
quote:
Nou ja.. als dat zou kunnen.. maar helaas..quote:
Gelukkig heeft mijn AH die niet.quote:Op maandag 2 september 2024 18:25 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nou ja.. als dat zou kunnen.. maar helaas..
Ik ga vanavond wel witte chocolademousse halen
Omdat ik vanavond moet sporten en dan wil ik iets om naar uit te kijken hebben
Waar?quote:Op maandag 2 september 2024 18:25 schreef CherryLips het volgende:
Jullie sparen wel Pathé-zegels voor mij toch
Stay hydratedquote:Op maandag 2 september 2024 18:25 schreef Nattekat het volgende:
@:4EverBlackEyed ik ben nu een glas water aan het drinken
ik heb wel oliequote:Op maandag 2 september 2024 18:24 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Jij leeft graag avontuurlijk ?
Ik maak een lijstje omdat ik niet meer terug wil naar de supermarkt
Dan was je nu dat hele schap rijker?quote:Op maandag 2 september 2024 18:25 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Gelukkig heeft mijn AH die niet.
waar kun je die sparen?quote:Op maandag 2 september 2024 18:25 schreef CherryLips het volgende:
Jullie sparen wel Pathé-zegels voor mij toch
Ik ben daar te incompetent voorquote:Op maandag 2 september 2024 18:26 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik heb wel olie
en over het algemeen kan ik wel bedenken in de winkel wat ik in de week wil eten.
spullen voor de douche moet ik eerst mn inpandige winkel leeg van maken *de andere benaming voor de kast in het CVhok
Dan was ik nu nóg dikker.quote:Op maandag 2 september 2024 18:26 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dan was je nu dat hele schap rijker?
Ik zal voor je kijken, maar ik denk dat ik niet genoeg heb?quote:
zal mn ex ze tzt even aftroggelenquote:
Nou ja, dat is een bijkomend resultaatquote:
ik incontinentquote:Op maandag 2 september 2024 18:26 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik ben daar te incompetent voor
quote:
Alle beetjes helpenquote:Op maandag 2 september 2024 18:26 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik zal voor je kijken, maar ik denk dat ik niet genoeg heb?
Kun je dat niet beter met je handen doen??quote:Op maandag 2 september 2024 18:28 schreef essnhills het volgende:
@:4Everblackeyed ik heb net de oven met gemarineerde kiepvleugeltjes aangezet
Ik hou wel van een uitdagingquote:Op maandag 2 september 2024 18:29 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Kun je dat niet beter met je handen doen??
![]()
ohja en tanden poetsen voor het slapen gaan, zou mijn moeder zeggenquote:Op maandag 2 september 2024 18:23 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Echt wel..
Belasting betalen en als je doodgaat, moet dat nog een laatste keer
quote:Op maandag 2 september 2024 18:23 schreef Nizno het volgende:
[..]
doe ik nooit
daarom vergeet ik ook regelmatig de bakboter
Welke aspecten?quote:Op maandag 2 september 2024 18:24 schreef Modus het volgende:
[..]
Komt dat niet bijna op hetzelfde neer?
as t me dwars zit schrijf ik het op de koelkast met whiteboardmarker. dan is de kans groter dat ik het mee neem.zo niet dan ga ik naar de omdehoekdure supermarkt als ik het echt nodig hebquote:Op maandag 2 september 2024 18:33 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ohja en tanden poetsen voor het slapen gaan, zou mijn moeder zeggen
[..]
Achteraf is het mooi wonenquote:
veur de toekomst een wetenswaardigheidjequote:
Ohhhhquote:Op maandag 2 september 2024 18:28 schreef essnhills het volgende:
@:4Everblackeyed ik heb net de oven met gemarineerde kiepvleugeltjes aangezet
In mega grote letters?quote:Op maandag 2 september 2024 18:34 schreef Nizno het volgende:
[..]
as t me dwars zit schrijf ik het op de koelkast met whiteboardmarker. dan is de kans groter dat ik het mee neem.zo niet dan ga ik naar de omdehoekdure supermarkt als ik het echt nodig heb
halfweg ook. met oordopjesquote:
Dieet sc is verderopquote:Op maandag 2 september 2024 18:09 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, maar ik ben funsized
Dus niet zoveel nodig
En ik heb kantoorwerk, dus als ik meer eet, dan barst ik uit mijn voegen?
neuj. zo'n groot wit ding heb ik niet op de koelkast zitten om grote letters er op te kunnen kalkenquote:Op maandag 2 september 2024 18:37 schreef Crack_ het volgende:
[..]
In mega grote letters?
Lijstje werkt hier ook niet altijd hoorof ik maak vijf lijstjes met op ieder lijstje wat anders, schiet ook niet op
Heb een nieuwe gemaaktquote:Op maandag 2 september 2024 18:37 schreef Nizno het volgende:
[..]
veur de toekomst een wetenswaardigheidje
@4EverBlackEyed zal de mention erg waarderenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |