SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash![]()
Monteren met een plinten trap?quote:Op maandag 2 september 2024 17:30 schreef Crack_ het volgende:
Zo gratis plintje ophalenFijn duurzaam en scheelt geld
die dingen zijn 2.20m lang maar heb 60 cm nodig, iemand heeft over
oh ik heb eigenlijk ook nog 20 cm nodig of zoquote:Op maandag 2 september 2024 17:30 schreef Crack_ het volgende:
Zo gratis plintje ophalenFijn duurzaam en scheelt geld
die dingen zijn 2.20m lang maar heb 60 cm nodig, iemand heeft over
hier aircoquote:Op maandag 2 september 2024 17:16 schreef Dr_Flash het volgende:
hehe, zon weg. Nou de warmte nog. Kom maar op met je regentje.
heb thuis bewust achter twee kleine raampjes open gelaten en op logeerkamer de velux op eerste open-standje (deze drie ramen hebben hor) en slaapkamer op ventilatiestand.quote:Op maandag 2 september 2024 17:24 schreef Nattekat het volgende:
Het nadeel van alles potdicht houden is dat het zo muf wordt in huis als je weg bent.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
quote:Op maandag 2 september 2024 17:36 schreef Ama het volgende:
Deze set is onderweg.Komend weekend dus maar Harry Potter kijken tijdens het bouwen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
Is inmiddels 62 dagen geleden. Niet eens veel meer dan gemidddeld (60,4) maar a) dat gemiddelde is geflatteerd doordat ik tijdens corona een paar keer echt heel lang heb moeten wachten, en b) in de zomer groeit het harder.quote:Op maandag 2 september 2024 17:32 schreef Dr_Flash het volgende:
morgen maar eens naar de kapper. Hard nodig weer.
quote:Op maandag 2 september 2024 17:36 schreef Ama het volgende:
Deze set is onderweg.Komend weekend dus maar Harry Potter kijken tijdens het bouwen.
"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
natuurlijke pokonquote:
mijn mama had kipfiletjes gebakken. met boontjes... en vla naquote:Op maandag 2 september 2024 17:36 schreef essnhills het volgende:
Kiepvleugeltjes in de marinade gezet
Ik ben vorig jaar in mei gekniptquote:Op maandag 2 september 2024 17:36 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Is inmiddels 62 dagen geleden. Niet eens veel meer dan gemidddeld (60,4) maar a) dat gemiddelde is geflatteerd doordat ik tijdens corona een paar keer echt heel lang heb moeten wachten, en b) in de zomer groeit het harder.
Ontwikkelen vrouwen geen bakkebaarden eigenlijk?quote:Op maandag 2 september 2024 17:38 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik ben vorig jaar in mei geknipt
jazeker welquote:Op maandag 2 september 2024 17:38 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ontwikkelen vrouwen geen bakkebaarden eigenlijk?
De airfryer is nu aan het werk. Friet. Zometeen gaat er nog crispy chicken in..quote:Op maandag 2 september 2024 17:36 schreef essnhills het volgende:
Kiepvleugeltjes in de marinade gezet
neuj omdat vrouwen niet standaard een kort pittig kapsel hebben vallen die bakkebaardjes niet opquote:
Vrouwen hebben ook overal haar. Alleen op veel plekken is dat niet meer dan donshaartjes. Waar dat bij mannen wel dikkere haren worden.quote:Op maandag 2 september 2024 17:38 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ontwikkelen vrouwen geen bakkebaarden eigenlijk?
Nou maar van 16 maanden toch welquote:Op maandag 2 september 2024 17:40 schreef Nizno het volgende:
[..]
neuj omdat vrouwen niet standaard een kort pittig kapsel hebben vallen die bakkebaardjes niet op
neuj ze zijn donzigerder enzoquote:Op maandag 2 september 2024 17:41 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou maar van 16 maanden toch wel
Ik ben één en al haar inmiddelsquote:
Ik ken iemand, die heeft een nichtje, en die heeft dat alle driequote:Op maandag 2 september 2024 17:40 schreef essnhills het volgende:
Er zullen ongetwijfeld vrouwen zijn die bakkebaarden hebben, net zoals dat er vrouwen zijn die een snorretje of baard hebben. Maar de meeste niet.
Prachtig zacht en glad en glanzend haaaaaaaaaaaaaaarquote:Op maandag 2 september 2024 17:41 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik ben één en al haar inmiddels
Doen we 't voor hoorquote:Op maandag 2 september 2024 17:43 schreef Nizno het volgende:
[ afbeelding ]
als er al een niet zo donzig bakkebaardje achtig iets is ziet het er bij langer haar zo uit
Niet erg verrassend. Is volgens mij met name een hormoondingetje?quote:Op maandag 2 september 2024 17:41 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik ken iemand, die heeft een nichtje, en die heeft dat alle drie
Het is gewoon volcontinu door aan het rommelen nu.quote:
Ja dit is wel redelijk accuraatquote:Op maandag 2 september 2024 17:43 schreef Nizno het volgende:
[ afbeelding ]
als er al een niet zo donzig bakkebaardje achtig iets is ziet het er bij langer haar zo uit
Rapunzel 2.0quote:Op maandag 2 september 2024 17:42 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Prachtig zacht en glad en glanzend haaaaaaaaaaaaaaar
quote:Op maandag 2 september 2024 17:36 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Is inmiddels 62 dagen geleden. Niet eens veel meer dan gemidddeld (60,4) maar a) dat gemiddelde is geflatteerd doordat ik tijdens corona een paar keer echt heel lang heb moeten wachten, en b) in de zomer groeit het harder.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
watquote:Op maandag 2 september 2024 17:30 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Monteren met een plinten trap?
marktplaatsquote:Op maandag 2 september 2024 17:31 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
oh ik heb eigenlijk ook nog 20 cm nodig of zoze zijn bij mij bij de bouw éééé'n stukje vergeten
hier ookquote:Op maandag 2 september 2024 17:32 schreef Dr_Flash het volgende:
morgen maar eens naar de kapper. Hard nodig weer.
quote:Op maandag 2 september 2024 17:45 schreef Ama het volgende:
Ik vind alleen dat ding wat een sjaal voor moet stellen lelijk dus die laat ik weg.verstandigSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
Hahaquote:Op maandag 2 september 2024 17:46 schreef Crack_ het volgende:
[..]
wat
[..]
marktplaatsof nouja, mijn plint komt van ikea, daarvan vind je geneog op marktplaats
Beeld van mij als ik geen steil haar zou hebbenquote:
quote:Op maandag 2 september 2024 17:45 schreef Ama het volgende:
Ik vind alleen dat ding wat een sjaal voor moet stellen lelijk dus die laat ik weg.Grappig systeem voor de sjaal.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
quote:Op maandag 2 september 2024 17:47 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Nou, de zon is hier nog en mag best opgehaald worden uit de ballenbak.
Ja, weet ik veel... ik zeg ook maar wat.quote:
Wat is daar mis mee? Behalve dat er waaschijnlijk 3000 liter drugsafval in stond.quote:Op maandag 2 september 2024 17:47 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
@:wereldgozer
Iets nieuws
Een witte bestelbus met Belgische kentekenplaten.
Als je denkt dat het niet erger kan..
Het kan.
Jawel maar ik vind het niet zo mooi.quote:Op maandag 2 september 2024 17:47 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Grappig systeem voor de sjaal.
Tok tok tok KWAAAK tok tokquote:Op maandag 2 september 2024 17:48 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, weet ik veel... ik zeg ook maar wat.
Doet iedereen hier.
dat viel anderen ook wel op jaquote:Op maandag 2 september 2024 17:48 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Doet iedereen hier.
Zie helemaal niks bij jou op buienradar?quote:Op maandag 2 september 2024 17:44 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Het is gewoon volcontinu door aan het rommelen nu.
Maaltijdsalade mozzarella.quote:Op maandag 2 september 2024 17:49 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Zo, wat eet iedereen hier?
Hier broccoli met champignons, gebakken rijst en babi pangang spek / Char siu
Kiepvleugeltjes zijn aan het marineren. En heb nog gemengde sla met komkommer en paprika enzulksquote:Op maandag 2 september 2024 17:49 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Nouquote:Op maandag 2 september 2024 17:48 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wat is daar mis mee? Behalve dat er waaschijnlijk 3000 liter drugsafval in stond.
Nee klopt. Regen is er ook niet nog. Dan wordt pas tegen half 8 verwacht.quote:Op maandag 2 september 2024 17:49 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Zie helemaal niks bij jou op buienradar?
quote:Op maandag 2 september 2024 17:48 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Doet iedereen hier.
quote:Op maandag 2 september 2024 17:49 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
quote:Op maandag 2 september 2024 17:37 schreef Nizno het volgende:
[..]
mijn mama had kipfiletjes gebakken. met boontjes... en vla na
KIEEEEEEEEEEEEEEEPquote:Op maandag 2 september 2024 17:50 schreef essnhills het volgende:
[..]
Kiepvleugeltjes zijn aan het marineren. En heb nog gemengde sla met komkommer en paprika enzulks
Zoiets
Sure.quote:
Maar die beuk je toch gewoon van de weg met je ASO-BEEMERquote:Op maandag 2 september 2024 17:50 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nou
Zal ik uitleggen
Ik ben sowieso niet zo enthousiast over Belgische kentekenplaten op de weg, wegens hun rijkwaliteit (of meer het gebrek er aan) en dan nog een wit bestelbusje, dat staat ook niet bekend dat ze rijkwaliteit en geduld hoog in het vaandel hebben
KIEEEEEEPquote:
you do youquote:Op maandag 2 september 2024 17:47 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
HahaNou bedankt voor de tip, maar dan ga ik liever even bij de Karwei in de zaaghoutbak grasduinen. Hoef geen MP-gekkies.
1. Dat is zonde van de schoenquote:Op maandag 2 september 2024 17:51 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Maar die beuk je toch gewoon van de weg met je ASO-BEEMER
quote:Op maandag 2 september 2024 17:49 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
quote:Op maandag 2 september 2024 17:39 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
De airfryer is nu aan het werk. Friet. Zometeen gaat er nog crispy chicken in..
Ik zag je post vanmiddag over POMA bierquote:
tresor is t/morgen 1 + 1 gratis bij de hoogvliet, die je daar niet hebt maar misschien hebbie er nog wat aanquote:Op maandag 2 september 2024 17:49 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Daarmee vervalt het nut van alles dicht houden.quote:Op maandag 2 september 2024 17:32 schreef Nizno het volgende:
[..]
hier airco
[..]
heb thuis bewust achter twee kleine raampjes open gelaten en op logeerkamer de velux op eerste open-standje (deze drie ramen hebben hor) en slaapkamer op ventilatiestand.
Ahwww dank je wel, lief dat je dan aan mij denktquote:Op maandag 2 september 2024 17:52 schreef Crack_ het volgende:
[..]
tresor is t/morgen 1 + 1 gratis bij de hoogvliet, die je daar niet hebt maar misschien hebbie er nog wat aan
ja maar ik ben dan ook twee week niet thuis.quote:Op maandag 2 september 2024 17:53 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Daarmee vervalt het nut van alles dicht houden.
quote:Op maandag 2 september 2024 17:52 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik zag je post vanmiddag over POMA bierte lui om terug te zoeken
Maar intrigerend
Bedankt voor de observatiequote:Op maandag 2 september 2024 17:53 schreef Nizno het volgende:
blijkt maar weet dat @:4everblackeyed niet terug leest, had ze van iedereen al kunnen weten wat ze aten
'kun je voor mij 10 pakken tresor kopen, bedankt'quote:Op maandag 2 september 2024 17:53 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ahwww dank je wel, lief dat je dan aan mij denktheb ik idd niet in de buurt, maar zou misschien iemand kunnen sturen
Kriek vind ik volgens mij wel lekkerquote:Op maandag 2 september 2024 17:53 schreef Crack_ het volgende:
[..]het was een soort kriek-bier. Opzich wel lekker maar was eerder ene soort frisdrankvariant (met alcohol, dus hard stetlzer ofzo?
) dan bier
Volgende keer even @4EverBlackEyed taggen als je wat gaat eten.quote:Op maandag 2 september 2024 17:53 schreef Nizno het volgende:
blijkt maar weet dat @:4everblackeyed niet terug leest, had ze van iedereen al kunnen weten wat ze aten
we gaan je niet taggen elke keer als we melden wat we gaan etenquote:Op maandag 2 september 2024 17:54 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Bedankt voor de observatieKlopt idd
Ik lees zelden terug, tenzij ik genoemd word
"Stuur maar een tikkie."quote:Op maandag 2 september 2024 17:54 schreef Crack_ het volgende:
[..]
'kun je voor mij 10 pakken tresor kopen, bedankt'
FLAUWquote:Op maandag 2 september 2024 17:54 schreef Nizno het volgende:
[..]
we gaan je niet taggen elke keer als we melden wat we gaan eten
Oh niet?quote:Op maandag 2 september 2024 17:54 schreef Nizno het volgende:
[..]
ow hij welquote:Op maandag 2 september 2024 17:54 schreef Nizno het volgende:
[..]
quote:Op maandag 2 september 2024 17:54 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Volgende keer even @:4everblackeyed taggen als je wat gaat eten.
Doenquote:Op maandag 2 september 2024 17:54 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Volgende keer even @:4everblackeyed taggen als je wat gaat eten.
quote:
Hoeist ?quote:
dan is het echt wat voor jouquote:Op maandag 2 september 2024 17:54 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Kriek vind ik volgens mij wel lekker
Ik had net een glas water, of wil je geen drinken weten?quote:Op maandag 2 september 2024 17:55 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Doen![]()
Gewoon bij alles wat je eet, mij taggen
gefixtquote:
taggen!quote:Op maandag 2 september 2024 17:56 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik had net een glas water, of wil je geen drinken weten?
Jawel en bij theequote:Op maandag 2 september 2024 17:56 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik had net een glas water, of wil je geen drinken weten?
Met al die Lego voor volwassenen hebben ze veel technieken die wel innovatief zijn. Vind het wel grappig allemaal.quote:
quote:
Wat voor ijsje?quote:Op maandag 2 september 2024 17:56 schreef Dr_Flash het volgende:
Misschien eerst nog even een ijsje @:4everblackeyed
Ja dit was voor de nieuwe regelquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |