Leuk. Zat mensen die ook morgen gewoon moeten werken.quote:
Ja dat is zeker waar. Heb jij nog tijd gehaald om te zeilen?quote:Op donderdag 5 september 2024 17:08 schreef Niels0Kurovski het volgende:
[..]
Leuk. Zat mensen die ook morgen gewoon moeten werken.
Ja hoor, maar moet ook werken. Morgen wel een overnachting aan boord en dan 's-ochtends terugbrengen.quote:Op donderdag 5 september 2024 17:13 schreef Abid-Meher het volgende:
[..]
Ja dat is zeker waar. Heb jij nog tijd gehaald om te zeilen?
Een overnachting klinkt wel cool.quote:Op donderdag 5 september 2024 17:31 schreef Niels0Kurovski het volgende:
[..]
Ja hoor, maar moet ook werken. Morgen wel een overnachting aan boord en dan 's-ochtends terugbrengen.
nomnom! laat het smaken nielsquote:Op donderdag 5 september 2024 16:58 schreef Niels0Kurovski het volgende:
Straks weer aardappelschijfjes uit de airfryer en een champignonburgâh, maar vandaag met selbstgemachte griekse salade. Overmorgen maar weer wat vleesch waaronder antilliaanse rosbief.
De hele dag op FOK! zitten en aan je pik trekken lijkt me anders ook niet echt intensief.quote:Op donderdag 5 september 2024 16:33 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Maar daar doen ze de hele dag ook geen flikker dus ze moeten niet zeiken.
Dan moet je dat niet doen zou ik zeggen.quote:Op donderdag 5 september 2024 20:31 schreef Näsenbar het volgende:
[..]
De hele dag op FOK! zitten en aan je pik trekken lijkt me anders ook niet echt intensief.
Jij nog wat lekkers gehad afgelopen tijd?quote:Op donderdag 5 september 2024 20:23 schreef VseslavBotkin het volgende:
[..]
nomnom! laat het smaken niels
GYATT!quote:
Ik kan er niets aan doen dat ze beslissen om op te tyfen uit deze SC.quote:Op donderdag 5 september 2024 08:39 schreef Solotovski het volgende:
Bedankt abid voor het doodmaken van deze sc
Chapeau.
Kan even duren voor je reactie terug krijgt.quote:Op vrijdag 6 september 2024 15:51 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Ik kan er niets aan doen dat ze beslissen om op te tyfen uit deze SC.
Ze zullen wel snel terug zijn. gok ik zo.
Stoer man , stoker.quote:
Dat was inderdaad niet zo netjes om er mee te lachen. Ik heb mijn fout ingezien.quote:
flikkerquote:Op vrijdag 6 september 2024 15:58 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Dat was inderdaad niet zo netjes om er mee te lachen. Ik heb mijn fout ingezien.
Het is ook nooit goedquote:
je moet eens niet zo toxic doenquote:
Mods zijn er om de boel een beetje in goede banen te leiden als het uit de hand loopt.. Niet om overal emotioneel op te reageren als je je aangevallen voelt en vervolgens alles naar je hand zetten door TT's aan te passen of eigen boze posts verwijderen .quote:Op vrijdag 6 september 2024 15:58 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Dat was inderdaad niet zo netjes om er mee te lachen. Ik heb mijn fout ingezien.
Sow hier word ik even op mijn plaats gezetquote:Op vrijdag 6 september 2024 16:19 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Mods zijn er om de boel een beetje in goede banen te leiden als het uit de hand loopt.. Niet om overal emotioneel op te reageren als je je aangevallen voelt en vervolgens alles naar je hand zetten door TT's aan te passen of eigen boze posts verwijderen .
Als je echt wat van je fouten had geleerd dan zou je al geen misbruik maken van je 'mod' positie.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |