Ik begin vandaag wat later aan de voorronde, maar dat betekent ook dat ik er wat sneller doorheen kan scrollen.
En aangezien toch niemand hier aandacht aan lijkt te geven, zal ik deze post updaten met hoogtepunten:
1. Alexis Strum vind dat je maar naar minder moet zoeken als je haar too much vind, dat vind ik niet
2 en 3. hebben een saaiig italiaans liedje.
4. heeft iets meer drama en is vreemd engels
5. zelfde als 4 maar dan met wat ethnische invloeden
6. Spagna is een vrolijke meid met een raar pakje (oh wacht ze heet geen spagna, dat is het land...)
7. Hiphoppig, maar dat is alles wat ik er van vind
8. Sofia komt uit Ierland, redelijk gezongen, maar matig
9. Astrid uit finland ziet eruit als een giftige kikker maar heeft een prima liedje denk ik
10. Het klinkt alsof zijn zinnen eigenlijk altijd net niet uitkomen, maar dat kan ook aan het ritme liggen
11. Beatriz gaat overal heen met de melodie
12. Een spanjaard met een modern liedje, niet mijn smaak, maar hier zullen vast fans voor zijn want slecht is het ook niet.
13. Blitz Union zingt over Mr Guilty, en ik mag hopen dat ie zich schuldig voelt hiervoor. De metal breakdown is wel lekker, maar de rest is meh.
14. Generiek zomers spaans liedje met dansers
15. Het meest onsamenhangende wat ik tot nu toe heb gezien
16. Romeo zegt al "Thank you bye" voordat ie uberhaupt gaat zingen en dat mag ook wel met dit gedateerde liedje. De achtergrondzanger stopt elke zin halverwege met zingen.
17. Curli is een boyband. Beetje generiek, maar wel het beste liedje tot nu toe, ik snap wel dat het won. Wel grappig ze zingen over Juliet en ze zijn na Romeo geplaatst.
18. Phera is een wild woman en dat moeten we weten ook, beetje repetetief
19. Aniel is een golden boy en verder weet ik niet zo goed wat ik hier mee moet
20. Myky heeft vijf dansers met snelle plangas, maar zonder gevoel voor ritme
21. Het heet sing it louder en vervolgens komen er op het einde nog twee hijgen
22. Dit is gewoon een cover van Arcade van Duncan Laurence
23. Schreeuwliedje over een tornado met de piano van Mans Zelmerlow
24. Een metalmeidenkwartet en zoals het hoort is dan de zang een zootje
25. Matige Italopop
26. Goed concept, er zit Braille op zijn wangen, zodat je toch nog kan voelen wat hij zingt
27. Matige Italopop, waar wel de beste in dit genre
28. Dit vind ik ergens wel leuk, maar dat is misschien meer omdat het even wat anders is
29. Leon the singer, iconisch optreden
SPOILER: Lon the icon
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn
ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis
Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.30. Tjoek tjoek tjoek
31. LD heeft een masker, twee verschillende kleuren ogen, de bassiste is bruidsmeisje en de tempowisselingen zijn heel random
32. IBLA staat met vijf rode spoken op het podium die veranderen in demonen, de act was beter dan het lied
33. Vrolijke matige italopop over -273.15 graden celcius
34. Niks gaat synchroon, wel een leuk piano'tje
35. Ik weet niet wat ik hier van vind
De resultaten:
1e plaats: Curli (Nummer 17 hierboven)
---
2e plaats: Aniel (Nummer 19 hierboven)
3e plaats: Astrid Nicole (nummer 9 hierboven)
4e plaats: Tadeni (Nummer 4 hierboven)
[ Bericht 5% gewijzigd door CarloV op 24-02-2025 02:38:17 ]