Daar heb ik inderdaad gelukkig geen idee van, probeer me nu een voorstelling te maken en dat is al lastig.quote:Op zondag 1 september 2024 10:25 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Sorry, maar dan heb je echt totaal geen idee hoe het is om een paniekaanval te hebben. Als je niet weet hoe dat is kun je er echt niet over meepraten. Je kan niks meer, je zit in een vluchtreactie, je ademhaling stokt, etc. Je kan dan gewoon niks behalve vluchten. Zo primitief is angst in ons brein.
Geldt ook voor de andere users.
Volgens mij geldt dit alleen als er niet een slachtoffer betrokken is wat hulp nodig heeft.quote:Op zondag 1 september 2024 10:36 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Je kan zelf wel even googlen, zo moeilijk is het niet.
Je hoeft trouwens niet een vervolgd te worden,
[..]
Gelukkig wordt er rekening gehouden met paniekreacties, want je hebt blijkbaar echt geen idee wat dat met een mens kan doen.
Ik heb al gegoogeld en kom oprecht niks tegen op rechtspraak.nl? Hooguit doorrijden na blikschade maar dat gaat nu niet op.quote:Op zondag 1 september 2024 10:36 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Je kan zelf wel even googlen, zo moeilijk is het niet.
Je hoeft trouwens niet een vervolgd te worden,
[..]
Gelukkig wordt er rekening gehouden met paniekreacties, want je hebt blijkbaar echt geen idee wat dat met een mens kan doen.
Heeft die tactiek ooit gewerkt? Bij een dodelijk ongeluk hier in de buurt is een vrachtwagenchauffeur nalatigheid verweten, en die kon noch die fietser zien noch de klap voelen.quote:Op zondag 1 september 2024 09:55 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
Heel mooi, en dat maakt de eventuele "wij hebben niets gemerkt"-tactiek ook wat ongeloofwaardiger.
Heb je een linkje? Benieuwd naar beredenering van rechter en ovj.quote:Op zondag 1 september 2024 11:08 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Heeft die tactiek ooit gewerkt? Bij een dodelijk ongeluk hier in de buurt is een vrachtwagenchauffeur nalatigheid verweten, en die kon noch die fietser zien noch de klap voelen.
Het loopt nogquote:Op zondag 1 september 2024 11:41 schreef XLVNB het volgende:
[..]
Heb je een linkje? Benieuwd naar beredenering van rechter en ovj.
Dat is vaak ook het geval.quote:
Bij 2 man tegelijk? 99% te kwader trouw.quote:Op zondag 1 september 2024 10:25 schreef Discombobulate het volgende:
Zo primitief is angst in ons brein.
Nou?quote:Op zondag 1 september 2024 10:35 schreef ach het volgende:
Ik weet wel wat voor soort personen dit zijn geweest
Volkswagenklootzakjes, is maar een klein stukje rijden van de Meent naar de Warande.quote:Op zondag 1 september 2024 10:35 schreef ach het volgende:
Ik weet wel wat voor soort personen dit zijn geweest
Ik kan me voorstellen dat je in paniek raakt zo laat in de nacht in een gevaarlijke stad als Rotterdam.quote:Op zondag 1 september 2024 17:35 schreef Toine51 het volgende:
[..]
Limburgers!
https://www.l1nieuws.nl/n(...)jk-ongeval-rotterdam
Ja dacht ik alquote:Op zondag 1 september 2024 17:35 schreef Toine51 het volgende:
[..]
Limburgers!
Dit dus. Als je in paniek wegrijdt, ben je zeer egocentrisch, is er iets niet goed met je. Een normale reactie is dat je enorm aangedaan bent als je ziet wat voor letsel de ander heeft en stap je direct uit om te helpen.quote:Op zondag 1 september 2024 10:18 schreef XLVNB het volgende:
[..]
Als jouw instinct aangeeft dat je weg moet wezen als je iemand pijn hebt gedaan, in plaats van diegene te helpen. Dan moet de psych sowieso ff goed naar je binnenkamer kijken.
@Discombobulate ik zoek nog steeds een artikel die een paniekaanval vrijspreekt van het wegrijden na een aanrijding... Je bent gal aan het spuwen en bij ongelijk peer je hem weer naar het volgende topic..quote:Op zondag 1 september 2024 11:02 schreef XLVNB het volgende:
[..]
Ik heb al gegoogeld en kom oprecht niks tegen op rechtspraak.nl? Hooguit doorrijden na blikschade maar dat gaat nu niet op.
En leuk dat tweede verhaal, maar ik vertrouw politie.nl meer dan jouw bron -> https://www.politie.nl/in(...)-een-aanrijding.html
"In artikel 7 van de Wegenverkeerswet staat dat het verboden is de plaats van het ongeval te verlaten als je schade of letsel hebt veroorzaakt, zonder dat je je gegevens hebt achtergelaten. Als je geschrokken bent of iets dergelijks en bent doorgereden, dan kun je je nog binnen 12 uur melden bij de politie (artikel 184 WVW). Deze uitzondering is niet van toepassing als je iemand achterlaat die acute medische hulp nodig heeft."
Anders heeft iedereen zogenaamd een paniekaanval gehad.
Je snapt zelf toch ook wel dat zo'n persoon in kwestie zich een paar uur later bij het politiebureau meldt in geval van een paniekaanval of iets dergelijks. Ik heb het niet over iemand die gewoon pleite is en denkt van bekijk het maar.quote:Op zondag 1 september 2024 20:04 schreef XLVNB het volgende:
[..]
@:Discombobulate ik zoek nog steeds een artikel die een paniekaanval vrijspreekt van het wegrijden na een aanrijding... Je bent gal aan het spuwen en bij ongelijk peer je hem weer naar het volgende topic..
Nee dat snap ik dus niet. Dat is geen natuurlijke reactie, ook niet bij een zogenaamde paniekaanval. Daarom vroeg ik om een uitspraak waar dit wel zo was en diegene dus is vrijgesproken. jij zegt: Google zelf maar! Heb ik gedaan en nog steeds geen antwoord op mijn vraag.quote:Op zondag 1 september 2024 20:21 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Je snapt zelf toch ook wel dat zo'n persoon in kwestie zich een paar uur later bij het politiebureau meldt in geval van een paniekaanval of iets dergelijks. Ik heb het niet over iemand die gewoon pleite is en denkt van bekijk het maar.
Ik kom er graag. Bijerlandselaan of Vuurplaat are the places to be.quote:
Smerige kut Limburgers. Zijn ze weer eens uit hun stink provincie in ‘de grote stad’ rijden ze hagelenvol een onschuldige morsdood. Opknopen aan de Erasmusbrug zo’n tuig.quote:Op zondag 1 september 2024 17:35 schreef Toine51 het volgende:
[..]
Limburgers!
Dat hoeven we niet te raden want dat is in de post boven je te lezen. De zuidoostelijke hoek van dit land. De endeldarm van Nederland.quote:Op maandag 2 september 2024 00:37 schreef Pleun2011 het volgende:
De 'paniek' zat hem in het feit dat ze teveel gezopen hadden en liever niet wilden blazen. Je kan wel raden uit welke hoek deze bestuurders komen.
En u woont in....?quote:Op maandag 2 september 2024 00:45 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Dat hoeven we niet te raden want dat is in de post boven je te lezen. De zuidoostelijke hoek van dit land. De endeldarm van Nederland.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |