I don't carequote:
Hulk doet zijn best ervoorquote:
P3quote:
Uiteraardquote:Op zondag 1 september 2024 15:13 schreef Rianne84 het volgende:
[..]
Ja, nadat iedereen gepit heeft, anders geen voordeel van starten op de harde band.
Zolang Norris zich elke keer het kaas van het brood laat eten valt dat wel meequote:Op zondag 1 september 2024 15:13 schreef Scorpie het volgende:
Verstappen alweer binnen 2 rondes aan stront gereden.
GEEN WK VOOR MAX
Staat ook op een compound harder, dan verwacht je ook dat je pas bij de drop off van de medium weer in gaat lopen.quote:Op zondag 1 september 2024 15:13 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Vast maar nu nog lang niet.. race is pas 7 ronden bezig
Harde band, is strategie. n00b.quote:Op zondag 1 september 2024 15:13 schreef Scorpie het volgende:
Verstappen alweer binnen 2 rondes aan stront gereden.
GEEN WK VOOR MAX
bewussiequote:
Laatste paar rondjes op de roze hypersofts.quote:
joh niet in gaat op dat soort types, is beter voor je hartquote:Op zondag 1 september 2024 15:15 schreef Donderkonijn het volgende:
[..]
Harde band, is strategie. n00b.
Da's een goeie, ik weet niet eens meer hoe mijn team eruit zietquote:Op zondag 1 september 2024 15:15 schreef Nattekat het volgende:
Mijn manager
Niet dat ik dat nog bij hield ofzo, maar moest hem even openen van de week en zag dat Yuki nog in mijn team zat
Dus? Leclerc niet eens Piastri.quote:
Die heeft geen kapott voorvleugelquote:Op zondag 1 september 2024 15:16 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Dus? Leclerc niet eens Piastri.
ik heb oscar en sjorsquote:Op zondag 1 september 2024 15:15 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Da's een goeie, ik weet niet eens meer hoe mijn team eruit ziet
Bij de Scuderia wordt alles open gedraaid voor Monza hè. Dan kost het maar een motorblok.quote:Op zondag 1 september 2024 15:16 schreef Nober het volgende:
Opvallend die pace van Ferrari, ik verwacht een uitgebreide inspectie na de race.
Blijkbaar zjn de banden nu in ronde 9 pas op temperatuur en druk..quote:Op zondag 1 september 2024 15:14 schreef Monolith het volgende:
[..]
Staat ook op een compound harder, dan verwacht je ook dat je pas bij de drop off van de medium weer in gaat lopen.
Ja das best lang.quote:Op zondag 1 september 2024 15:17 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Blijkbaar zjn de banden nu in ronde 9 pas op temperatuur en druk..
Perez rijdt ook op een hardere band.quote:Op zondag 1 september 2024 15:16 schreef Origami94 het volgende:
[..]
Die heeft geen kapott voorvleugel
Mijn team is zowat volledig Mclaren op 1 rijder na. Gegokt in het begin op Haas, kon daardoor snel wisselen.quote:Op zondag 1 september 2024 15:17 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Ff gekeken, blijkbaar heb ik ook wat McLaren onderdelen![]()
Nee, is eraf.quote:Op zondag 1 september 2024 15:17 schreef 3rr0r het volgende:
Hangt dat stuk neusvleugel van George er nog aan?
Neequote:Op zondag 1 september 2024 15:17 schreef 3rr0r het volgende:
Hangt dat stuk neusvleugel van George er nog aan?
Dan heb je vanochtend een leuke race gemistquote:
Als het bij de anderen ook zo lang duurt dan is dat wel een flink voordeel na de pitstops als Max naar medium kan en de rest juist naar hard moet.quote:
En dan een Cooper trouwen.quote:Op zondag 1 september 2024 15:18 schreef datismijnmening het volgende:
Je zal als man maar Mini van je achternaam heten
Medium en hards.quote:Op zondag 1 september 2024 15:19 schreef Mano_ het volgende:
De RBR is met DRS en een tow niet eens echt sneller dan de Merc
Max zit ook neit te pushen, die moet van GP wachten tot de mediums van de anderen minder worden,quote:Op zondag 1 september 2024 15:19 schreef Mano_ het volgende:
met Max op kop had je tenminste nog spanning over wie 2e werdquote:
Stront door een trechterquote:Op zondag 1 september 2024 15:19 schreef Mano_ het volgende:
Ik doelde op Perez vs Russell op het rechte stuk voor T1.quote:Op zondag 1 september 2024 15:20 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Max zit ook neit te pushen, die moet van GP wachten tot de mediums van de anderen minder worden,
Weg met VBL hierquote:Op zondag 1 september 2024 15:20 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Je kunt ook een voorbeschouwing van Liverpool ManU kijken
Valt nog mee vergeleken met Tiny Kox.quote:Op zondag 1 september 2024 15:18 schreef datismijnmening het volgende:
Met Jaap Stam en Nolles?quote:Op zondag 1 september 2024 15:20 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Is vast blij dat hij geen Max heetquote:Op zondag 1 september 2024 15:18 schreef datismijnmening het volgende:
gebeurdquote:Op zondag 1 september 2024 15:21 schreef HiDiHo het volgende:
Er gebeurd niet veel hé![]()
Ik had gehoopt dat dat nieuwe asfalt wat actie op zou leveren...
RAUS.quote:
Komt door dominante McLarensquote:Op zondag 1 september 2024 15:21 schreef HiDiHo het volgende:
Dit is zeg maar het script van 90% van de races in de eerste stint.quote:Op zondag 1 september 2024 15:21 schreef HiDiHo het volgende:
Ik ga straks naar het echte werk: PSV - Kowetquote:Op zondag 1 september 2024 15:20 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
De gemiddelde voetbalwedstrijd is leuker dan deze race.quote:
quote:Op zondag 1 september 2024 15:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik ga straks naar het echte werk: PSV - Kowet
Ok, doeiquote:Op zondag 1 september 2024 15:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik ga straks naar het echte werk: PSV - Kowet
Oneens. Voetbal is stom.quote:Op zondag 1 september 2024 15:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
De gemiddelde voetbalwedstrijd is leuker dan deze race.
Straks, niet nu. Begint pas om 16.45 en is maar een kwartier fietsenquote:
Rubber is opgewarmdquote:
Die mening mag ook bestaan.quote:
quote:Op zondag 1 september 2024 15:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die mening mag ook bestaan.
Welke acts?quote:Op zondag 1 september 2024 15:23 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Opgeruimd staat netjes.
Nu alle acts hier nog
Hup Ferrariquote:Op zondag 1 september 2024 15:24 schreef Donderkonijn het volgende:
Hup Sjarrel. Ik gun het hem gewoon meer.
Was een piepschuim ding..quote:Op zondag 1 september 2024 15:24 schreef ESF1Gamer het volgende:
Ik hoop dat die bollard de auto van Norris heeft beschadigd.
Te hardquote:
Hard vs medium hequote:Op zondag 1 september 2024 15:25 schreef SiGNe het volgende:
Verstappen is zuinig met z'n bandjes omgegaan, die kannog wel even doorrijden
Je dacht toch niet dat Hamilton echt zo veel sneller zou zijn?quote:Op zondag 1 september 2024 15:25 schreef SiGNe het volgende:
Verstappen is zuinig met z'n bandjes omgegaan, die kannog wel even doorrijden
Hij zal volgend jaar gemist worden bij Ferrariquote:
En nog mooier als Sainz wint.quote:Op zondag 1 september 2024 15:26 schreef Monolith het volgende:
Ferrari overwinning op Monza zou helemaal mooi zijn.
Er is geen contextquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
Jup wan Leclerc zit zich nu pas af te vragen of het wel slim wasquote:Op zondag 1 september 2024 15:27 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Hij zal volgend jaar gemist worden bij Ferrari
Megamove van Piastri gemistquote:Op zondag 1 september 2024 15:28 schreef PzKpfw het volgende:
Oh het is al bezig.. Ik ging uit van 16:00
quote:Op zondag 1 september 2024 15:28 schreef PzKpfw het volgende:
Er is een tijdentopicquote:Op zondag 1 september 2024 15:28 schreef PzKpfw het volgende:
squote:Op zondag 1 september 2024 15:28 schreef PzKpfw het volgende:
Die moest flink in de blokken inderdaad..quote:Op zondag 1 september 2024 15:28 schreef Peterselieman het volgende:
Ik denk dat Norris pit in wel te snel was
Ik heb deze fout ook al een paar keer gemaakt dit jaar.quote:Op zondag 1 september 2024 15:28 schreef PzKpfw het volgende:
Zoals ik zei: Sainz is dan ook beter dan Leclercquote:Op zondag 1 september 2024 15:28 schreef Donderkonijn het volgende:
Leclerc genaaid. En Sainz doet weer de strategie zelf en heeft wss gelijk.
Marco Borsato die klapt voor een underkutje? dit kan echt nietquote:
quote:Op zondag 1 september 2024 15:29 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Marco Borsato die klapt voor een underkutje? dit kan echt niet
Prutsersquote:Op zondag 1 september 2024 15:29 schreef TweedeKlum het volgende:
FIA STEWARDS: 10 SECOND TIME PENALTY FOR CAR 3 (RIC) - FAILING TO SERVE TIME PENALTY CORRECTLY
Echt he.quote:
5 seconden strafquote:Op zondag 1 september 2024 15:30 schreef heywoodu het volgende:
Huh, monteur mag de voorvleugel niet aanraken?
Monteur raakte de vleugel aanquote:Op zondag 1 september 2024 15:29 schreef TweedeKlum het volgende:
FIA STEWARDS: 10 SECOND TIME PENALTY FOR CAR 3 (RIC) - FAILING TO SERVE TIME PENALTY CORRECTLY
Zweep erover heen bij die monteur.quote:
Niet vóór de tijdstraf genomen is neequote:Op zondag 1 september 2024 15:30 schreef heywoodu het volgende:
Huh, monteur mag de voorvleugel niet aanraken?
Edit: ah, penalty natuurlijk
De echte clowns zitten bij de teams die nu al gestopt zijn.quote:Op zondag 1 september 2024 15:30 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Ferrari clowns bij Alpha Tauri/Toro Rosso/Whatever
En geeft Perez even het grind van gister terug.quote:Op zondag 1 september 2024 15:31 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Doet even een mooie stunt voor het publiek
Vandaar de editquote:Op zondag 1 september 2024 15:30 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Niet vóór de tijdstraf genomen is nee
Hangt van het team afquote:Op zondag 1 september 2024 15:32 schreef vaarsuvius het volgende:
dat is echt mierenneuken van de jury, ze kunnen toch de beelden zien en zo'n extra penalty alleen uitdelen als het team iets doet dat voordeel geeft. niet als iemand per ongeluk 0,3 seconde een vleugeltje aanraakt.
Rode vlag nog beterquote:
Nee, dan mag de rest ook van banden wisselen.quote:
Mooi buffertje door goeie paard Tjekko.quote:Op zondag 1 september 2024 15:32 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Staat Perez nog iets te hoog voor
Geel dan?quote:
Nah, hier moet je gewoon één lijn trekken. Anders krijg je weer allerlei grijze gebieden.quote:Op zondag 1 september 2024 15:32 schreef vaarsuvius het volgende:
dat is echt mierenneuken van de jury, ze kunnen toch de beelden zien en zo'n extra penalty alleen uitdelen als het team iets doet dat voordeel geeft. niet als iemand per ongeluk 0,3 seconde een vleugeltje aanraakt.
Volgt ie Grosjean opquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |