SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op woensdag 14 augustus 2024 22:10 schreef SwJ het volgende:
Na een tijdelijk slotje en een duidelijke waarschuwing gaat dts gewoon door: gemiddeld 15 tr's per dag. De meest klik ik met een facepalm gewoon weg: lange tenen, niemand kan meer iets hebben, overal wordt een sneer in gezocht, slachtofferrol, enz.
De rest zijn terechte tr's: users die het spel te serieus nemen, niet slapen om de puntjes, anderen niet kunnen negeren, overal op moeten reageren.
Maar goed. Een gewaarschuwd bolker telt voor 2: DTS gaat op 1 september weer open, als ik t niet vergeet. En nee, geen andere sc's overnemen met gebolk aub.
2e weekend.quote:Op zondag 1 september 2024 20:35 schreef greysbones het volgende:
Ik ben benieuwd Tot
Dit is het eerste weekend ? Dat mini bij haar was ?
Maar vorige keer hoefde hij nog niet naar school toch?quote:Op zondag 1 september 2024 20:36 schreef ToT het volgende:
[..]
2e weekend.
Echt, echt zwaar.....de eenzaamheid hier.....
Dat snap ik. Julllie waren altijd samen. Maar is hij ieder weekend weg?quote:Op zondag 1 september 2024 20:31 schreef ToT het volgende:
[..]
De schoo lzit tussen haar toekomstige en mijn nieuwe woning in, maar ik zal hem wel steeds na het weekend daar moeten ophalen en op de terugweg bij zijn school moeten afleveren, en aan het eidne van de schoolweek moet ik hem ophalen en daar weer afleveren.
Is well meer reizen, maar het ergste vind ik echt fat ik hem in de weekenden niet meer zal zien.....
Dat valt me serieus echt zwaar.......
Echt kut.....
Ja nee is de afspraak; doordeweeks bij mij, in de weekenden bij haar.quote:Op zondag 1 september 2024 20:37 schreef greysbones het volgende:
[..]
Maar vorige keer hoefde hij nog niet naar school toch?
Snap dat het huis erg leeg is in zo’n weekend
Ja als je huis een thuis wordt valt het misschien beter te doenquote:Op zondag 1 september 2024 20:37 schreef ToT het volgende:
Maar het eerste weekend was echt nauwelijks te doen.
Dit weekend is ook echt nog pijnlijk en eenzaam, maar ik denk wel dat als alles hier in huis een beetje op de rails is, dat het wat minder ondragelijk zal zijn.
Ja...quote:Op zondag 1 september 2024 20:38 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat snap ik. Julllie waren altijd samen. Maar is hij ieder weekend weg?
Wat vindt mini er zelf van?quote:Op zondag 1 september 2024 20:37 schreef ToT het volgende:
Maar het eerste weekend was echt nauwelijks te doen.
Dit weekend is ook echt nog pijnlijk en eenzaam, maar ik denk wel dat als alles hier in huis een beetje op de rails is, dat het wat minder ondragelijk zal zijn.
O heftig. Waarom?quote:
Denk ook aan jezelf hèquote:Op zondag 1 september 2024 20:38 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja nee is de afspraak; doordeweeks bij mij, in de weekenden bij haar.
En door een bepaalde afspraak op haar werk was dat eerste weekend gelijk extra lang.
Het is nu grotendeels schoon en ik ben het meer en meer aan het inrichten.quote:Op zondag 1 september 2024 20:38 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ja als je huis een thuis wordt valt het misschien beter te doen
Ook mee eens. Sommige afspraken staan op papier, andere niet.quote:Op zondag 1 september 2024 20:39 schreef greysbones het volgende:
[..]
Denk ook aan jezelf hè
Je hoeft niet overal mee akkoord te gaan
Ja dat snap ik. Maar waarom niet om en km een weekend? Nu heb jij hem alleen door de week naar school. Weinig tijd om leuke dingen te doenquote:
Ja hij is doordeweeks altijd bij mij, elke dag.quote:Op zondag 1 september 2024 20:42 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja dat snap ik. Maar waarom niet om en km een weekend? Nu heb jij hem alleen door de week naar school. Weinig tijd om leuke dingen te doen
En voor mini zijn duidelijke afspraken ook mega belangrijkquote:Op zondag 1 september 2024 20:42 schreef ToT het volgende:
[..]
Ook mee eens. Sommige afspraken staan op papier, andere niet.
Ik ben te toegeeflijk om de lieve vrede te bewaren, maar ik merk dingen waar ik absoluut niet akkoord mee ga en ik ga wel meer en meer grenzen trekken.
Ja de routine komt er wel.quote:Op zondag 1 september 2024 20:43 schreef greysbones het volgende:
[..]
En voor mini zijn duidelijke afspraken ook mega belangrijk
Dan weet hij ook waar hij aan toe is
Ja en van die dagen zit hij het grootste deel op school. Maar goed is jullie keus geweest om het zomte doen.quote:Op zondag 1 september 2024 20:43 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja hij is doordeweeks altijd bij mij, elke dag.
In de weekenden is hij volle dagen bij haar.
Ik heb geëist dat hij om de anderhalve maand ook een vol weekend bij mij moet zijn.
Ja zei ik ook; feitelijk maakt ze hem meer (wakker) mee dan ik.quote:Op zondag 1 september 2024 20:46 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja en van die dagen zit hij het grootste deel op school. Maar goed is jullie keus geweest om het zomte doen.
Ja en op de schooldagen kan je weinig ondernemen met hem. Jij was altijd met hem toch?quote:Op zondag 1 september 2024 20:46 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja zei ik ook; feitelijk maakt ze hem meer (wakker) mee dan ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |