SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
Oh leukquote:Op zondag 1 september 2024 19:09 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ik had vandaag een babyshower van mijn nicht
quote:Op zondag 1 september 2024 19:14 schreef bitterbal het volgende:
[..]
HIgh tea. Was wel oke. Had meer daarvan verwacht
dampende hamburgers met zoute frietquote:Op zondag 1 september 2024 19:16 schreef bitterbal het volgende:
zondag. Schattig beestje![]()
![]()
https://www.instagram.com(...)rce=ig_web_copy_link
quote:Op zondag 1 september 2024 19:20 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
dampende hamburgers met zoute friet
heb je ook een vers bed?quote:Op zondag 1 september 2024 19:31 schreef datismijnmening het volgende:
Lekker in bad geweest. Mijn haren gewassen, mijn benen zijn eindelijk weer eens geschoren, nagels gelakt.![]()
ow jee had je ineens twee rare bulten?quote:Op zondag 1 september 2024 19:40 schreef datismijnmening het volgende:
Ik zat in bad, gewoon in bad.
Een beetje met het sop te klieren![]()
quote:Op zondag 1 september 2024 19:40 schreef Nizno het volgende:
[..]
ow jee had je ineens twee rare bulten?
Waar volgens mij eerst niets zatquote:Op zondag 1 september 2024 19:40 schreef Nizno het volgende:
[..]
ow jee had je ineens twee rare bulten?
En dat hoort niet. Je hoor plat?quote:Op zondag 1 september 2024 19:46 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Waar volgens mij eerst niets zat
Help Help Hellupquote:Op zondag 1 september 2024 20:00 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Dus sinds een uur of twee ben ik niet meer te genieten.
orgasmische overdrachtelijke gedragingenquote:
Uitstekende keus, ik vergeef de rest van vandaag.quote:Op zondag 1 september 2024 20:07 schreef mschol het volgende:
[..]
dit keer niet helaas, proscuitto dit keer
*maakt blikje ananas openquote:Op zondag 1 september 2024 20:08 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Uitstekende keus, ik vergeef de rest van vandaag.
Ik had al tieten trouwens hoor, voor iedereen die nu enorm blij gaat doen.quote:
Ik wist dat alquote:Op zondag 1 september 2024 20:13 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik had al tieten trouwens hoor, voor iedereen die nu enorm blij gaat doen.
moeten we de begeleiding inschakelen?quote:Op zondag 1 september 2024 20:19 schreef Bomenverzameling het volgende:
Het gaat niet goed. Ik luister bewust naar Andre Hazes sr.
quote:Op zondag 1 september 2024 20:19 schreef Bomenverzameling het volgende:
Het gaat niet goed. Ik luister bewust naar Andre Hazes sr.
Phew.quote:Op zondag 1 september 2024 20:15 schreef mschol het volgende:
nee hoor @:nattekat, heb ik niet eens in huis
Nee, lukt wel denk ik. Luister inmiddels iets andersquote:Op zondag 1 september 2024 20:20 schreef Nizno het volgende:
[..]
moeten we de begeleiding inschakelen?
gelukkig maarquote:Op zondag 1 september 2024 20:24 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Nee, lukt wel denk ik. Luister inmiddels iets anders
quote:Op zondag 1 september 2024 20:24 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
* Nattekat belt de boze menigte weer voor een nieuwe afspraakquote:Op zondag 1 september 2024 20:30 schreef datismijnmening het volgende:
Prosciutto en ananas is een prima combi hoor
Tis koud.quote:Op zondag 1 september 2024 20:31 schreef Citizen.Erased het volgende:
Is het beetje lekker weer in Nederland?
Airco in September. Decadent.quote:Op zondag 1 september 2024 20:32 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Tis koud.
Maar dat kan ook komen doordat ik direct naast de airco bezig ben momenteel.
Pools leren. Maar dan beter. Want eigenlijk kan ik dat al best wel goed.quote:Op zondag 1 september 2024 20:33 schreef mschol het volgende:
[..]
ligt eraan wat je gaat doen natuurlijk
quote:Op zondag 1 september 2024 20:33 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Airco in September. Decadent.
Het ligt moet aan terwijl de ramen nog niet open kunnen, binnen 25 graden en buiten nog 27+quote:Op zondag 1 september 2024 20:31 schreef Citizen.Erased het volgende:
Is het beetje lekker weer in Nederland?
quote:Op zondag 1 september 2024 20:34 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ik heb hier een mooie cottage gezien, dus moet misschien maar gaan verhuizen.
prut met peren dusquote:Op zondag 1 september 2024 20:35 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Het ligt moet aan terwijl de ramen nog niet open kunnen, binnen 25 graden en buiten nog 27+
@Citizen.Erased met bovenstaande informatie, mag het dan wel?quote:Op zondag 1 september 2024 20:35 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Het ligt moet aan terwijl de ramen nog niet open kunnen, binnen 25 graden en buiten nog 27+
quote:Op zondag 1 september 2024 20:35 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Schede met conferencequote:
quote:
Begrijp het wel dan.quote:Op zondag 1 september 2024 20:36 schreef Nattekat het volgende:
[..]
@:Citizen.Erased met bovenstaande informatie, mag het dan wel?
ieder zijn dingquote:Op zondag 1 september 2024 20:41 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Jij naar Thailand in de zon. Ik in Engeland in de regen.
Waarom niet naar daar verhuizen dan?quote:Op zondag 1 september 2024 20:49 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik word al vrolijk als ik hier in de supermarkt rondloop en al het typische Engelse eten zie.
En is het te betalen?quote:Op zondag 1 september 2024 20:49 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik word al vrolijk als ik hier in de supermarkt rondloop en al het typische Engelse eten zie.
Wil je voor mij Cadbury meenemen? Weet de naam even niet meer. Zijn van die heeeeel dunne schilferige chocoladereepjes. En giant buttons.quote:Op zondag 1 september 2024 20:49 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
lekker viesquote:Op zondag 1 september 2024 20:53 schreef CherryLips het volgende:
Nog even 3600 stapjes gezet. Het is smerig windstil plakkerig hoerig warm.
Morgen wordt het nog erger.quote:Op zondag 1 september 2024 20:53 schreef CherryLips het volgende:
Nog even 3600 stapjes gezet. Het is smerig windstil plakkerig hoerig warm.
Je hebt het wel naar je zin daar lijkt het?quote:Op zondag 1 september 2024 20:55 schreef CherryLips het volgende:
Heb net ook een hele mooie kat geaaid. Lief mooi aanhankelijk beestjedoe ik anders nooit
Buttonsquote:Op zondag 1 september 2024 20:54 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Wil je voor mij Cadbury meenemen? Weet de naam even niet meer. Zijn van die heeeeel dunne schilferige chocoladereepjes. En giant buttons.
Moet er ook iets van werk te vinden zijn voor 2 personen.quote:Op zondag 1 september 2024 20:50 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Waarom niet naar daar verhuizen dan?
Waar zit ze?quote:Op zondag 1 september 2024 20:56 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Je hebt het wel naar je zin daar lijkt het?
Dat komt altijd wel goed als je de taal spreekt.quote:Op zondag 1 september 2024 20:58 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Moet er ook iets van werk te vinden zijn voor 2 personen.
dat zal er wel zijn toch. Maar mag je nog zomaar naar engeland verhuizen nu na de brexit?quote:Op zondag 1 september 2024 20:58 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Moet er ook iets van werk te vinden zijn voor 2 personen.
Morgen naar huisquote:Op zondag 1 september 2024 20:56 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Je hebt het wel naar je zin daar lijkt het?
quote:Op zondag 1 september 2024 21:06 schreef Nattekat het volgende:
Goed, er staat nog één ding op mijn zondagslijstje: nieuwe pc in elkaar zetten
Wordt wel lastig FOK!en zo
Wij zitten straks lekker in een nazomertje.quote:Op zondag 1 september 2024 21:06 schreef bitterbal het volgende:
ik straks met mijn kaplaarzen![]()
je bent hollander, kaplaarzen heb je niet nodig, jij kan zwemmenquote:Op zondag 1 september 2024 21:06 schreef bitterbal het volgende:
ik straks met mijn kaplaarzen![]()
quote:Op zondag 1 september 2024 21:08 schreef Recce het volgende:
[..]
Wij zitten straks lekker in een nazomertje.
aftersun smerenquote:Op zondag 1 september 2024 21:08 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dit.
Ben volgens mij wel verbrand in m'n nek.
leuk Ger.Met wie was je?quote:Op zondag 1 september 2024 21:08 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dit.
Ben volgens mij wel verbrand in m'n nek.
Ik heb pas sinds woensdag die fan en wilde niet riskeren dat ik wat verkloot en daardoor die test van vanmiddag niet kon doenquote:
ook genoeg stappen gezet?quote:Op zondag 1 september 2024 21:11 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ouders en zus. Heb de hele week lopen vreten.
Klinkt als een geslaagde vakantie.quote:Op zondag 1 september 2024 21:11 schreef CherryLips het volgende:
[..]
oh leukquote:Op zondag 1 september 2024 21:11 schreef CherryLips het volgende:
[..]
oeps dan aankomende weken vasten en goed hard doorsjouwenquote:Op zondag 1 september 2024 21:13 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nee tegen dit gevreet kunnen m'n voeten niet op.
Heerlijk. Toppunt van genieten. Mooi dat je het naar je zin hebt gehadquote:Op zondag 1 september 2024 21:13 schreef CherryLips het volgende:
Maar het is wel lekker als je vergeet welke dag het is en je de hele dag op slippers of sandalen kunt lopen en twee boeken hebt gelezen in 1 week.
In Cali haar vakgebied iets ingewikkelder. Moet die maar thuis op de hond passen.quote:Op zondag 1 september 2024 21:03 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dat komt altijd wel goed als je de taal spreekt.
Tweede Wereldoorlog rantsoen bedoel je?quote:Op zondag 1 september 2024 20:49 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Je bent nooit in M&S Food geweest.quote:Op zondag 1 september 2024 21:15 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Tweede Wereldoorlog rantsoen bedoel je?
M'n neef en z'n vrouw werken niet in de City maar die doen het goed daar.quote:Op zondag 1 september 2024 21:17 schreef datismijnmening het volgende:
Lonen in Engeland liggen niet zo hoog als je niet in the City werkt
Op de terugweg laad ik de auto helemaal vol.quote:Op zondag 1 september 2024 21:17 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Je bent nooit in M&S Food geweest.
Prima maar niet bijzonder.quote:Op zondag 1 september 2024 21:17 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Je bent nooit in M&S Food geweest.
Hier is het binnen een halve graad afgekoeld terwijl ik niks heb open gezet, buiten is het nog 26+quote:Op zondag 1 september 2024 21:24 schreef CherryLips het volgende:
Jezus ik ben eindelijk een beetje aan het afkoelen.
zo zoquote:Op zondag 1 september 2024 21:29 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Hier is het binnen een halve graad afgekoeld terwijl ik niks heb open gezet, buiten is het nog 26+
Ja jij zit daar lekker in dat midden-oosten waar het wel een beetje afkoeltquote:
Het is echt idioot warm nog in die uithoek.quote:Op zondag 1 september 2024 21:29 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Hier is het binnen een halve graad afgekoeld terwijl ik niks heb open gezet, buiten is het nog 26+
Zal wel een tropische nacht worden vrees ikquote:Op zondag 1 september 2024 21:35 schreef Recce het volgende:
[..]
Het is echt idioot warm nog in die uithoek.
Midden-Oosten is meestal wel heel warm andersquote:Op zondag 1 september 2024 21:34 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja jij zit daar lekker in dat midden-oosten waar het wel een beetje afkoelt
Misschien moet Bal alvast even gaan voorproeven daar.quote:Op zondag 1 september 2024 21:37 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zal wel een tropische nacht worden vrees ik
Ja lekkere luchtvochtigheid van 80+ en een dauwpunt van 21+quote:Op zondag 1 september 2024 21:38 schreef CherryLips het volgende:
25 graden hier. Het is ontzettend plakkerig.
In die zandbakken koelt het 's nachts meestal wel afquote:Op zondag 1 september 2024 21:38 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Midden-Oosten is meestal wel heel warm anders
Volgens mij is het bij haar net zo vies warmquote:Op zondag 1 september 2024 21:39 schreef Recce het volgende:
[..]
Misschien moet Bal alvast even gaan voorproeven daar.
hier in rotterdam? jaquote:Op zondag 1 september 2024 21:42 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Volgens mij is het bij haar net zo vies warm
Ook palingbeestjesmoordenaars?quote:Op zondag 1 september 2024 21:42 schreef bitterbal het volgende:
zitten nog allemaal mensen buiten luid te wezen
maar dan zit overalquote:Op zondag 1 september 2024 21:42 schreef LTVDK het volgende:
[..]
In die zandbakken koelt het 's nachts meestal wel af
mag ook gewoon tot 22:00quote:Op zondag 1 september 2024 21:42 schreef bitterbal het volgende:
zitten nog allemaal mensen buiten luid te wezen
nou ja ze zitten hier ook midden in de nacht dus denk niet echt dat ze zich bezig houden met de toegestane tijdenquote:
maar dan kan je de politie bellenquote:Op zondag 1 september 2024 21:45 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nou ja ze zitten hier ook midden in de nacht dus denk niet echt dat ze zich bezig houden met de toegestane tijden
Die zijn gewoon gezellig van het lekkere weer aan het genieten.quote:Op zondag 1 september 2024 21:44 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee van die jongens met zo'n marokkaans straattaal accent
Die zijn de baas tegenwoordig in Rotterdam las ik, ik ben reuze benieuwd en nieuwsgierig wat voor een prachtige mooie samenleving ze ervan gaan maken.quote:Op zondag 1 september 2024 21:44 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Staan ze ook allemaal stoer te doen op hun fatbike?quote:Op zondag 1 september 2024 21:44 schreef bitterbal het volgende:
[..]
hoe bedoel je de baas? Drugs handel?quote:Op zondag 1 september 2024 21:47 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Die zijn de baas tegenwoordig in Rotterdam las ik, ik ben reuze benieuwd en nieuwsgierig wat voor een prachtige mooie samenleving ze ervan gaan maken.
nee dat nietquote:Op zondag 1 september 2024 21:49 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Staan ze ook allemaal stoer te doen op hun fatbike?
Las ik vanmorgen ergens "Jeugdbendes teisteren centrum Rotterdam"quote:Op zondag 1 september 2024 21:50 schreef bitterbal het volgende:
[..]
hoe bedoel je de baas? Drugs handel?
Ben nog steeds aan het bijkomen van die schokquote:Op zondag 1 september 2024 21:05 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik was vorig jaar nog met @:cat-astrophe in een Poolse supermarkt in Luxemburg. En dat ging me toch een partijtje goed![]()
Dit is toch het libertarische ideaal? Zo weinig mogelijk overheidsingrijpen.quote:Op zondag 1 september 2024 21:47 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Die zijn de baas tegenwoordig in Rotterdam las ik, ik ben reuze benieuwd en nieuwsgierig wat voor een prachtige mooie samenleving ze ervan gaan maken.
oh dat zal wel jaquote:Op zondag 1 september 2024 21:51 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Las ik vanmorgen ergens "Jeugdbendes teisteren centrum Rotterdam"
quote:Op zondag 1 september 2024 21:51 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Ben nog steeds aan het bijkomen van die schok
maar stoer rondlopen of lid zijn van een bende is nogal een verschilquote:Op zondag 1 september 2024 21:53 schreef bitterbal het volgende:
[..]
oh dat zal wel ja
je ziet hier ook kinderen van 13 ofzo echt gewoon stoer rondlopen
oh ja zeker wel maar geloof dat het laatste jaren bekend probleem is dat veel die jongeren in van die drill rap achtige bendes zittenquote:Op zondag 1 september 2024 21:54 schreef mschol het volgende:
[..]
maar stoer rondlopen of lid zijn van een bende is nogal een verschil
Straks net als in de VS, ben je een loser, Fokker of een nerd als je nog niemand hebt neergestoken voor je 10e.quote:Op zondag 1 september 2024 21:53 schreef bitterbal het volgende:
[..]
oh dat zal wel ja
je ziet hier ook kinderen van 13 ofzo echt gewoon stoer rondlopen
Je bent welkom op KPquote:Op zondag 1 september 2024 21:57 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Straks net als in de VS, ben je een loser, Fokker of een nerd als je nog niemand hebt neergestoken voor je 10e.
tja, die gangs gunnen elkaar het licht niet toch,het probleem lost zichzelf op dan toch?quote:Op zondag 1 september 2024 21:56 schreef bitterbal het volgende:
[..]
oh ja zeker wel maar geloof dat het laatste jaren bekend probleem is dat veel die jongeren in van die drill rap achtige bendes zitten
Ja die kunnen de bendes makkelijk inhuren, zo'n ventje van 13 geef je een paar honderd euro en die doet alles voor je, zeker met zo'n puberbrein, en als die wordt opgepakt is die zo weer vrij want nog minderjarigquote:Op zondag 1 september 2024 21:56 schreef bitterbal het volgende:
[..]
oh ja zeker wel maar geloof dat het laatste jaren bekend probleem is dat veel die jongeren in van die drill rap achtige bendes zitten
Ik wil die Branston pickles. Dan kan ik een ploughman sandwich makenquote:Op zondag 1 september 2024 21:43 schreef UitStraling het volgende:
Food from my isles![]()
The life and soul of the pantry.
Aanrader, https://www.tracklements.co.uk/product/sweet-mustard-ketchup/
Het Libertarische gedachtengoed gaat wel uit van een minimaal opleidingsniveau en beschaafde normale mensen.quote:Op zondag 1 september 2024 21:52 schreef Recce het volgende:
[..]
Dit is toch het libertarische ideaal? Zo weinig mogelijk overheidsingrijpen.
ja dat ook, ze worden ook geronseld om als uithaler in de haven te werkenquote:Op zondag 1 september 2024 21:59 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja die kunnen de bendes makkelijk inhuren, zo'n ventje van 13 geef je een paar honderd euro en die doet alles voor je, zeker met zo'n puberbrein, en als die wordt opgepakt is die zo weer vrij want nog minderjarig
quote:Op zondag 1 september 2024 21:57 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Straks net als in de VS, ben je een loser, Fokker of een nerd als je nog niemand hebt neergestoken voor je 10e.
Die hebben echt lekker spulquote:Op zondag 1 september 2024 21:59 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik wil die Branston pickles. Dan kan ik een ploughman sandwich maken
Wat kost er daar dat?quote:
Toch wel positief dat ze met muziek bezig zijn?quote:Op zondag 1 september 2024 21:56 schreef bitterbal het volgende:
[..]
uhuhquote:Op zondag 1 september 2024 22:03 schreef Recce het volgende:
[..]
Toch wel positief dat ze met muziek bezig zijn?
Segregatie dan maar. En gated communities.quote:Op zondag 1 september 2024 21:59 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Het Libertarische gedachtengoed gaat wel uit van een minimaal opleidingsniveau en beschaafde normale mensen.
dat je dan op het reservaat woontquote:Op zondag 1 september 2024 22:04 schreef Recce het volgende:
[..]
Segregatie dan maar. En gated communities.
Even rondneuzen.quote:Op zondag 1 september 2024 22:04 schreef LTVDK het volgende:
[..]
https://www.jacavanzanten.nl/order/branston-pickle_223.html
Gewoon handjes eraf bij drugshandel.quote:Op zondag 1 september 2024 22:04 schreef Recce het volgende:
[..]
Segregatie dan maar. En gated communities.
Zo te zien een importeur van Engels voer, ook met een winkeltje dat een paar keer per week open is. Lijkt me wel iets voor jou om een dagje te gaan neuzelenquote:
Ja, en nog in de buurt ookquote:Op zondag 1 september 2024 22:10 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zo te zien een importeur van Engels voer, ook met een winkeltje dat een paar keer per week open is. Lijkt me wel iets voor jou om een dagje te gaan neuzelen
Zitten de beschaafde normale mensen dat in zo'n reservaat? Als een soort inboorlingen?quote:Op zondag 1 september 2024 22:06 schreef bitterbal het volgende:
[..]
dat je dan op het reservaat woont
Ja Nieuwerkerk is om de hoek, en ze zijn op vrijdag openquote:
Dat is niet libertarisch, zo'n politiemacht die dat soort dingen moet regelen. Dat moeten de mensen dus zelf maar doen.quote:Op zondag 1 september 2024 22:07 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Gewoon handjes eraf bij drugshandel.
ja. Zoals bv in Zuid Afrika. Dat je een guard hebt en alles is afgeslotenquote:Op zondag 1 september 2024 22:12 schreef Recce het volgende:
[..]
Zitten de beschaafde normale mensen dat in zo'n reservaat? Als een soort inboorlingen?
Dat vroeg ik me ook al een paar keer af. Ik wilde hem melden dat de astronauten die een week de ruimte ingingen nog steeds in het ruimtestation zitten.quote:Op zondag 1 september 2024 22:13 schreef liesje1979 het volgende:
Waar is Zwabber eigenlijk gebleven?
quote:Op zondag 1 september 2024 22:13 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Heerlijk bij een speklapje;
https://www.kellys-expat-(...)ple-sauce-155gr.html
Dat klinkt een beetje als een gevangenis.quote:Op zondag 1 september 2024 22:14 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja. Zoals bv in Zuid Afrika. Dat je een guard hebt en alles is afgesloten
En dan je vriendin door de deur van de badkamer doodschieten op je stompjesquote:Op zondag 1 september 2024 22:14 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja. Zoals bv in Zuid Afrika. Dat je een guard hebt en alles is afgesloten
Zeg wollahquote:Op zondag 1 september 2024 21:44 schreef bitterbal het volgende:
[..]
mjaquote:Op zondag 1 september 2024 22:16 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
En dan je vriendin door de deur van de badkamer doodschieten op je stompjes
Je moet wat als je omringt bent door een grote roedel dolle zieke apen.quote:Op zondag 1 september 2024 22:15 schreef Recce het volgende:
[..]
Dat klinkt een beetje als een gevangenis.
mja. Die vriendin die daar toen woonde, woonde ook op zo'n terrein. Was bij Johannesburg. Uiteindelijk is ze ook weg gegaanquote:Op zondag 1 september 2024 22:15 schreef Recce het volgende:
[..]
Dat klinkt een beetje als een gevangenis.
quote:
quote:Op zondag 1 september 2024 20:24 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
wie?quote:Op zondag 1 september 2024 22:19 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Oke oke ik zet wel Tino Martin op dan
Allang niet meer. En ik luisterde het via een koptelefoon,,,quote:
Vroeger was het echt een kopie van René Froger...quote:
Hier naast me nog eentje nadat ik jullie posts voorlasquote:
Hier heb je een grote AH in een welgestelde wijk, die hebben een heel gangpad met spul van 't eiland.quote:Op zondag 1 september 2024 22:25 schreef Xilia het volgende:
[..]
Hier naast me nog eentje nadat ik jullie posts voorlas![]()
Hier was Branston tijdje bij de Carrefour, inmiddels niet meer.
Was hier dus ook bij de Carrefour, nog best prijzig trouwens.quote:Op zondag 1 september 2024 22:26 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Hier heb je een grote AH in een welgestelde wijk, die hebben een heel gangpad met spul van 't eiland.
Iets voor Ed Neuteboom.quote:Op zondag 1 september 2024 22:26 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Hier heb je een grote AH in een welgestelde wijk, die hebben een heel gangpad met spul van 't eiland.
quote:Op zondag 1 september 2024 22:37 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
26,6 graden in mijn slaapkamer.![]()
Rip nachtrust
geen idee en ik klik niet, die kop alleen alquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ok, tot nooit meer ziens![]()
Misschien kun je hem vertellen dat wij hier pro LGBT zijn?quote:Op zondag 1 september 2024 23:00 schreef Nattekat het volgende:
Ik heb een harde schijf waarvan ik echt werkelijk geen idee heb hoe ik die uit de kast krijg
Mag niet liegenquote:Op zondag 1 september 2024 23:03 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Misschien kun je hem vertellen dat wij hier pro LGBT zijn?
wijn sowieso is goor, daarom eet ik de druivenquote:Op zondag 1 september 2024 22:52 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Muscat is echt één van de goorste wijnen die er is
schroefjes losdraaienquote:Op zondag 1 september 2024 23:00 schreef Nattekat het volgende:
Ik heb een harde schijf waarvan ik echt werkelijk geen idee heb hoe ik die uit de kast krijg
Ben bijna klaarquote:
gewoon erin klikkenquote:Op maandag 2 september 2024 00:10 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ben bijna klaar
Heb alleen een uitdaging met sata kabels die niet meer in het moederbord gaan.
Dat is iets Amerikaans zeker. Maar daar hebben ze ook allemaal een koelkast ter grootte van een hele kamer.quote:
kennelijk een tiktok ding (goh)quote:Op maandag 2 september 2024 06:52 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dat is iets Amerikaans zeker. Maar daar hebben ze ook allemaal een koelkast ter grootte van een hele kamer.
Bij jou binnen of buiten?quote:Op maandag 2 september 2024 06:52 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Goedemorgen
23,6. Dus er is vannacht 3 graden afgegaan.
Dat is wel warm zeg 26 gr in je slaapkamerquote:Op maandag 2 september 2024 06:58 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Binnen in mijn slaapkamer.
Heb het liever koud dan te warm, tegen kou kan je je kledenquote:Op maandag 2 september 2024 07:16 schreef Karzai het volgende:
Straks mag je de kachel weer aanzetten en kunnen we weer klagen over de energierekening
quote:Op maandag 2 september 2024 07:16 schreef Karzai het volgende:
Straks mag je de kachel weer aanzetten en kunnen we weer klagen over de energierekening
Moet je nog veel doen voor je vertrekt?quote:Op maandag 2 september 2024 07:56 schreef bitterbal het volgende:
[..]![]()
kan vanaf vandaag volgende week zeggen dat ik ga
ja hier goed schoonmaken. ga ik vandaag mee beginnen maar voor de rest valt het erg meequote:Op maandag 2 september 2024 07:58 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Moet je nog veel doen voor je vertrekt?
Gelukkig maar, vind het echt een hele stap wat je gaat zetten. Hoop dat uitkomt wat je hooptquote:Op maandag 2 september 2024 08:00 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja hier goed schoonmaken. ga ik vandaag mee beginnen maar voor de rest valt het erg mee
ja hoop ik ookquote:Op maandag 2 september 2024 08:03 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Gelukkig maar, vind het echt een hele stap wat je gaat zetten. Hoop dat uitkomt wat je hoopt
Dat is waar, en het maakt de stap om terug te gaan ook makkelijker. Die zal je eerder nemen als je nog wat achter de hand hebt.quote:Op maandag 2 september 2024 08:04 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja hoop ik ook![]()
Nu zie ik het eigenlijk nog als een erg lange vakantie plus ik weet dat ik terug kan komen dus maakt het minder spannend.
ja idd. Ken het eiland en wat er zoal te vinden is idd. Het is wel een plek wat zich heel snel ontwikkelt dus ook nu zijn er weer allemaal niet restaurants geopendquote:Op maandag 2 september 2024 08:05 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat is waar, en het maakt de stap om terug te gaan ook makkelijker. Die zal je eerder nemen als je nog wat achter de hand hebt.
Laten we hopen dat het je daar goed bevalt en je weg daar gaat vinden
Het is geen vreemd land, je weet een beetje wat je kan verwachten
Wat wil jij daar gaan doen, heb je al plannen?quote:Op maandag 2 september 2024 08:07 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja idd. Ken het eiland en wat er zoal te vinden is idd. Het is wel een plek wat zich heel snel ontwikkelt dus ook nu zijn er weer allemaal niet restaurants geopend
ja eerst dat jaar taalles en kijke of ik daar kan wonen en als ik blijf zal ik ook een eigen horeca zaak openen. Maar daarvoor moet ik eerst weten wat voor risico's ik allemaal loopquote:Op maandag 2 september 2024 08:08 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wat wil jij daar gaan doen, heb je al plannen?
Die komen in februari pas terug. Bus viel uit.quote:Op zondag 1 september 2024 22:14 schreef Recce het volgende:
[..]
Dat vroeg ik me ook al een paar keer af. Ik wilde hem melden dat de astronauten die een week de ruimte ingingen nog steeds in het ruimtestation zitten.
wat een pech hebben die zegquote:Op maandag 2 september 2024 08:12 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Die komen in februari pas terug. Bus viel uit.
Hebben ze dan wel genoeg te eten aan boord?quote:Op maandag 2 september 2024 08:12 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Die komen in februari pas terug. Bus viel uit.
En hoe komen ze aan schaars geklede meisjes in hemelsnaam?quote:Op maandag 2 september 2024 08:16 schreef Karzai het volgende:
[..]
Hebben ze dan wel genoeg te eten aan boord?
ja volgens mij kunnen ze wel bevoorraad worden?quote:Op maandag 2 september 2024 08:16 schreef Karzai het volgende:
[..]
Hebben ze dan wel genoeg te eten aan boord?
Gewoon hele dag met die bootjes mee.quote:Op maandag 2 september 2024 08:18 schreef bitterbal het volgende:
Heb ook zo'n zin in dit![]()
Geel?quote:Op maandag 2 september 2024 08:32 schreef Nattekat het volgende:
Er zit een gele grote dikke spin op mijn slaapkamerraam. Dat was even een verrassing toen ik m'n gordijn open deed
Oh. Dat maakt het minder spannend.quote:Op maandag 2 september 2024 08:35 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Hele*
Maar hij is wel een beetje geel.
Dit is nog steeds een gevalletje huis in de fik zetten als ie binnen komt.quote:Op maandag 2 september 2024 08:37 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Oh. Dat maakt het minder spannend.
Mensen met een piemel zijn niet bang voor spinnen.quote:Op maandag 2 september 2024 08:47 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dit is nog steeds een gevalletje huis in de fik zetten als ie binnen komt.
waar kan ik een piemel halen om mijn angst voor spinnen te stoppen?quote:Op maandag 2 september 2024 08:48 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Mensen met een piemel zijn niet bang voor spinnen.
Ik weet niet waar Modus zijn bed slaapt.quote:Op maandag 2 september 2024 08:51 schreef bitterbal het volgende:
[..]
waar kan ik een piemel halen om mijn angst voor spinnen te stoppen?
quote:Op maandag 2 september 2024 08:51 schreef bitterbal het volgende:
[..]
waar kan ik een piemel halen om mijn angst voor spinnen te stoppen?
Hij gebruikt ook een mokkapotjequote:Op maandag 2 september 2024 08:09 schreef bitterbal het volgende:
kijk eens @:budapestenaar hoeveel werk deze man steekt in een bakje koffie![]()
Dat laatste is het belangrijkste. Minder afwas.quote:
ja vet hequote:Op maandag 2 september 2024 08:58 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Hij gebruikt ook een mokkapotje
Denk dat je een week lang half Zuidoost Azië onderpoept maar goed.quote:Op maandag 2 september 2024 08:58 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Hij gebruikt ook een mokkapotje
Denk het niet. En hij moet het vuur iets dempen want als het zo sputtert krijg je bittere koffiequote:Op maandag 2 september 2024 08:59 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja vet he![]()
Weet alleen niet of die een wolkje melk heeft
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |