OMG ANOTHER POLE WTF HOEVEEL HEEFT HIJ ER AL WEL NIET ZEG!!@quote:
Ik had wel enige stille hoop dat op dit circuit de Mercedes en de Ferrari flinke punten bij McLaren weg zouden halen.quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 18:15 schreef DeeBee het volgende:
Golden Power troep
Feliciteer hier Lando Norris met het WDC
Proficiat Norris, Max gaat wat anders doen, heeft Jos besloten.quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 18:15 schreef DeeBee het volgende:
Golden Power troep
Feliciteer hier Lando Norris met het WDC
"De FIA moet maar eens ingrijpen om de dominantie van McLaren te doorbreken. Saaie sport zo."quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 18:08 schreef vosss het volgende:
[..]
OMG ANOTHER POLE WTF HOEVEEL HEEFT HIJ ER AL WEL NIET ZEG!!@
Deja vu, ik roep dat al vanaf Miami.quote:
In Miami kregen ze de nieuwe voorvleugel.quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 18:52 schreef PirE het volgende:
[..]
Deja vu, ik roep dat al vanaf Miami.
Dit jaar sowieso laatste kans op wk voor maxie. Hierna zie ik het niet meer gebeuren.quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 17:49 schreef Scorpie het volgende:
VERSTAPPEN WORDT GEEN WK
EINDE DOMINANTIE RB
Ik zou toch eerst die van RBR analyseren, Helmut!quote:
Als het zo doorgaat stopt Max aan het eind van het seizoen en gaat hij wat anders doen. Het zou me niks verbazen na zo'n seizoen.quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 19:00 schreef TornadoDK het volgende:
[..]
Dit jaar sowieso laatste kans op wk voor maxie. Hierna zie ik het niet meer gebeuren.
Na zijn carrière zullen ze hem, buiten Nederland, vooral herinneren om zijn agressieve rijstijl.
Die komt alleen voor het Wilhelmusquote:Op zaterdag 31 augustus 2024 19:11 schreef THEFXR het volgende:
ik zie nooit meer Spice girl naast Horner staan??
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |