Nooooo, ik heb in april dit jaar een remarkable gekochtquote:Op zondag 1 september 2024 08:53 schreef Seven. het volgende:
Als je interesse hebt in een Remarkable, dan kunnen we wel ruilen. Alleen zo'n remarkable is wel minimaal 350 euro waard.
Dm je adres ff, dan stuur ik 'm op!quote:Op zondag 1 september 2024 08:53 schreef Seven. het volgende:
Als je interesse hebt in een Remarkable, dan kunnen we wel ruilen. Alleen zo'n remarkable is wel minimaal 350 euro waard.
Doet me denken aan The Lion of Gripsholm Castle. Opgezet in opdracht van koning Frederik I van Zweden:quote:Op zondag 1 september 2024 15:58 schreef Phaidra het volgende:
Op vakantie zag ik in een museum in Dubrovnik deze opgezette exemplaren. Vooral de voorste lynx is een meesterwerk… ahum.
[ afbeelding ]
Ik heb niks te ruil helaas, wel een ontzettend tof idee! Succes.
Degene die de leeuw hierboven hebben opgezet hadden nog nooit een leeuw gezien, dus ja. Geen onbelangrijk detail.quote:Op zondag 1 september 2024 19:06 schreef Mrs.Peel het volgende:
Oei en oei!Wat een broddelwerk. Dan zie je hoe belangrijk techniek, kennis van de natuur van het betreffende beest en creativiteit is.
Dat is idd de charme van die leeuw, het verhaal (lees: de heerlijke geschiedenis der dingen) erachterquote:Op zondag 1 september 2024 19:43 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Degene die de leeuw hierboven hebben opgezet hadden nog nooit een leeuw gezien, dus ja. Geen onbelangrijk detail.
True, en ze hadden in die tijd waarschijnlijk geen goede koeltechnieken, vandaar dat de verrotting al begonnen was voordat het opzetten kon gebeuren. Maar daar weet Spring veel meer van natuurlijk.quote:Op zondag 1 september 2024 19:43 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Degene die de leeuw hierboven hebben opgezet hadden nog nooit een leeuw gezien, dus ja. Geen onbelangrijk detail.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb 3 extra vriezers én ze liggen tussen frikadellenquote:Op zaterdag 14 september 2024 00:29 schreef maily het volgende:
Heb jij een aparte vriezer daarvoor of een aparte la in je vriezer?
quote:Een verkeerscontrole bij Beugen heeft vrijdagavond een onfortuinlijk slachtoffer geëist. Geen snelheidsduivel die op de bon werd geslingerd, maar een enorme oehoe. Het arme dier vloog in volle vaart tegen een politiebusje en overleefde de klap niet. "'t Was een grote knal."
Dat schrijft de Dierenambulance Brabant Noord-Oost op Facebook. "Er werd om onze hulp gevraagd bij een grote verkeerscontrole, achter de McDonald's in Beugen. Daar werden mensen en hun voertuigen gecontroleerd."
Is niet gebruikelijk dat uitgerekend de Dierenambulance daarvoor uit moet rukken dus. Tot de agenten in de politiebus een enorme knal hoorden. "Ze schrokken zich een hoedje." Al snel was duidelijk waar de klap vandaan kwam. "Ze zagen het dier op de grond liggen."
Toch mocht ook de assistentie van de Dierenambulance niet meer baten voor de uil. "De vogel heeft de klap helaas niet overleefd. We hebben hem opgehaald en vervoerd naar de Wildopvang voor verder onderzoek."
Het dier was overigens ook geringd, wat betekent dat waarschijnlijk ergens een eigenaar op de oehoe zit te wachten. "We gaan proberen contact op te nemen met de instantie die deze prachtige vogel heeft geringd", zo besluit de Dierenambulance het bericht.
Nopes. Potver.quote:Op zaterdag 12 oktober 2024 13:04 schreef maily het volgende:
@:-Spring
Heb je al gebeld? Hebben ze jou al gebeld?
Enorme oehoe knalt op politiebusje en overlijdt; een enorme klap
[..]
Wow!!quote:Op zondag 29 december 2024 19:13 schreef -Spring het volgende:
Soms krijg je de kans om iets heel anders dan vogeltje te preserven
[ afbeelding ]
Wat tof! Benieuwd naar het verhaal erachter.quote:Op zondag 29 december 2024 19:13 schreef -Spring het volgende:
Soms krijg je de kans om iets heel anders dan vogeltje te preserven
[ afbeelding ]
Er is niet zoveel over te vertellen eigenlijk. Ze komen uit het biologielokaal van de middelbare school van mn dochter. Haar docent heeft me gevraagd om het de vloeistof te vervangen omdat dat vergeeld was.quote:Op zondag 29 december 2024 19:42 schreef Viv het volgende:
[..]
Wat tof! Benieuwd naar het verhaal erachter.
Ik ben allergisch voor katten, maar van deze had ik geen lastquote:Op zaterdag 4 januari 2025 08:59 schreef oh-oh het volgende:
Ik ben eigenlijk benieuwd of ik daar ook allergisch voor ben, zo tof!
Ik ben fysiek ook helemaal naar de klote. Die huid is zo dik dat ik twee uur voorovergebogen met die kat op schoot heb zitten naaien.quote:Op zaterdag 4 januari 2025 14:07 schreef oh-oh het volgende:
Dat is toch wel even andere koek dan die vogeltjes!
quote:Op zaterdag 4 januari 2025 14:03 schreef -Spring het volgende:
Het proces, voor de mensen die dat aankunnenWat een werkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
quote:Op zaterdag 4 januari 2025 03:01 schreef -Spring het volgende:
Ik heb me de afgelopen week met mn poes bezig gehouden
[ afbeelding ]
Dankjewel!quote:Op zondag 5 januari 2025 16:45 schreef mangalie het volgende:
[..]![]()
Heb zojuist gelezen wat een werk dit was in je topic.
Heel mooi geworden..!!!
Prachtig weer Springquote:Op dinsdag 25 februari 2025 13:02 schreef -Spring het volgende:
Nog wat recente knutsels
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Fraai is dat.quote:Op maandag 17 maart 2025 10:27 schreef Donna het volgende:
Wauw. Ik had dit topic per ongeluk uit MyAT gehaald. Nu staatie er weer in!
Nou dat kwam zo. Eens in de zoveel tijd haal ik de gesloten topics uit MyAT. En toen klikte ik een keer iets te enthousiast, maar ik wist niet welk topic verdwenen was. Nu weet ik het wel!quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |