Ja, kan ook. Bij dat bedrijf liepen allochtonen rond van diverse pluimage, ook indiërs en aziaten.quote:Op maandag 2 september 2024 16:41 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
In mijnn ervaring zijn het aziaten die met hun schoenen aan gehurkt op de wc bril gaan zitten.
Ja! betrapt!quote:Op maandag 2 september 2024 15:10 schreef Frutsel het volgende:
Hoeveel FOKkers zitten er trouwens te FOKKEN tijdens het poepen?
Je weet dat de haat diep zit als de buitenlanders er zelfs bij worden gehaald als het om ouderwets laxeren gaat.quote:Op maandag 2 september 2024 15:48 schreef Ghost_Buster het volgende:
[..]
Dit ja. Op scholen zijn de wc's bijna dagelijks te goor voor woorden. Letterlijk stront aan de muur inderdaad, maar ook die import die met hun schoenen op de bril gaan zitten en zo gehurkt gaan schijten, omdat ze dat thuis in de zandbak meekregen. Meestal zit dan de hele zooi onder daarna.
Nog nooit van gehoord. Werk je op een kinderboerderij?quote:Op maandag 2 september 2024 15:56 schreef Ghost_Buster het volgende:
[..]
Ik heb het wel meegemaakt. Wil je naar de wc, zie je een bril met 2 gore schoenafdrukken en bij het scharnier een bergje stront. Nou, dan hoef je al niet meer.
Nee, in de techniek. Eerst werd ik er door een collega op geattendeerd die het had gezien en kon ik er wel om lachen, tot ik het zelf zag toen ik de deur van het toilet opendeed. Dan lach je echt niet meer. Het is gewoon goor.quote:Op maandag 2 september 2024 16:55 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Nog nooit van gehoord. Werk je op een kinderboerderij?²
Volendamse wc-deuren op slot om poepende Aziatenquote:Op maandag 2 september 2024 16:54 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Je weet dat de haat diep zit als de buitenlanders er zelfs bij worden gehaald als het om ouderwets laxeren gaat.²
Terwijl ze zelf hun kont niet eens wassen na een toiletbezoekquote:Op maandag 2 september 2024 16:54 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Je weet dat de haat diep zit als de buitenlanders er zelfs bij worden gehaald als het om ouderwets laxeren gaat.²
Niemand kijkt hiervan op.quote:Op maandag 2 september 2024 13:23 schreef Starhopper het volgende:
eventuele remsporen lekker laten zitten
Mooi!quote:Op maandag 2 september 2024 16:38 schreef Cherni het volgende:
[..]
Nee, die gooien de tampons in de pot waardoor de zaak verstopt.
Heeft niets met haat te maken... Is gewoon een feit dat bepaalde culturen niet gewend zijn onze westerse toiletten te gebruiken.quote:Op maandag 2 september 2024 16:54 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Hier (grote international) hingen op een gegeven moment instructies hoe de WC te gebruiken..quote:Op maandag 2 september 2024 17:16 schreef Ghost_Buster het volgende:
[..]
Nee, in de techniek. Eerst werd ik er door een collega op geattendeerd die het had gezien en kon ik er wel om lachen, tot ik het zelf zag toen ik de deur van het toilet opendeed. Dan lach je echt niet meer. Het is gewoon goor.
En dit was mijn gedachtequote:Op maandag 2 september 2024 18:20 schreef Weltschmerz het volgende:
Gezonde kinderen schijten gewoon thuis na een koffie en een sigaret s ochtends. .
Whut?quote:Op maandag 2 september 2024 18:20 schreef Weltschmerz het volgende:
Gezonde kinderen schijten gewoon thuis na een koffie en een sigaret s ochtends. .
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |