Namen en rugnummersquote:Op dinsdag 3 september 2024 21:08 schreef KingRoland het volgende:
hoop cucks in deze sc tegenwoordig
Vrijgevochtenquote:Op dinsdag 3 september 2024 21:09 schreef vrijgevochten het volgende:
@:ggmm doe open vuile tyfusmongool
quote:Op dinsdag 3 september 2024 21:09 schreef vrijgevochten het volgende:
Wtfquote:Op dinsdag 3 september 2024 21:10 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Vrijgevochten
Wie zou die gast eigenlijk ook missen?
Tr gezet.quote:Op dinsdag 3 september 2024 21:09 schreef vrijgevochten het volgende:
4 weken Pattaya @Kukelecucktsju10quote:Op dinsdag 3 september 2024 21:20 schreef Caland het volgende:
[ afbeelding ]
@:rambodirk is het al tijd?
Wie?quote:Op dinsdag 3 september 2024 21:10 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Vrijgevochten
Wie zou die gast eigenlijk ook missen?
Je vriendin is een goed mensquote:Op dinsdag 3 september 2024 23:44 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Mijn vriendin vertelt net heel trots dat ze iemand in de metro erop heeft aangesproken omdat hij kansloos domme racistische grapjes naar Aziaten maakte (niveau ‘hihi ching chang chong, gaan jullie shabu shabu).
Waarom was je in Rotterdam @:caland ?
Ik vind dit leuke grapjes.quote:Op dinsdag 3 september 2024 23:44 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Mijn vriendin vertelt net heel trots dat ze iemand in de metro erop heeft aangesproken omdat hij kansloos domme racistische grapjes naar Aziaten maakte (niveau ‘hihi ching chang chong, gaan jullie shabu shabu).
Wat een uitstekende reden om trots te zijn.quote:Op dinsdag 3 september 2024 23:44 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |