Eindelijkquote:Op zondag 1 september 2024 15:11 schreef Dotteke het volgende:
[..]
He Stigheb je het weer rustig hier
Ik blijf hier ook wel posten, ben er nu toch ookquote:Op zondag 1 september 2024 15:13 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Eindelijk
Ga jij ook weg?
Jeeeejquote:Op zondag 1 september 2024 15:15 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik blijf hier ook wel posten, ben er nu toch ook
Dubbel jeeeejquote:
quote:
Het is haar gegundquote:Op zondag 1 september 2024 15:20 schreef Dotteke het volgende:
[..]![]()
![]()
@:Lovely is weer helemaal in tot dat andere je weet wel dat waar je de naam hier niet van mag noemen
Ze opent zelfs met een eigen naam TT
Ik zeg maar nietsquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
Ook dat!quote:Op zondag 1 september 2024 14:48 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Tuurlijk wel!
Je hoopt eigenlijk dat het heel blijft
quote:Op zondag 1 september 2024 15:52 schreef ToT het volgende:
[ afbeelding ]
De polsjes van deze figuurtjes uit mijn geboortejaar sneuvelen heel snel.
Hey dame Saar.Hoe gaat het met je arm?quote:
Mutskequote:
Dat is zeker niet cool.quote:Op zondag 1 september 2024 16:54 schreef Dr.Mikey het volgende:
Mijn koelkast kwam vanochtend bekrast aan die gaat retour.
Dat is balen. Wanneer komt de andere?quote:Op zondag 1 september 2024 16:54 schreef Dr.Mikey het volgende:
Mijn tv kwam aan met een gebroken voet, zonder schroeven, afstandsbediening, handleiding en diverse andere zaken.quote:Op zondag 1 september 2024 16:54 schreef Dr.Mikey het volgende:
Dat las ik ,heb je de aanbieding van KPN gezien?quote:Op zondag 1 september 2024 17:06 schreef ToT het volgende:
[..]
Mijn tv kwam aan met een gebroken voet, zonder schroeven, afstandsbediening, handleiding en diverse andere zaken.
Die staat ook klaar voor retour.
quote:
Woensdag.quote:Op zondag 1 september 2024 17:00 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat is balen. Wanneer komt de andere?
Ook van koud blauw ?quote:Op zondag 1 september 2024 17:06 schreef ToT het volgende:
[..]
Mijn tv kwam aan met een gebroken voet, zonder schroeven, afstandsbediening, handleiding en diverse andere zaken.
Die staat ook klaar voor retour.
Nee?quote:Op zondag 1 september 2024 17:15 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dat las ik ,heb je de aanbieding van KPN gezien?
Nee, een verkoper via bol.com.quote:Op zondag 1 september 2024 17:15 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
[..]
Woensdag.
[..]
Ook van koud blauw ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |