Een maand van.. wat..quote:Op zondag 1 september 2024 10:08 schreef Lovely het volgende:
[..]
Nou zeg![]()
Ik zou jouw een maand geven
Oeh, kom maar.quote:Op zondag 1 september 2024 10:08 schreef Lovely het volgende:
[..]
Nou zeg![]()
Ik zou jouw een maand geven
Aeque wil mijn een ban aansmerenquote:
Neeeee dat zei je niet, je zei dat je mij een maand zou geven. Jij weet ook wel in welke context het zo genoemd wordt.quote:
Ik smeer of probeer niemand iets aan te smeren.quote:
Ik was het woord ban vergetenquote:Op zondag 1 september 2024 10:21 schreef aeque het volgende:
[..]
Neeeee dat zei je niet, je zei dat je mij een maand zou geven. Jij weet ook wel in welke context het zo genoemd wordt.
Jij bent wel een voorstander van het hele spel aanpassen geloof ikquote:Op zondag 1 september 2024 10:07 schreef aeque het volgende:
[..]
Ik ben wel voorstander dat elke winnaar een maand ban krijgt.
Ja daar kan ik toch niks aan doen.quote:
Is altijd makkelijk een ander de schuld gevenquote:Op zondag 1 september 2024 10:35 schreef aeque het volgende:
[..]
Ja daar kan ik toch niks aan doen.Moet je mij dan niet de schuld van geven.
quote:Op zondag 1 september 2024 10:35 schreef aeque het volgende:
[..]
Ja daar kan ik toch niks aan doen.Moet je mij dan niet de schuld van geven.
Heb je het weer gedaanquote:
Tot het tegendeel bewezen isquote:
Ik zou maar niet duiken onder de douchequote:Op zondag 1 september 2024 10:52 schreef Lovely het volgende:
Zo is dat, nu een frisse duik onder de douche
[ afbeelding ]
Dat ja.quote:Op zondag 1 september 2024 10:53 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik zou maar niet duiken onder de douche
Kan je wel eens lelijk terecht komenquote:
Ik stond net ook onder de douche, komt wel dichtbij zoquote:Op zondag 1 september 2024 10:52 schreef Lovely het volgende:
Zo is dat, nu een frisse duik onder de douche
[ afbeelding ]
Heel dichtbijquote:Op zondag 1 september 2024 11:07 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Ik stond net ook onder de douche, komt wel dichtbij zo
Wow. Ik dacht er net aan om te gaan douchen. Dit begint eng te worden.quote:Op zondag 1 september 2024 11:07 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Ik stond net ook onder de douche, komt wel dichtbij zo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |