quote:Kazachse tennisster negeert ballenmeisje op US Open: “Zou die bal de volgende keer in haar gezicht gooien”
Yulia Putintseva is diep door het stof gegaan na haar gedrag tijdens een wedstrijd op de US Open. Ze zette een ballenmeisje voor schut door haar compleet te negeren. Op sociale media werd de Kazachse door allerlei prominenten hevig bekritiseerd om haar ’onbeschofte houding’.
Na een teleurstellend begin van haar partij tegen Jasmine Paolini was Putintseva het zat. Het ballenmeisje gooide haar de ballen toe, maar de 29-jarige tennisster bleef als verstijfd staan. Ze liet de eerste twee ballen tegen haar bovenlijf en haar schoen afketsen. De derde pakte ze wel gewoon weer op. “Die zou ik de volgende keer niet meer aan haar geven en gewoon in haar gezicht gooien”, haalde Piers Morgan uit op sociale media.
Tennislegende Boris Becker vond het gedrag van Putintseva onacceptabel. “Wie denkt ze dat ze is... Wat een onbeschofte houding tegenover het ballenmeisje”, schrijft hij.
Verontschuldigingen
Putintseva heeft inmiddels publiekelijk haar verontschuldigingen aangeboden. “Het was niets tegen het ballenmeisje. Ik baalde als een stekker dat ik de game niet won en dan nemen emoties de overhand. Begrijp me niet verkeerd: alle kinderen die de ballen geven, doen hun stinkende best op de US Open. Altijd”, klonk het.
Alleen jammer weer van dat kut publiekquote:Op dinsdag 3 september 2024 04:16 schreef Alpha0 het volgende:
Wereldpot hoor, tussen Paul en Sinner.
Precies.quote:Op dinsdag 3 september 2024 11:00 schreef DobbyDob het volgende:
[..]
Alleen jammer weer van dat kut publiek
Dimitrovquote:Op dinsdag 3 september 2024 20:26 schreef PippenScottie het volgende:
Ik heb de kwartfinalisten eens opgezocht en het interesseert me eigenlijk helemaal niet wie de US Open wint. Ik ben jaren groot tennisliefhebber geweest. Maar ik heb niets met deze gasten.
Wie hopen jullie dat wint?
Nog later zelfs. Eerst is er dan nog een vrouwen partij op die baan.quote:Op woensdag 4 september 2024 12:50 schreef Alpha0 het volgende:
Sinner - Medvedev weer op zo'n kut tijdstip. 1:00 in de nacht Nederlandse tijd.
Hopelijk staartje des ochtends meepakken dan.quote:Op woensdag 4 september 2024 12:53 schreef Sebastiaan92 het volgende:
[..]
Nog later zelfs. Eerst is er dan nog een vrouwen partij op die baan.
Die naam heb ik lang niet gehoordquote:Op woensdag 4 september 2024 16:00 schreef wimderon het volgende:
Donald Young in de finale van de mixed. Dat is vrij random.
Yep. Erg jammer.quote:Op woensdag 4 september 2024 12:53 schreef Sebastiaan92 het volgende:
[..]
Nog later zelfs. Eerst is er dan nog een vrouwen partij op die baan.
Zeker wel een talentvolle speler ja.quote:Op woensdag 4 september 2024 21:43 schreef papert het volgende:
Het spel van Draper is ook echt voor hardcourt gemaakt. Vindt het persoonlijk niet mooi, maar met dit niveau is het op hardcourt een top-10 speler.
Won ook Stuttgart dit jaar toch? Dus niet alleen hardcourt dan.. al is dit wel een bijzondere run voorlopig, ook zonder setverliesquote:Op woensdag 4 september 2024 21:43 schreef papert het volgende:
Het spel van Draper is ook echt voor hardcourt gemaakt. Vindt het persoonlijk niet mooi, maar met dit niveau is het op hardcourt een top-10 speler.
Dat is een belediging voor Berdychquote:Op woensdag 4 september 2024 22:17 schreef de_boswachter het volgende:
de Minaur is een waardig opvolger van Berdych
Inderdaad. Wel een vreemde set standen tot nu toe.quote:Op woensdag 4 september 2024 19:26 schreef EP3 het volgende:
[..]
Yep. Erg jammer.
Verwacht wel n thriller, dus in de ( vroege ) ochtend kan je ws nog het einde meepikken.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |