SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op woensdag 14 augustus 2024 22:10 schreef SwJ het volgende:
Na een tijdelijk slotje en een duidelijke waarschuwing gaat dts gewoon door: gemiddeld 15 tr's per dag. De meest klik ik met een facepalm gewoon weg: lange tenen, niemand kan meer iets hebben, overal wordt een sneer in gezocht, slachtofferrol, enz.
De rest zijn terechte tr's: users die het spel te serieus nemen, niet slapen om de puntjes, anderen niet kunnen negeren, overal op moeten reageren.
Maar goed. Een gewaarschuwd bolker telt voor 2: DTS gaat op 1 september weer open, als ik t niet vergeet. En nee, geen andere sc's overnemen met gebolk aub.
Bij ons wel iets koeler.quote:
HC ja?quote:
Cocaïne (Coke, Charlie, Sos, Sossa, Lala, Sneeuw, Wit).quote:
quote:Op zondag 1 september 2024 02:33 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Cocaïne (Coke, Charlie, Sos, Sossa, Lala, Sneeuw, Wit).
niks ik was uit eten, xi an noodlesquote:Op zondag 1 september 2024 02:36 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Wat staat er vannacht op het menu?
Lekker?quote:Op zondag 1 september 2024 02:37 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
niks ik was uit eten, xi an noodles
Honger maakt rauwe bonen zoet?quote:Op zondag 1 september 2024 02:40 schreef hemarookworst het volgende:
[..]maar had ook urenlang gewandeld in Meijendel
dat ook niet, gewoon lekkere noedelsoep voor een lekker prijsjequote:Op zondag 1 september 2024 02:42 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Honger maakt rauwe bonen zoet?
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |