Wel veel moeite ingestoken in ieder geval.quote:Op dinsdag 3 september 2024 11:17 schreef onlogisch het volgende:
Ondanks dat het een hoog fake-gehalte heeft, leest dit topic wel lekker weg
R&P / Dubbelleven: diep in de problemen
Anders ik wel! Ik werk thuis vandaag en ik heb zalmquote:Op dinsdag 3 september 2024 11:40 schreef Wereldgozer het volgende:
Ik heb vandaag extra veel zin in de lunch @:ggmm
Is het teveel gevraagd om hier een foto van te maken?quote:Op dinsdag 3 september 2024 11:40 schreef GGMM het volgende:
[..]
Anders ik wel! Ik werk thuis vandaag en ik heb zalm
Mensen die tijdens de lunch restjes opwarmen zijn altijd dikkies. Gelukkig ben jij de uitzondering, makker.quote:Op dinsdag 3 september 2024 11:51 schreef onlogisch het volgende:
Overigens bestaat mijn lunch uit spaghetti van gisteren die ik nog over had.
Wederom wordt dit gegeten zónder plakjes kaas @:Drizzt
Vieze papzak
Was z'n """sixpack""" niet als sneeuw voor de zon verdwenen inmiddels?quote:Op dinsdag 3 september 2024 11:58 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Mensen die tijdens de lunch restjes opwarmen zijn altijd dikkies. Gelukkig ben jij de uitzondering, makker.
Moderator Onlogisch is dat typetje dat eens per jaar de motivatie heeft om wat aan z’n pens te doen. Nu laat hij het weer verslonzen.quote:Op dinsdag 3 september 2024 11:58 schreef GGMM het volgende:
[..]
Was z'n """sixpack""" niet als sneeuw voor de zon verdwenen inmiddels?
Heb jij daar een mening over?quote:Op dinsdag 3 september 2024 12:02 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Moderator Onlogisch is dat typetje dat eens per jaar de motivatie heeft om wat aan z’n pens te doen. Nu laat hij het weer verslonzen.
Tot de zomer van ‘26.
Zeer zeker.quote:Op dinsdag 3 september 2024 12:13 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Heb jij daar een mening over?
Wat een verachtelijk figuur ben je toch. Kaas over je spaghettiquote:Op dinsdag 3 september 2024 12:17 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Zeer zeker.
Ik hoop dat hij de kaas niet vergeet voor op de spaghetti.
Parmezaanse kaas, makker.quote:Op dinsdag 3 september 2024 12:29 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Wat een verachtelijk figuur ben je toch. Kaas over je spaghetti
Jij en @:Drizzt zouden een mooi (ietwat dikkig) koppeltje vormen. Papzak
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |