Het is geen Amor Pelos Dois, maar doet er wel erg aan denken. Het is een stijl die we tegenwoordig niet meer gewend zijn, behalve als intro voor een uptempo nummer.quote:Op zaterdag 1 maart 2025 22:59 schreef CarloV het volgende:
Dit is wel onverwacht plesant, ik verwacht alleen op elke moment een dikke drumbreak ofzo
Ja dat ja, maar wie weet komt er nog een 6 minuten versie waar de laatste 3 minuten lekker moldaafs accordeon genot isquote:Op zaterdag 1 maart 2025 23:00 schreef Sableheart het volgende:
[..]
Het is geen Amor Pelos Dois, maar doet er wel erg aan denken. Het is een stijl die we tegenwoordig niet meer gewend zijn, behalve als intro voor een uptempo nummer.
Dit nummer is redelijk wat ik daar bij verwacht had. Durft helaas niet volledig te committen.quote:Op zaterdag 1 maart 2025 22:45 schreef Momo het volgende:
Tweede helft zo ben ik wel benieuwd naar , want de winnaar komt daar uit of is Josh van vorige semi, op nummer 6 krijgen we Fernando die populair is in Portugal met iets typisch FdC. En op nummer 10 Henka met iets heel erg niet FdC, maar wel weer Momo coded (hoop dat het live ook goed is).
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |