En Raphina, de man in vorm.quote:Op zaterdag 28 september 2024 21:59 schreef KingRoland het volgende:
Wat ik niet snap.. waarom zet je dit team niet juist tegen Young Boys? Osasuna is het seizoen best sterk begonnen en ze spelen thuis... dan zet je Lamine niet op de bank toch
Heeft een relatie met de dochter van Luis Enrique #lekkerbelangrijkquote:
Belangrijker nog met Baldé en Inigo Martinez als je het mij vraagt.quote:Op zaterdag 28 september 2024 21:59 schreef KingRoland het volgende:
Wat ik niet snap.. waarom zet je dit team niet juist tegen Young Boys? Osasuna is het seizoen best sterk begonnen en ze spelen thuis... dan zet je Lamine niet op de bank toch
Het is te hopen voor Barca dat Real niet de 3 punten pakt.quote:Op zaterdag 28 september 2024 22:36 schreef Frozen-assassin het volgende:
Barca had hier prima puntje kunnen pakken als ze met sterkste elf waren begonnen.
Verdiend voor Osasuna nu. Met Atleti - Real morgen valt de schade misschien nog mee
De manier van schieten straalt klasse uit.quote:Op zaterdag 28 september 2024 22:49 schreef chufi het volgende:
Die gaat er wel heel makkelijk in de bovenhoek
17-jarige Europees kampioen.quote:Op zaterdag 28 september 2024 22:52 schreef zakjapannertje het volgende:
[..]
wel bijna bedtijd nu voor deze 17-jarige
Was niet mogelijk volgens de trainerquote:Op zaterdag 28 september 2024 22:36 schreef Frozen-assassin het volgende:
Barca had hier prima puntje kunnen pakken als ze met sterkste elf waren begonnen.
Verdiend voor Osasuna nu. Met Atleti - Real morgen valt de schade misschien nog mee
Coach Flick neemt schuld op zich voor eerste nederlaag Barcelonaquote:"Ik heb deze opstelling gemaakt, omdat ik wel moet. Veel spelers hebben veel minuten gespeeld en die moet ik beschermen."
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Real Madrid XISPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.graag op anoniem
Hopelijk beter dan Inter-Milan.quote:Op zondag 29 september 2024 19:29 schreef KingRoland het volgende:
boys zijn we klaar voor de Madrileense derby?
Dat mag niet meer tegenwoordigquote:Op zondag 29 september 2024 21:43 schreef TweedeKlum het volgende:
Tam ja idd, vroeger was dit potje een garantie voor een ordinaire schoppartij.
Ja, eeuwig zonde, Juanito never forget.quote:
Ja daar waren ook al klachten over dat ze maskers zouden gebruiken en dan Vini zouden beledigen want dat zou dan niet herkend worden .. en dat werd verboden ..quote:Op zondag 29 september 2024 22:29 schreef Frozen-assassin het volgende:
Gewoon een kerel daar met hele maskerZulk persoon moet je direct eruit smijten
Op z'n neus, kan niet missen.quote:Op zondag 29 september 2024 22:31 schreef Origami94 het volgende:
Courtois verdient als matennaaier en clubnaaier een dikke aansteker op zijn hoofd
Oh dat had ik niet achter Sierd gezochtquote:Op zondag 29 september 2024 22:31 schreef Szura het volgende:
Uiteraard was die teringlijer zelf de aanstichter
Ok Benno.quote:Op zondag 29 september 2024 22:43 schreef TweedeKlum het volgende:
Die kinderen zijn morgen op school niets waard.
Die zijn dat gewend ..quote:Op zondag 29 september 2024 22:43 schreef TweedeKlum het volgende:
Die kinderen zijn morgen op school niets waard.
Niets waard zijn?quote:
Ja wel hoor.. de mijne heeft er 1 in Madridquote:Op zondag 29 september 2024 23:03 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Kunnen later toch geen baan krijgen.
quote:Op zondag 29 september 2024 23:03 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja wel hoor.. de mijne heeft er 1 in Madrid
Vermoeden van?quote:Op zondag 29 september 2024 23:16 schreef Frozen-assassin het volgende:
Dat was een enorm snelle VAR-ingreep
Zelden vertoond
ze willen ook nog naar het restaurantquote:Op zondag 29 september 2024 23:16 schreef Frozen-assassin het volgende:
Dat was een enorm snelle VAR-ingreep
Zelden vertoond
Geen simkaart genotquote:Op zondag 29 september 2024 23:26 schreef zakjapannertje het volgende:
[ afbeelding ]
Real heeft zich wel iets gerevancheerd
@ chufi, graag duiding van de La Liga-kenner van FOK!quote:Op zaterdag 5 oktober 2024 19:59 schreef hhh38 het volgende:
Wat is er gebeurd bij Celta tussen minuut 52 en 56, 5 gele kaarten waarvan 4 voor 2 spelers die er nu af zijn
Gaan we daar nu ineens over zeiken nu er een paar prominenten van corrupte clubs met een selectie van 35 man wegvallen?quote:Op zondag 6 oktober 2024 00:21 schreef chufi het volgende:
Overbelast schema van Uefa / Fifa is de oorzaak
Ik heb de wedstrijd niet gezien ... maar vermoed iets van zeiken tegen de scheids na een overtredingquote:Op zaterdag 5 oktober 2024 20:25 schreef ISVV het volgende:
[..]
@ chufi, graag duiding van de La Liga-kenner van FOK!
Sierd krijgt al sinds een hele lange tijd kritiek maar ze doen er geen reet aanquote:Op zondag 6 oktober 2024 17:46 schreef chufi het volgende:
Ik probeer altijd zo min mogelijk naar Sierd te luisteren ... Maar echt dit gaat toch te ver ... Lamine Yamal mist en staat ook nog eens buitenspel . Tegen aanval Alaves en die krijgen een kans en Sierd Lacht ze keihard uit omdat het ook buitenspel is ...
Wat is dat voor een onpartijdig gedrag van een commentator
Ik nu ook (moest nog eten).quote:Op zondag 6 oktober 2024 20:59 schreef KingRoland het volgende:
Ik ben klaar voor de wedstrijd. De Basken tegen de Mardilenen.
PSG zit er achter volgens Mbappe om fake-news in de wereld te brengen om de aandacht op iets anders te leggen dan op de schuld aan achterstallig salaris wat ie nog van PSG te goed heeft ..quote:Op dinsdag 15 oktober 2024 11:45 schreef Evangelion het volgende:
Swedish authorities have confirmed that Kylian Mbappé is facing allegations of rape and sexual assault.
[ x ]
Mboopie heeft een GROOT probleem
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |