abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator / Redactie FP maandag 2 september 2024 @ 11:09:53 #1
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_214867208
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_214867395
quote:
0s.gif Op maandag 2 september 2024 11:08 schreef THEFXR het volgende:

[..]
ik weet nog dat MM zei, dat het kampioenschap racend zou worden beslist, daar heeft hij zich ook al gehouden.
Een HELD, niks meer en niks minder.
Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/
  maandag 2 september 2024 @ 12:19:11 #3
488763 Starflyer
Flies to the stars
pi_214867834
quote:
0s.gif Op maandag 2 september 2024 09:55 schreef THEFXR het volgende:

[..]
Ik snap er niks van dat ze met de seizoensaanvangs auto, 30 sec op P2 voor lagen en nu na een aantal updates 10 sec er achter liggen.
Dat is een verlies van maar liefst 40 sec.
Dat zijn erge goede updates van bijvb McLaren
Dat klopt inderdaad.

McLaren en Mercedes zijn sinds Miami ca 0,34% sneller geworden dan de rest van het veld (uitgezonderd Red Bull). Daar waar Red Bull zelf maar 0,07% sneller is geworden (uitgezonderd Mercedes en McLaren).

Dus de updates van McLaren en Mercedes waren duidelijk veel beter dan de updates van Red Bull, die wel een verbetering waren, maar alleen niet zo goed als verwacht.

https://www.motorsportmag(...)p-are-total-fantasy/
No Dyson Barrier is going to stop me!
UI: FlippingCoin in ONZ / Ik bepaal hier welk dier jij bent
pi_214871701
quote:
1s.gif Op maandag 2 september 2024 12:19 schreef Starflyer het volgende:

[..]
Dat klopt inderdaad.

McLaren en Mercedes zijn sinds Miami ca 0,34% sneller geworden dan de rest van het veld (uitgezonderd Red Bull). Daar waar Red Bull zelf maar 0,07% sneller is geworden (uitgezonderd Mercedes en McLaren).

Dus de updates van McLaren en Mercedes waren duidelijk veel beter dan de updates van Red Bull, die wel een verbetering waren, maar alleen niet zo goed als verwacht.

https://www.motorsportmag(...)p-are-total-fantasy/
Je mag je rustig afvragen of die updates daadwerkelijk een verbetering zijn als alle 2 je coureurs het vertrouwen in de wagen compleet kwijt zijn.
pi_214875079
quote:
0s.gif Op maandag 2 september 2024 19:01 schreef Donderkonijn het volgende:

[..]
Je mag je rustig afvragen of die updates daadwerkelijk een verbetering zijn als alle 2 je coureurs het vertrouwen in de wagen compleet kwijt zijn.
Een F16 was ruim 40 jaar geleden een superieur vliegtuig omdat het bewust instabiel was gemaakt, maar daardoor ook het snelste van richting kon wisselen.
Misschien was dit ook het geval bij de RB en was het reactievermogen van Max precies voldoende om 'm in bedwang te houden.
Nu is er wat gewijzigd en zijn ze met de instabiliteit over de limiet gegaan.
Wie dit leest is gek
pi_214875739
quote:
99s.gif Op maandag 2 september 2024 22:30 schreef Nieuwschierig het volgende:

[..]
Een F16 was ruim 40 jaar geleden een superieur vliegtuig omdat het bewust instabiel was gemaakt, maar daardoor ook het snelste van richting kon wisselen.
Misschien was dit ook het geval bij de RB en was het reactievermogen van Max precies voldoende om 'm in bedwang te houden.
Nu is er wat gewijzigd en zijn ze met de instabiliteit over de limiet gegaan.
Ik denk het niet. Kijk de onboards van Max maar eens. Het wil juist niet van richting wisselen, Max moet steeds 2 tot 3 x insturen. Moet je eens kijken hoe wild die stuurbewegingen zijn in tegenstelling tot wat we van Max gewend waren.
pi_214875980
Nou ja 3x insturen. Het is mijn inziens meer dat hij tussendoor moet corrigeren omdat anders de achterkant uitbreekt. En zodra hij terugstuurt gaar de auto uiteraard niet meer de bocht om maar rechtdoor. En dan moet je nog meer insturen om dát weer te corrigeren.

Maar ik weet het ook niet dus ik filosofeer maar wat.
Wie dit leest is gek
  Moderator dinsdag 3 september 2024 @ 01:15:58 #8
403652 crew  ChevyCaprice
Multidisciplinair simcoureur
pi_214876276
Volgens mij is het probleem juist dat die geen front end bite heeft
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
pi_214878165
Ja dat denken ze maar die gedachte lijdt vooralsnog nergens toe.
Wie dit leest is gek
  Moderator dinsdag 3 september 2024 @ 11:11:16 #10
403652 crew  ChevyCaprice
Multidisciplinair simcoureur
pi_214878515
Als je de oorzaak niet kent niet nee, een auto is vrij complex lijkt me
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
  Moderator / Redactie FP dinsdag 3 september 2024 @ 11:17:36 #11
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_214878576
Ze moeten het onderdeel vinden wat voor problemen zorgt. Ze verwachten ook pas in de VS weer competitief te zullen zijn, al gaan ze in Baku wat proberen.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  woensdag 4 september 2024 @ 14:25:40 #13
466281 WismutVeilchen83
Gelderlander is ook schuld!
pi_214889630
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 september 2024 11:17 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Ze moeten het onderdeel vinden wat voor problemen zorgt. Ze verwachten ook pas in de VS weer competitief te zullen zijn, al gaan ze in Baku wat proberen.
Die periode tussen Singapore en Austin lijkt me inderdaad het enige moment dit seizoen waarin ze nog iets kunnen.
Rini dankjewel.
pi_214892146
quote:
99s.gif Op dinsdag 3 september 2024 00:00 schreef Nieuwschierig het volgende:
Nou ja 3x insturen. Het is mijn inziens meer dat hij tussendoor moet corrigeren omdat anders de achterkant uitbreekt. En zodra hij terugstuurt gaar de auto uiteraard niet meer de bocht om maar rechtdoor. En dan moet je nog meer insturen om dát weer te corrigeren.

Maar ik weet het ook niet dus ik filosofeer maar wat.
Juist niet, met een oversturende auto zou Max happy zijn, dat heeft ie graag, dan kan ie op het randje rijden. Deze onderstuurt als een malle. Hij wil juist niet met de tail gaan slingeren hij wil rechtdoor als je instuurt.
pi_214937403
quote:
0s.gif Op woensdag 4 september 2024 18:28 schreef Donderkonijn het volgende:

[..]
Juist niet, met een oversturende auto zou Max happy zijn, dat heeft ie graag, dan kan ie op het randje rijden. Deze onderstuurt als een malle. Hij wil juist niet met de tail gaan slingeren hij wil rechtdoor als je instuurt.
Als het zo simpel was zouden ze alle downforce wel van de achterkant afhalen. Wordt ie sneller van en staat haaks op de rijrichting voordat je het weet.
Wie dit leest is gek
  Moderator / Redactie Sport maandag 9 september 2024 @ 22:36:17 #16
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_214937875
Wat een waardeloze schop
100.000 katjes
Fuck the EBU!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar: