SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
Oh leukquote:Op zondag 1 september 2024 19:09 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ik had vandaag een babyshower van mijn nicht
quote:Op zondag 1 september 2024 19:14 schreef bitterbal het volgende:
[..]
HIgh tea. Was wel oke. Had meer daarvan verwacht
dampende hamburgers met zoute frietquote:Op zondag 1 september 2024 19:16 schreef bitterbal het volgende:
zondag. Schattig beestje![]()
![]()
https://www.instagram.com(...)rce=ig_web_copy_link
quote:Op zondag 1 september 2024 19:20 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
dampende hamburgers met zoute friet
heb je ook een vers bed?quote:Op zondag 1 september 2024 19:31 schreef datismijnmening het volgende:
Lekker in bad geweest. Mijn haren gewassen, mijn benen zijn eindelijk weer eens geschoren, nagels gelakt.![]()
ow jee had je ineens twee rare bulten?quote:Op zondag 1 september 2024 19:40 schreef datismijnmening het volgende:
Ik zat in bad, gewoon in bad.
Een beetje met het sop te klieren![]()
quote:Op zondag 1 september 2024 19:40 schreef Nizno het volgende:
[..]
ow jee had je ineens twee rare bulten?
Waar volgens mij eerst niets zatquote:Op zondag 1 september 2024 19:40 schreef Nizno het volgende:
[..]
ow jee had je ineens twee rare bulten?
En dat hoort niet. Je hoor plat?quote:Op zondag 1 september 2024 19:46 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Waar volgens mij eerst niets zat
Help Help Hellupquote:Op zondag 1 september 2024 20:00 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Dus sinds een uur of twee ben ik niet meer te genieten.
orgasmische overdrachtelijke gedragingenquote:
Uitstekende keus, ik vergeef de rest van vandaag.quote:Op zondag 1 september 2024 20:07 schreef mschol het volgende:
[..]
dit keer niet helaas, proscuitto dit keer
*maakt blikje ananas openquote:Op zondag 1 september 2024 20:08 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Uitstekende keus, ik vergeef de rest van vandaag.
Ik had al tieten trouwens hoor, voor iedereen die nu enorm blij gaat doen.quote:
Ik wist dat alquote:Op zondag 1 september 2024 20:13 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik had al tieten trouwens hoor, voor iedereen die nu enorm blij gaat doen.
moeten we de begeleiding inschakelen?quote:Op zondag 1 september 2024 20:19 schreef Bomenverzameling het volgende:
Het gaat niet goed. Ik luister bewust naar Andre Hazes sr.
quote:Op zondag 1 september 2024 20:19 schreef Bomenverzameling het volgende:
Het gaat niet goed. Ik luister bewust naar Andre Hazes sr.
Phew.quote:Op zondag 1 september 2024 20:15 schreef mschol het volgende:
nee hoor @:nattekat, heb ik niet eens in huis
Nee, lukt wel denk ik. Luister inmiddels iets andersquote:Op zondag 1 september 2024 20:20 schreef Nizno het volgende:
[..]
moeten we de begeleiding inschakelen?
gelukkig maarquote:Op zondag 1 september 2024 20:24 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Nee, lukt wel denk ik. Luister inmiddels iets anders
quote:Op zondag 1 september 2024 20:24 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Nee, lukt wel denk ik. Luister inmiddels iets anders
* Nattekat belt de boze menigte weer voor een nieuwe afspraakquote:Op zondag 1 september 2024 20:30 schreef datismijnmening het volgende:
Prosciutto en ananas is een prima combi hoor
Tis koud.quote:Op zondag 1 september 2024 20:31 schreef Citizen.Erased het volgende:
Is het beetje lekker weer in Nederland?
Airco in September. Decadent.quote:Op zondag 1 september 2024 20:32 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Tis koud.
Maar dat kan ook komen doordat ik direct naast de airco bezig ben momenteel.
Pools leren. Maar dan beter. Want eigenlijk kan ik dat al best wel goed.quote:Op zondag 1 september 2024 20:33 schreef mschol het volgende:
[..]
ligt eraan wat je gaat doen natuurlijk
quote:Op zondag 1 september 2024 20:33 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Airco in September. Decadent.
Het ligt moet aan terwijl de ramen nog niet open kunnen, binnen 25 graden en buiten nog 27+quote:Op zondag 1 september 2024 20:31 schreef Citizen.Erased het volgende:
Is het beetje lekker weer in Nederland?
quote:Op zondag 1 september 2024 20:34 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ik heb hier een mooie cottage gezien, dus moet misschien maar gaan verhuizen.
prut met peren dusquote:Op zondag 1 september 2024 20:35 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Het ligt moet aan terwijl de ramen nog niet open kunnen, binnen 25 graden en buiten nog 27+
@Citizen.Erased met bovenstaande informatie, mag het dan wel?quote:Op zondag 1 september 2024 20:35 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Het ligt moet aan terwijl de ramen nog niet open kunnen, binnen 25 graden en buiten nog 27+
quote:Op zondag 1 september 2024 20:35 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Schede met conferencequote:
quote:
Begrijp het wel dan.quote:Op zondag 1 september 2024 20:36 schreef Nattekat het volgende:
[..]
@:Citizen.Erased met bovenstaande informatie, mag het dan wel?
ieder zijn dingquote:Op zondag 1 september 2024 20:41 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Jij naar Thailand in de zon. Ik in Engeland in de regen.
Waarom niet naar daar verhuizen dan?quote:Op zondag 1 september 2024 20:49 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik word al vrolijk als ik hier in de supermarkt rondloop en al het typische Engelse eten zie.
En is het te betalen?quote:Op zondag 1 september 2024 20:49 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik word al vrolijk als ik hier in de supermarkt rondloop en al het typische Engelse eten zie.
Wil je voor mij Cadbury meenemen? Weet de naam even niet meer. Zijn van die heeeeel dunne schilferige chocoladereepjes. En giant buttons.quote:Op zondag 1 september 2024 20:49 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
lekker viesquote:Op zondag 1 september 2024 20:53 schreef CherryLips het volgende:
Nog even 3600 stapjes gezet. Het is smerig windstil plakkerig hoerig warm.
Morgen wordt het nog erger.quote:Op zondag 1 september 2024 20:53 schreef CherryLips het volgende:
Nog even 3600 stapjes gezet. Het is smerig windstil plakkerig hoerig warm.
Je hebt het wel naar je zin daar lijkt het?quote:Op zondag 1 september 2024 20:55 schreef CherryLips het volgende:
Heb net ook een hele mooie kat geaaid. Lief mooi aanhankelijk beestjedoe ik anders nooit
Buttonsquote:Op zondag 1 september 2024 20:54 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Wil je voor mij Cadbury meenemen? Weet de naam even niet meer. Zijn van die heeeeel dunne schilferige chocoladereepjes. En giant buttons.
Moet er ook iets van werk te vinden zijn voor 2 personen.quote:Op zondag 1 september 2024 20:50 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Waarom niet naar daar verhuizen dan?
Waar zit ze?quote:Op zondag 1 september 2024 20:56 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Je hebt het wel naar je zin daar lijkt het?
Dat komt altijd wel goed als je de taal spreekt.quote:Op zondag 1 september 2024 20:58 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Moet er ook iets van werk te vinden zijn voor 2 personen.
dat zal er wel zijn toch. Maar mag je nog zomaar naar engeland verhuizen nu na de brexit?quote:Op zondag 1 september 2024 20:58 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Moet er ook iets van werk te vinden zijn voor 2 personen.
Morgen naar huisquote:Op zondag 1 september 2024 20:56 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Je hebt het wel naar je zin daar lijkt het?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |