Dus? Leclerc niet eens Piastri.quote:
Die heeft geen kapott voorvleugelquote:Op zondag 1 september 2024 15:16 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Dus? Leclerc niet eens Piastri.
ik heb oscar en sjorsquote:Op zondag 1 september 2024 15:15 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Da's een goeie, ik weet niet eens meer hoe mijn team eruit ziet
Bij de Scuderia wordt alles open gedraaid voor Monza hè. Dan kost het maar een motorblok.quote:Op zondag 1 september 2024 15:16 schreef Nober het volgende:
Opvallend die pace van Ferrari, ik verwacht een uitgebreide inspectie na de race.
Blijkbaar zjn de banden nu in ronde 9 pas op temperatuur en druk..quote:Op zondag 1 september 2024 15:14 schreef Monolith het volgende:
[..]
Staat ook op een compound harder, dan verwacht je ook dat je pas bij de drop off van de medium weer in gaat lopen.
Ja das best lang.quote:Op zondag 1 september 2024 15:17 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Blijkbaar zjn de banden nu in ronde 9 pas op temperatuur en druk..
Perez rijdt ook op een hardere band.quote:Op zondag 1 september 2024 15:16 schreef Origami94 het volgende:
[..]
Die heeft geen kapott voorvleugel
Mijn team is zowat volledig Mclaren op 1 rijder na. Gegokt in het begin op Haas, kon daardoor snel wisselen.quote:Op zondag 1 september 2024 15:17 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Ff gekeken, blijkbaar heb ik ook wat McLaren onderdelen![]()
Nee, is eraf.quote:Op zondag 1 september 2024 15:17 schreef 3rr0r het volgende:
Hangt dat stuk neusvleugel van George er nog aan?
Neequote:Op zondag 1 september 2024 15:17 schreef 3rr0r het volgende:
Hangt dat stuk neusvleugel van George er nog aan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |