abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_214852761
Dit nieuwsbericht staat achter een betaalmuur, maar de wel zichtbare inleiding en foto spreken boekdelen. Hoewel ik ambtenaar van beroep ben en moet houden aan de wet, ook in mijn mening, vind ik dit stiekem wel leuk. Het mag niet van de AVG-wet, dat weet ik als ambtenaar maar al te goed. Maar toch kan ik me deze ondernemers helemaal voorstellen. Dieven halen het bloed onder je nagels vandaan. Werken moet betaald worden, zo simpel is het. Ik heb het vaker hoor, iets stiekem leuk vinden. (Ik stem PvdA/Gl)Zoals het moment dat Faber riep: en nu gaan we die migratie aanpakken. Toen kneep ik wel in mijn vuistje, want ik kan er simpelweg niet tegen als anderen schade ondervinden door kwaadwilligen. En dat is wat er gebeurt. Ik heb alleen heel veel moeite met de andere standpunten van de PVV.

Jumbo-eigenaar neemt rigoureuze maatregel tegen dieven: ‘Op één dag voor dik 600 euro bestolen’
Spuugzat is hij het. De Jumbo-supermarkt van Boudewijn Drenkelford wordt geteisterd door dieven die voor honderden euro’s aan producten pikken. De een nog gehaaider dan de ander, met dubbele bodems en jassen speciaal om wijnflessen te verduisteren. Nu doet híj iets wat niet mag. ,,Ze mogen me aanklagen.”

Bron: https://www.ad.nl/binnenl(...)o-bestolen~afa25816/
  zaterdag 31 augustus 2024 @ 19:56:44 #2
229532 Twiitch
Speelt met zichzelf
pi_214852778
Niks mis mee zolang ze nog niet gepakt zijn. Moeten ze allemaal doen. De ouderwetse schandpaal. Zo help je ook de collegas die volk dan gewoon on sight uit de winkel kunnen zetten. Het zijn wel weer bijna allemaal mensen met zwarte haren merk ik zo even op.
  zaterdag 31 augustus 2024 @ 19:57:45 #3
459912 FlippingCoin
Weer zo'n kut millennial.
pi_214852790
Ziet er racistisch uit
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
Met zwijgen kruist men de duivel
pi_214852796
Ach ja, Lombardijen. Dan kies je ook wel een wijk uit om je supermarkt in te openen. :|W
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_214852799
Mooie foto's van de dieven, precies volgens verwachting.
pi_214852816
Ik voorspel ophef uit de deugend links hoek voor het stigmatiseren van deze zielige bruine mensen.
pi_214852831
De tijd dat je even de camera uit deed, zo´n dief mee naar achter nam en helemaal de touw tyfus in sloeg is helaas ook voorbij.
Zonder wrijving geen glans
  zaterdag 31 augustus 2024 @ 20:04:51 #8
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_214852854
Grijpen maar ;(
pi_214852855
quote:
16s.gif Op zaterdag 31 augustus 2024 19:57 schreef FlippingCoin het volgende:
Ziet er racistisch uit
Nou mag je het eigenlijk niet zeggen, maar inderdaad.
De bleekneuzen worden weer behoorlijk gediscrimineerd :')
Waar komen toch die vooroordelen vandaan :wtf: :lijstje: :!
pi_214852870
Aanpakken die supermarkt.
Niemand staat boven de wet.
blablablabla
  Spellchecker zaterdag 31 augustus 2024 @ 20:07:26 #11
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_214852892
Mag niet, mag niet...privacy dit..
Flikker toch op met dat dieventuig..
Stelen mag ook niet, consequenties zijn toch voor hunzelf? Of niet?
pi_214852910
Voornamelijk veelplegers, als ik dat zo lees.

https://www.facebook.com/share/p/nvoRETZVMCbf79Kn/

[ Bericht 25% gewijzigd door capricia op 31-08-2024 20:16:13 ]
"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_214852931
Ik mis de witte daders op de foto!

Dit is racistisch !
pi_214852963
Geen enkel probleem mee om dit soort veelplegers die voor honderden euros per keer stelen, famous te maken.
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_214852965
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 augustus 2024 20:13 schreef Scorpie het volgende:
Ik mis de witte daders op de foto!
Die staan naast de foto (links en rechts), wittemans elite-racisten.
pi_214852975
"dit zijn veelplegers , proberen wekelijks voor honderden euro's aan vooral vlees en ander dure producten te stelen , van de week waren we gelukkig op tijd en liet 1 van hen zijn tas achter in de winkel ( hij wist dat we hem in de gaten hielden ) Politie heeft hier geen tijd voor , maar hier is niet tegen op te werken , vanaf nu hangen we deze foto's voor in de winkel op , we zijn er nu klaar mee ."
There is a name for it:
We call them Poor"
  zaterdag 31 augustus 2024 @ 20:20:58 #18
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_214852990
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 augustus 2024 20:18 schreef Triggershott het volgende:

[..]
Zelfs nu noem de witten nog racisten. 8)7
  zaterdag 31 augustus 2024 @ 20:21:18 #19
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_214852994
quote:
1s.gif Op zaterdag 31 augustus 2024 20:20 schreef Boca_Raton het volgende:

[..]
Zelfs nu noem je de witten nog racisten. 8)7
pi_214853003
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 augustus 2024 20:18 schreef Triggershott het volgende:

[..]
Ik denk dat je er vanuit kunt gaan dat de daders een goede afspiegeling van de wijk/omgeving zijn.
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_214853018
Zet er wat smilies tussen en de schrijfstijl van TS is niet meer te onderscheiden van die man uit Haerlem :7 :7 met :+ :+ het *O* goede O+ leven :7 :7 ..
pi_214853039
Een uitstekende manier natuurlijk om dit zo aan te pakken, al zal het in bepaalde kringen wel voor veel frustratie zorgen omdat het daders met een migratieachtergrond betreft, dus vind men dit vast en zeker hartstikke 'racistisch'.

En het toont tevens weer eens de disproportionele oververtegenwoordiging aan van deze mensen in de criminaliteit. Ook voor zulke kleine vormen van criminaliteit blinken deze mensen helaas uit. Je hoeft maar één aflevering van Opsporing Verzocht te kijken of één blik op hun website te werpen en je weet genoeg.

Had Nederland niet ooit de grenzen wagenwijd opengezet voor grote aantallen mensen uit (Noord-)Afrika, het Midden-Oosten, de Antillen, Suriname of Oost-Europa, dan is de realiteit dat de criminaliteit nu vele malen lager zou liggen.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
  zaterdag 31 augustus 2024 @ 20:28:22 #23
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_214853072
quote:
1s.gif Op zaterdag 31 augustus 2024 20:22 schreef capricia het volgende:

[..]
Ik denk dat je er vanuit kunt gaan dat de daders een goede afspiegeling van de wijk/omgeving zijn.
Triggershott is niet zo moedig om dat in te zien.
pi_214853074
quote:
14s.gif Op zaterdag 31 augustus 2024 20:26 schreef HowardRoark het volgende:
Een uitstekende manier natuurlijk om dit zo aan te pakken, al zal het in bepaalde kringen wel voor veel frustratie zorgen omdat het daders met een migratieachtergrond betreft, dus vind men dit vast en zeker hartstikke 'racistisch'.

En het toont tevens weer eens de disproportionele oververtegenwoordiging aan van deze mensen in de criminaliteit. Ook voor zulke kleine vormen van criminaliteit blinken deze mensen helaas uit. Je hoeft maar één aflevering van Opsporing Verzocht te kijken of één blik op hun website te werpen en je weet genoeg.

Had Nederland niet ooit de grenzen wagenwijd opengezet voor mensen uit (Noord-)Afrika, het Midden-Oosten, de Antillen, Suriname of Oost-Europa, dan is de realiteit dat de criminaliteit nu vele malen lager zou liggen.
Wij hebben jarenlang een supermarkt gehad. Maar ik kan je vertellen dat diefstal in alle lagen van de bevolking voorkomt.
En dat het meestal een doorsnee van je wijk/omgeving is, qua kleur/etniciteit.
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_214853085
Van mij mag Geert dit wel legaal maken. Maar dan ook een leuke schadevergoeding en rectificatie in winkel en lokale suffertje als deze boze winkelier in zijn gretigheid onschuldige mensen aan de schandpaal zet.
pi_214853110
quote:
1s.gif Op zaterdag 31 augustus 2024 20:28 schreef capricia het volgende:

[..]
Wij hebben jarenlang een supermarkt gehad. Maar ik kan je vertellen dat diefstal in alle lagen van de bevolking voorkomt.
En dat het meez
Dat zal zeker, maar ik heb het over de oververtegenwoordiging van bepaalde groepen. Als je bijvoorbeeld hier eens kijkt, dan zal het je ook opvallend dat het voor 95% mensen zijn met een migratieachtergrond.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
  zaterdag 31 augustus 2024 @ 20:32:08 #27
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_214853126
quote:
1s.gif Op zaterdag 31 augustus 2024 20:19 schreef capricia het volgende:
"dit zijn veelplegers , proberen wekelijks voor honderden euro's aan vooral vlees en ander dure producten te stelen , van de week waren we gelukkig op tijd en liet 1 van hen zijn tas achter in de winkel ( hij wist dat we hem in de gaten hielden ) Politie heeft hier geen tijd voor , maar hier is niet tegen op te werken , vanaf nu hangen we deze foto's voor in de winkel op , we zijn er nu klaar mee ."
Nou, dan hebben ze vast ook geen tijd om hier wél op te reageren.

Opgelost :)
pi_214853127
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 augustus 2024 20:29 schreef Glazenmaker het volgende:
Van mij mag Geert dit wel legaal maken. Maar dan ook een leuke schadevergoeding en rectificatie in winkel en lokale suffertje als deze boze winkelier in zijn gretigheid onschuldige mensen aan de schandpaal zet.
Zeker als het veelplegers zijn, waar de politie geen tijd voor heeft. Dan valt het risico dat je een onschuldige opplakt te verwaarlozen.
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_214853137
quote:
14s.gif Op zaterdag 31 augustus 2024 20:30 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Dat zal zeker, maar ik heb het over de oververtegenwoordiging van bepaalde groepen. Als je bijvoorbeeld hier eens kijkt, dan zal het je ook opvallend dat het voor 95% mensen zijn met een migratieachtergrond.
Zeker.
Maar de ene crime is de andere niet.
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_214853151
Die jumbo besteelt hun klanten al jaren dus wat mij betreft mogen we daar wel eens wat gratis meenemen.
  zaterdag 31 augustus 2024 @ 20:35:36 #31
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_214853158
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 augustus 2024 20:35 schreef Jahr00n het volgende:
Die jumbo besteelt hun klanten al jaren dus wat mij betreft mogen we daar wel eens wat gratis meenemen.
:') :') :')
pi_214853167
Wat wel mag:

1. tassencontrole
2. tassen in een kluisje
3. mensen de toegang ontzeggen
4. mensen tegenhouden en de politie bellen

Wat niet mag:

Zelf zonder bewijs voor rechter spelen.
pi_214853172
quote:
1s.gif Op zaterdag 31 augustus 2024 20:28 schreef capricia het volgende:

[..]
En dat het meestal een doorsnee van je wijk/omgeving is, qua kleur/etniciteit.
Eens. Mijn vorige filiaal was in een Vinex buurt met (dure) nieuwbouw. Werd ook veel gejat. En uit eigen ervaring zijn het vaak de klanten waarvan je het nooit zou verwachten die grote hoeveelheden boodschappen proberen achterover te drukken. Verschil is dat dat geen franchise was, dus merkten we er vrij weinig van. Ik kan me voorstellen dat een franchise supermarkt daar op den duur wel echt last van heeft.

Deze supermarkt zit bij mij in de buurt en hij zit er al heel lang (was vroeger c1000 met zelfde eigenaar). Het verbaast me een beetje dat er nu opeens een piek schijnt te zijn. Je zou zeggen dat ze hier al jaren last van hebben.
pi_214853210
Heel goed van die supermarkteigenaar. De politie die je laat barsten wegens 'geen tijd' en dan gaan lopen zeuren over 'voor eigen rechter spelen'
pi_214853227
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 augustus 2024 20:36 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]
Eens. Mijn vorige filiaal was in een Vinex buurt met (dure) nieuwbouw. Werd ook veel gejat. En uit eigen ervaring zijn het vaak de klanten waarvan je het nooit zou verwachten die grote hoeveelheden boodschappen proberen achterover te drukken. Verschil is dat dat geen franchise was, dus merkten we er vrij weinig van. Ik kan me voorstellen dat een franchise supermarkt daar op den duur wel echt last van heeft.

Deze supermarkt zit bij mij in de buurt en hij zit er al heel lang (was vroeger c1000 met zelfde eigenaar). Het verbaast me een beetje dat er nu opeens een piek schijnt te zijn. Je zou zeggen dat ze hier al jaren last van hebben.
Dat is toeval. Wij hadden een C1000. Wij woonden ook in de buurt. Keurige blanke omgeving.

En je staat heel raar te kijken als je de buurman van een straat verderop betrapt op het stelen van honderden euros aan barbeque vlees. Waar je ooit samen mee hebt gebarbecued. Waarvan je de kinderen kent etc.

Het is echt ongelooflijk hoe asociaal mensen soms zijn.

Ik denk dat die piek door die zelfscan komt. Dat was er in onze tijd nog niet. Maar wij hadden dan wel weer last van overvallen omdat er veel cash geld op een zaterdagmiddag aanwezig was. En dat gaat je ook niet in de koude kleren zitten.

Ik heb een schurfthekel aan dit soort tuig. Die niet weten hoe hard je als supermarktondernemer werkt. Hoeveel uren je draait.

Wij hadden 2,5% margemix. Als 1 iemand voor 300 euro steelt, moet je minstens voor 12.000 euro verkopen wil je dat weer goed maken. Mensen snappen niet hoeveel produkten dat zijn, die je weer door je handen laat gaan.
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_214853247
Wel goed ingeburgerd! Stelletje (roof)kaaskoppen! w/
M'n schoenen zijn gejat, maar ik hoef niet meer naar buiten, want er is nog wel wat.
  zaterdag 31 augustus 2024 @ 20:46:01 #37
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_214853260
quote:
1s.gif Op zaterdag 31 augustus 2024 20:42 schreef capricia het volgende:

[..]
Dat is toeval. Wij hadden een C1000. Wij woonden ook in de buurt. Keurige blanke omgeving.

En je staat heel raar te kijken als je de buurman van een straat verderop betrapt op het stelen van honderden euros aan barbeque vlees. Waar je ooit samen mee hebt gebarbecued. Waarvan je de kinderen kent etc.

Het is echt ongelooflijk hoe asociaal mensen soms zijn.

Ik denk dat die piek door die zelfscan komt. Dat was er in onze tijd nog niet. Maar wij hadden dan wel weer last van overvallen omdat er veel cash geld op een zaterdagmiddag aanwezig was. En dat gaat je ook niet in de koude kleren zitten.
Ik denk dat je gelijk hebt, en dat baseer ik op hoe opgelucht de pubermeisjes die de controle bij die dingen moeten doen altijd reageren op dat het bij mij klopt en dat ik normaal en vriendelijk reageer op hun controle. Ze vertellen soms echt verhalen waar je de tranen van in de ogen springen. Sta je daar als scholier voor een fooi dat risico te nemen :{
pi_214853324
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 augustus 2024 20:46 schreef Qarrad het volgende:

[..]
Ik denk dat je gelijk hebt, en dat baseer ik op hoe opgelucht de pubermeisjes die de controle bij die dingen moeten doen altijd reageren op dat het bij mij klopt en dat ik normaal en vriendelijk reageer op hun controle. Ze vertellen soms echt verhalen waar je de tranen van in de ogen springen. Sta je daar als scholier voor een fooi dat risico te nemen :{
Wij hebben cassieres van 16/17 jaar oud, met een pistool tegen het hoofd gehad. Op het einde van de zaterdagmiddag. Om de kassalade afhandig te maken.
Ongelooflijk wat een tuig. En vaak ook georganiseerd.

De tip die wij meekregen van de politie bij trainingen: altijd alles geven. Geld is maar geld, is je leven niet waard.
Maar als ik daaraan terug denk, ben ik blij dat dat contante geld zo goed als weg is.

Net als dat je de cassettes met de opbrengst van die dag bij de bank aan de buitenkant in een vaak donker hoekje moest afstorten. :') bizar eigenlijk.
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_214853353
quote:
1s.gif Op zaterdag 31 augustus 2024 20:11 schreef capricia het volgende:
Voornamelijk veelplegers, als ik dat zo lees.

https://www.facebook.com/share/p/nvoRETZVMCbf79Kn/
[ link | afbeelding ]

[ link | afbeelding ]
Ik zou voor het beheer van de communicatiekanalen toch iemand met wat meer taalgevoel kiezen denk ik. :')
pi_214853369
quote:
1s.gif Op zaterdag 31 augustus 2024 20:53 schreef capricia het volgende:

[..]
Wij hebben cassieres van 16/17 jaar oud, met een pistool tegen het hoofd gehad. Op het einde van de zaterdagmiddag. Om de kassalade afhandig te maken.

De tip die wij meekregen van de politie bij trainingen: altijd alles geven. Geld is maar geld, is je leven niet waard.
Maar als ik daaraan terug denk, ben ik blij dat dat contante geld zo goed als weg is.

Net als dat je de cassettes met de opbrengst van die dag bij de bank aan de buitenkant in een vaak donker hoekje moest afstorten. :') bizar eigenlijk.
Ja, van zulke mensen moet je meteen een foto ophangen, dan doen ze het niet meer.
pi_214853381
Bij buren van ons, de Hema, ging een cassiere, een zaterdag hulpkracht, even van de kassa af om iets snel aan te wijzen. Nog geen 20 seconden. Draait zich weer om, kassalade gestolen. Dader nergens te bekennen.
Die eigenaar heeft daarna alle cassieres met een ketting verbonden aan de kassalades: loop je weg, hoe kort dan ook, nooit je lade vergeten.
Vreselijk zoiets.
There is a name for it:
We call them Poor"
  zaterdag 31 augustus 2024 @ 20:59:13 #42
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_214853387
quote:
1s.gif Op zaterdag 31 augustus 2024 20:53 schreef capricia het volgende:

[..]

Dat arme kind... ;(
pi_214853464
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 augustus 2024 20:59 schreef Qarrad het volgende:

[..]
Dat arme kind... ;(
En overvallen. Hebben we ook gehad. Gijzelingen werden we op getraind door de politie.
Was in de tijd van de Bende van Nijvel (België). Weet niet of je die naam nog kent. Die overvielen supermarkten en hebben iets van 25 mensen doodgeschoten.
Rond die tijd was het in NL ook een en al ellende.
Een collega supermarktondernemer van ons is toen doodgeschoten in Amsterdam. Omdat er een vertrager op de kluis zat en de overvallers hem niet wilden geloven. Hele supermarkt, 40 man, werd gegijzeld. En hij werd in koude bloede afgeknald.

Wat een wereld.
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_214853501
Nou. Ik lees dat het nog steeds ellende is. Zelfde man als in de OP, Boudewijn Drenkelford.
quote:
Het waren de langste 45 minuten van zijn leven. Jumbo-eigenaar Boudewijn Drenkelford (61) werd drie kwartier door overvallers gegijzeld, terwijl zijn neergestoken collega bloedend op de grond lag. Dit is het verhaal achter één van de gewelddadigste overvallen van de afgelopen jaren. ,,Ik dacht aan mijn kleinkinderen: zou ik ze ooit nog terugzien?’’
https://www.pzc.nl/rotter(...)besteklade~a60c7aec/
There is a name for it:
We call them Poor"
  zaterdag 31 augustus 2024 @ 21:18:41 #45
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_214853554
quote:
1s.gif Op zaterdag 31 augustus 2024 21:06 schreef capricia het volgende:

[..]
En overvallen. Hebben we ook gehad. Gijzelingen werden we op getraind door de politie.
Was in de tijd van de Bende van Nijvel (België). Weet niet of je die naam nog kent. Die overvielen supermarkten en hebben iets van 25 mensen doodgeschoten.
Rond die tijd was het in NL ook een en al ellende.
Een collega supermarktondernemer van ons is toen doodgeschoten in Amsterdam. Omdat er een vertrager op de kluis zat en de overvallers hem niet wilden geloven. Hele supermarkt, 40 man, werd gegijzeld. En hij werd in koude bloede afgeknald.

Wat een wereld.
Die naam zegt me nog wat ja.
En ik sta perplex wat je als ondernemer om je oren kunt krijgen als je kiloknallers en kruidenmixen wilt verkopen.

En ik woon in een wijk waar de lokale snackbar gestopt is omdat overvallers een pistool op het hoofd van zijn baby zetten, dus mijn voorstellingsvermogen is best wel breed zeg maar.
pi_214853582
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 augustus 2024 21:18 schreef Qarrad het volgende:

[..]
Die naam zegt me nog wat ja.
En ik sta perplex wat je als ondernemer om je oren kunt krijgen als je kiloknallers en kruidenmixen wilt verkopen.

En ik woon in een wijk waar de lokale snackbar gestopt is omdat overvallers een pistool op het hoofd van zijn baby zetten, dus mijn voorstellingsvermogen is best wel breed zeg maar.
Wouw. Ik vind het echt ongelooflijk wat mensen voor een paar honderd of duizend euro doen. Gewoon een heel leven van iemand kapot maken. Een lokale snackbar. :{

Wij zijn er mee gestopt. Onder andere door al dit. En ook zovaak inbraken snachts (dat ging dan vaak om de sigaretten). Of alleen het alarm wat afging, en dat de meldkamer je dan snachts uit je bed belde. En je zelf (met zijn tweeën) moest gaan kijken wat er aan de hand was. Want je was er eerder dan die lui van de meldkamer.
Er was altijd wat.
Of personeel wat de boel kort en klein stal. Ook mensen die al jaren bij je werkte. Waarvan je het gezin kende. Bleek een gokverslaving te zijn. Zit je wel zonder chef kw. Moet je dat werk er ook nog bij doen.

Blij dat we weg zijn daar. Maar het werk heb ik wel altijd leuk gevonden. Dat is het jammere.

Er was echt altijd wat.

[ Bericht 13% gewijzigd door capricia op 31-08-2024 21:28:37 ]
There is a name for it:
We call them Poor"
  zaterdag 31 augustus 2024 @ 21:31:19 #47
344884 monkyyy
Myers-Briggs: INTJ
pi_214853615
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 augustus 2024 20:01 schreef Haags het volgende:
De tijd dat je even de camera uit deed, zo´n dief mee naar achter nam en helemaal de touw tyfus in sloeg is helaas ook voorbij.

Zoiets stel ik me daarbij voor
You can learn anything, the secret lies in discipline.
"What the mind can conceive and believe, it can achieve"
You will make mistakes. Forgive yourself. Move on. Start rebuilding.
pi_214853712
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 augustus 2024 20:01 schreef Haags het volgende:
Als het van die jochies of meisjes waren, dan belden we altijd de ouders. Maar het kostte dan zoveel tijd om te wachten. En opsluiten (in de kantine of zo) mag niet.
Dus dan lieten we ze hun schoenen uittrekken, zodat ze niet weg konden rennen.
En vooral als het Marokkaanse jochies waren, dan werkte dat schoenen uittrekken heel goed, dan had je die vaders moeten zien. Die jongens konden al helemaal niet zonder schoenen thuis komen. En als de vader zo'n jongen ophaalde, dan kreeg ie een pak rammel, gewoon waar ik bij was. Daar schrok ik zelfs van. Dat was niet zachtzinnig.
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_214853764
Intratuin Duiven doet dat al jaren zo.
Je hoort bij de betere, maar nog lang niet bij de beste
pi_214853771
quote:
1s.gif Op zaterdag 31 augustus 2024 21:54 schreef halfway het volgende:
Intratuin Duiven doet dat al jaren zo.
wat stelen ze dan bij de intratuin? Een kar vol kamerplanten?
ik ben gek op abrikozentaart en Zelda
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')