Wat tof! Benieuwd naar het verhaal erachter.quote:Op zondag 29 december 2024 19:13 schreef -Spring het volgende:
Soms krijg je de kans om iets heel anders dan vogeltje te preserven
[ afbeelding ]
Er is niet zoveel over te vertellen eigenlijk. Ze komen uit het biologielokaal van de middelbare school van mn dochter. Haar docent heeft me gevraagd om het de vloeistof te vervangen omdat dat vergeeld was.quote:Op zondag 29 december 2024 19:42 schreef Viv het volgende:
[..]
Wat tof! Benieuwd naar het verhaal erachter.
Ik ben allergisch voor katten, maar van deze had ik geen lastquote:Op zaterdag 4 januari 2025 08:59 schreef oh-oh het volgende:
Ik ben eigenlijk benieuwd of ik daar ook allergisch voor ben, zo tof!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben fysiek ook helemaal naar de klote. Die huid is zo dik dat ik twee uur voorovergebogen met die kat op schoot heb zitten naaien.quote:Op zaterdag 4 januari 2025 14:07 schreef oh-oh het volgende:
Dat is toch wel even andere koek dan die vogeltjes!
quote:Op zaterdag 4 januari 2025 14:03 schreef -Spring het volgende:
Het proces, voor de mensen die dat aankunnenWat een werkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
quote:Op zaterdag 4 januari 2025 03:01 schreef -Spring het volgende:
Ik heb me de afgelopen week met mn poes bezig gehouden
[ afbeelding ]
Dankjewel!quote:Op zondag 5 januari 2025 16:45 schreef mangalie het volgende:
[..]![]()
Heb zojuist gelezen wat een werk dit was in je topic.
Heel mooi geworden..!!!
Prachtig weer Springquote:Op dinsdag 25 februari 2025 13:02 schreef -Spring het volgende:
Nog wat recente knutsels
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Fraai is dat.quote:Op maandag 17 maart 2025 10:27 schreef Donna het volgende:
Wauw. Ik had dit topic per ongeluk uit MyAT gehaald. Nu staatie er weer in!
Nou dat kwam zo. Eens in de zoveel tijd haal ik de gesloten topics uit MyAT. En toen klikte ik een keer iets te enthousiast, maar ik wist niet welk topic verdwenen was. Nu weet ik het wel!quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |