Ik vroeg me vandaag af wanneer het laatste romantische nummer door een zangeres op het ESF heeft gestaan. Ik kwam in 2018 uit, Ieva Zasimauskaitė met When we're old, maar misschien dat ik nog iets miste?quote:Op zaterdag 22 februari 2025 22:54 schreef Momo het volgende:
We missen sowieso nog wel rustige nummers op dit ESF
Oeh ligt een beetje aan wat als je als romantisch ziet, Portugal 2022?quote:Op zaterdag 22 februari 2025 22:56 schreef Sableheart het volgende:
[..]
Ik vroeg me vandaag af wanneer het laatste romantische nummer door een zangeres op het ESF heeft gestaan. Ik kwam in 2018 uit, Ieva Zasimauskaitė met When we're old, maar misschien dat ik nog iets miste?
voelt voor mij meer heimwee/weemoed dan romantisch.quote:Op zaterdag 22 februari 2025 22:59 schreef Momo het volgende:
[..]
Oeh ligt een beetje aan wat als je als romantisch ziet, Portugal 2022?
Maro - Saudade saudade van 2022?quote:Op zaterdag 22 februari 2025 22:56 schreef Sableheart het volgende:
[..]
Ik vroeg me vandaag af wanneer het laatste romantische nummer door een zangeres op het ESF heeft gestaan. Ik kwam in 2018 uit, Ieva Zasimauskaitė met When we're old, maar misschien dat ik nog iets miste?
Systur van IJsland 2022?quote:Op zaterdag 22 februari 2025 23:00 schreef Sableheart het volgende:
[..]
voelt voor mij meer heimwee/weemoed dan romantisch.
eens, helaas.quote:Op zaterdag 22 februari 2025 23:08 schreef Momo het volgende:
Maar zou het niet zo snel weer opzetten
In San Marino zijn ze nog wel een tijdje bezig. Daar gaat het ook snel, maar we zitten pas op nummer 6 van de 36quote:Op zaterdag 22 februari 2025 23:27 schreef NailQueen het volgende:
Oh dat waren ze allemaal. Dat ging snel
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |